Setkali jste se s tím?Stačí doplnit okruh chladivem a při jednom vyměnit vysoušeč?Nebo mám pátrat jinde?Klima předtím fungovala dobře, možná ale už jen na výpary

Díky za info.Zdraví Tomáš
V případě potřeby se 50 minut po vypnutí motoru zapne ventilátor a 7 minut systém klimatizace vysušuje. Ventilátor se poté automaticky vypne.
Myslím že toto se děje jen po vypnutí auta když byla zapnutá klima na autoraolsa píše:Klimu doplň, ale na tohle to vliv nemá. Citace z manuálu:V případě potřeby se 50 minut po vypnutí motoru zapne ventilátor a 7 minut systém klimatizace vysušuje. Ventilátor se poté automaticky vypne.
Nevrtal bych do něj zatím můžeš nadělat víc škody než užitku ! raději by to chtělo aby se na to mrkl někdo kdo tomu rozumíraolsa píše:Vysoušeč je přišroubovaný na pravé straně chladiče klimatizace - takový váleček do kterého vedou trubky.
Ahoj kolego, nevím, jestli ti to pomůže, ale můžu ti popsat princip klima na S70, snad to bude podobný. Určitě budeš potřebovat schéma auta, někde tady byly odkazy. Takže máme řídící jednotku klimatizace, která ovládá klapky a je do ni zapojeno čidlo teploty interiéru. Z řídící jednotky klimatizace jde jedním drátem +12V přes snímač tlaku v nízkotlaké větvi (pressostat, sepne při 3 BAR) signál do řídící jednotky motoru. Pokud tam není tlak, tak klima nejde, pressostat se dá vyšroubovat, je pod ním ventilek, změřit tlak, nebo do něj opatrně fouknout a při cca 3 barech má sepnout. Když ho proklemuješ a kompresor sepne, máš prázdnou klimu. Dále je do řídící jednotky motoru zapojený snímač tlaku vysokotlaké větve, ten dává analogovou hodnotu, je vidět na diagnostice. Pokud překročí určitou hodnotu tak řídící jednotka motoru klimu vypne. Může to být způsobeno přeplněním, nebo i zamrznutím výparníku. Výstup s řídící jednotky motoru spouštějící klimu jde na relé, z kterého potom vede +12V na třetí tlakový snímač na kompresoru, ten je bezpečnostní a při překročení kritického tlaku přeruší napětí vedoucí na spojku kompresoru klimatizace. Takže jednoduchým vytažením relé a propojením kontaktů vyzkoušíš tu spojku a zároveň se na jeho cívce dá naměřit jestli jde výstup z řícdící jednotky motoru.iconek píše:Jsem elektromechanik, zkusil bych provést nějaký by pase, jestli to třeba nesepne.
spravne, potvrzuji, resil jsem to samemartinopel píše:pokud kompresor za studena spíná a po zahřátí nikoliv,je to příliš velkou vůlí na spojce klimakompresoru.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé