dovoz 2-ky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: LOUNY
dovoz 2-ky
Ahoj všichni, mám v plánu pořídit nějakou 2-čičku a protože mam nějaký kontakty v USA, napadlo mě, že bych jí pořídil někde tam... nejspíš ebay...ale netuším, co všechno to bude obnášet. Auto koupim dejmetomu za 500 + doprava kontajnerem do Frakfurtu za 800 dolárků. To jsme na 30.000,- No a mam káru z roku 88-93, ale tu tady asi nepřihlásim. Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Budu si muset pořídit papíry tady a udělat přestavbu? Nebo jí nechat nahlášenou na Amíka, ale to bych asi musel jet na technickou tam... Poraďte Nehodlam jí koupit zítra, ale rád bych věděl jestli to je vůbec možný. Marek
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
dovoz 2-ky
Pockal bych do cervence, pak prej by uz nemel (prinejmensim v EU) byt problem dovezt a prihlasit vicemene cokoliv, co ma v EU technickou a cisty doklady. Sam na to cekam velmi netrpelive. Jak je to s dovozem ze Spojenych obci, ale netusim.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Kdyby to auto bylo přihlášený v US tak by mělo mít zaplacenou pojistku taky tam a platit registraci, což už je finančně náročnější. Ale jak jsem si všiml, tak spousta lidí na to dlabe a jezděj si na prošlejch US značkách, nic neplatěj a nikdo nic nezjistí. Český policajti se v tom nevyznaj.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé