Turbo 2.3 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
klucíí, nemá někdo tucha jestli pásne na 2.3 T5ku nějaké turbo z jinčího modelu třebas že by to líp jelo? to moje začlo asi plivat olej
tak když budu shánět tak jestli by třebas nemělo smysl se kouknout i po jiným typu, dík 
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Turbo 2.3 T5
Jestli máš Turbo 15G, tak by tam mělo jít 16T
T.j. z S70 T5, V70 T5, 850R man., V70R,
Má to ale šikmou přírubu oproti nynější rovné, takže budeš muset vyměnit Downpipe. Anebo převařit přírubu.
A tlačí to o chlup víc.
Na horní části obr. je turbo 16T se šikmou přírubou
dole je 15G
T.j. z S70 T5, V70 T5, 850R man., V70R,
Má to ale šikmou přírubu oproti nynější rovné, takže budeš muset vyměnit Downpipe. Anebo převařit přírubu.
A tlačí to o chlup víc.
Na horní části obr. je turbo 16T se šikmou přírubou
dole je 15G
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
takže by se to muselo sehnat i se svodama? abych to vyměnil kus za kus?
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Turbo 2.3 T5
svody jsou podle mě stejné, ale potřebovat budeš 1. díl výfuku, tedy downpipe - víz obrázek příruby.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
jo táák, tak to už vyřeší svářečka 
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
aha tak já mám na štítku turba TD04HL-13G
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Turbo 2.3 T5
Nehrotit! Stačí vyměnit výfukovou část housingu turba a není třeba nic vařit.
Myslim, že to je objímka na desítku šroub a už vyndáš turbo z housingu, kterej může zustat na svodech. Ale vofafrně, ať si nejebneš vrtulkou o stěnu.
Myslim, že to je objímka na desítku šroub a už vyndáš turbo z housingu, kterej může zustat na svodech. Ale vofafrně, ať si nejebneš vrtulkou o stěnu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
a pasne to i když mám 13G?
Turbo 2.3 T5
Pokud by jsi měl zájem mám tady totéž po čerstvé repase.Hansianos píše:aha tak já mám na štítku turba TD04HL-13G
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Turbo 2.3 T5
Šikmá je až ME7 od 99 s ETM. 16T z 850R a V70R má rovnou S/V70 T5 má rovnou jen u aut s lankem.doktor píše:Jestli máš Turbo 15G, tak by tam mělo jít 16T
T.j. z S70 T5, V70 T5, 850R man., V70R,
Má to ale šikmou přírubu oproti nynější rovné, takže budeš muset vyměnit Downpipe...
Kdyby Hansianos měl v podpisu rok, možná by se z toho dalo určit jestli má tutově kónickou přírubu, nebo už možná rovnou (auta z konce výroby).
Každopádně jak píš Tom, ty turbínový housingy jdou snadno přendavat, takže kdy někdo chce, může honit třeba 19T na nejmenším turbínovým housingu kónickým výstupem.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
a když to prehodím, nebude to mít vliv na ten unik oleje nebo tak neco?
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
nemam stím zkušenosti, myslím kvuli vyosení třeba
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Turbo 2.3 T5
Já moc nechápu, co tím vyosením myslíš.Hansianos píše:nemam stím zkušenosti, myslím kvuli vyosení třeba
Turbo bude na stejném místě, osa turba taky, mění se uhel příruby na výfukové straně.
Ad únik oleje. Pokud turbo ztrácí olej, tak výměnou za nové/repasované by to mělo zmizet
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
jo tak
ja nikdy nemel rozhozeny turbo tak me berte s rezervou 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Turbo 2.3 T5
Jenže to máte turbo, nový olej, nový filtr, práce a už to naskakuje.
Pokud to chceš dělat sám, tak si o turbech něco přečti, pokud se ti nechce, tak to hoď někomu na hrb a připrav si bakšiš.
Pokud to chceš dělat sám, tak si o turbech něco přečti, pokud se ti nechce, tak to hoď někomu na hrb a připrav si bakšiš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
olej a filtry to už je to nejmenší 
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Turbo 2.3 T5
A když už budeš mít dole turbo tak rovnou eRkovy svody
)
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 T5
Turbo 2.3 T5
a kde je sehnat??? 
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Turbo 2.3 T5
Já je koupil na ebay ale zkus na volvo vrakovistich 
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé