Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda-li může ovlivnit počasí chod motoru. Mám zhruba najeto 1000 km a většinou když prší nebo je před deštěm, tak při vyřazení klesají otáčky na 500 zhoupnou se na 1200 a pak se ustálí. Při slunečném počasí mi běží v pohodě, žádné kolísnutí.
Ještě menší dotaz, když přepnu na ofuk skla (nevím proč, ale strašně se mi mlží), automaticky se mi zapne klimatizace (man. panel klimatizace).
díky
Vliv počasí na motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: s80, 2.4i, my00
Vliv počasí na motor
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vliv počasí na motor
zkontroluj si vzduchový filtr - zda tam vůbec je
a v jaké kondici
klima při přepnutí na ofuk okna jede automaticky na maximum.
K tomu mlžení okna platí to samé - zkontrolovat či vyměnit pylový (resp. kabinový) filtr.

klima při přepnutí na ofuk okna jede automaticky na maximum.
K tomu mlžení okna platí to samé - zkontrolovat či vyměnit pylový (resp. kabinový) filtr.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: s80, 2.4i, my00
Vliv počasí na motor
Vzduchový filtr je vyměněný před 200 km, ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Vliv počasí na motor
to mám takycorpop píše: ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vliv počasí na motor
to prostredni izé se tam nasazuje docela blbe ale chce se s tim pohrat...
a kdyby se hral nekdo az moc, mam tady jeden libovy komplet airbox z s60tky
a kdyby se hral nekdo az moc, mam tady jeden libovy komplet airbox z s60tky

-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Vliv počasí na motor
já jsem si s tím hrál už tolikrát a furt nic
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Jablonec n/N
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
Vliv počasí na motor
Taky jsem tu prostřední nikdy nedocvakl tak jak má být , dělali jsme to i ve 2 lidech a bez úspěchu...
Ale těsní to
,to je hlavní.
Ale těsní to

-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vliv počasí na motor
Možná by bylo dobré napsat co máš za LPG systém, a jak je nastavený.
Můj osobní postřeh, možná vůbec nesouvisející:
Stejné projevy závady jsem měl při příliš bohatě nastaveném LPG. Při dlouhodobé jízdě na LPG, si benzínová řídící jednotka ubírala bohatost směsi, protože do sání šlo příliš mnoho plynu a na lambdě potom neseděl poměr palivo:vzduch. Avšak protože mám starty a volnoběhy na benzín (jednotka hlavně při startu nebo při deceleraci čerpá z dlouhodobé adaptace paliva), šla mi v těchto režimech (dojíždění do křižovatky, startování) do válců chudá směs. A právě za vlhka nebo deště byl problém na světě, neboť vlhký vzduch se hůře zapaluje.
Můj osobní postřeh, možná vůbec nesouvisející:
Stejné projevy závady jsem měl při příliš bohatě nastaveném LPG. Při dlouhodobé jízdě na LPG, si benzínová řídící jednotka ubírala bohatost směsi, protože do sání šlo příliš mnoho plynu a na lambdě potom neseděl poměr palivo:vzduch. Avšak protože mám starty a volnoběhy na benzín (jednotka hlavně při startu nebo při deceleraci čerpá z dlouhodobé adaptace paliva), šla mi v těchto režimech (dojíždění do křižovatky, startování) do válců chudá směs. A právě za vlhka nebo deště byl problém na světě, neboť vlhký vzduch se hůře zapaluje.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé