mam pomerne hodne otazek, a jeste vice chyb ktere mi "vyplivla" samovyblikavajici diagnostika.
Po vymene pistnich krouzku se mi rozsvitila na aute kontrolka "lambda" + service (service mi ovsem blikal vzdy a prikladam ho chybam v ABS sekci).
Co je vsak nejhorsi, tak pri otackach vyssich jak 2.500 auto zacne cukat.
Seznam chyb z diagnostiky uvadim nize:
A2 — Fuel System
123 ECT signal
223 IAC valve opening signal
245 IAC valve closing signal
514 Engine cooling fan low speed signal
A3 — ABS
211
213
214
312
413 Right front wheel inlet valve, open/short
414 Right front wheel return valve, open/short
424 Pressure switch for TRACS, faulty or short circuit
441 Control module faulty
442 Pump pressure low
444 No power supply to valves in hydraulic unit
A7 — Combined Instrument (Trip Computer)
122 Temp. sensor interval too long
B1 — Electronic climate control
325 Recirculation damper motor active too long
411 Blower fan seized or drawing excessive current
414 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan seized
417 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
418 No control signal to blower fan power stage
B2 — Cruise Control
122 Speed has not exceeded 22mph or no speed signal
Nejradsi bych se zbavil vsech chyb, ale u nekterych ani netusim co znamenaji

Nyni bych byl moc rad za kazdou radu od ceho zacit a co muze byt pricinou cukani motoru _???! (to me nyni trapi nejvice)
Nasledne bych mel jeste doplnujici dotaz ohledne diagnostiky - zda, je samovyblikavaci diagnostika plnohodnoutnou_? V origo autoservisu mi auto "napichli" ,ale nevim jak (nemohl jsem do dilny) Je v aute konektor pres ktery jde diagnostika zapojit a co je to za typ_? Mam podezreni na "kabel nad pojistkama" _?
Diky moc za odpovedi.