Čištění chladiče převodovky???
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1 Čištění chladiče převodovky???
Existuji nejake aditiva proti zanaseni chladice prevodovky?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 repas automatu Aisin 55-50
a) výměník olej/vzduch: vyndat, vypláchnout benzínem, nechat vyschnout
b) výměník olej/voda: olejovou větev viz výše, vodní čističem na konvice, což je ale v podstatě kys. citronová. Ocet bych tam nepouštěl, hliník ho má až moc rád a chce se s nim asimilovat.
A pokud bych se snažil přesně odpovědět na tvoji otázku, tak řeknu nejsou, protože chladič se zanáší
a) sajrajtem v oleji, kterej by měl pochytat filtr v převodovce
b) sajrajtem z vody, kterej by tam neměl vznikat, pokud je tam fungující nemrzka
b) výměník olej/voda: olejovou větev viz výše, vodní čističem na konvice, což je ale v podstatě kys. citronová. Ocet bych tam nepouštěl, hliník ho má až moc rád a chce se s nim asimilovat.
A pokud bych se snažil přesně odpovědět na tvoji otázku, tak řeknu nejsou, protože chladič se zanáší
a) sajrajtem v oleji, kterej by měl pochytat filtr v převodovce
b) sajrajtem z vody, kterej by tam neměl vznikat, pokud je tam fungující nemrzka
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3 Čištění chladiče převodovky???
Takze po oprave prevodovky a vyplachu chladice a veci s tim spojenych se to nebude zanaset kdyz to budu pravidelne udrzovat a ne i potreba dodatecny chladic?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#4 Čištění chladiče převodovky???
Otazka na pridavny chladic prevodovky. Vyplati se to o kolik je to ucinejsi nez puvodni chladic jaky je rozdil v cene. Dokazu si to namontovat sam? Nebo je zapotreby specialnich znalosti? Nejake podrobnosti...
Dekuji za odpoved.
Dekuji za odpoved.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#5 Čištění chladiče převodovky???
dodatecny chladic u diesela netreba, v benzinech musi prevodovka snaset radove vyssi tepelne zatizeni.
Pri pravidelne vymene oleje nebyva treba olejovou vetev chladice cistit. Fatalni pruser nastane, pokud zacne prolinat nemrzka do oleje... pro prevodovku je to rychla smrt. Tohle se zase rado stane, pokud v aute nebyla menena nemrznouci smes. Prevnce? Vymena chladice u starsich kousku.
Pridavnej chladic jsem nedaval a nevidim duvod to usdelat a to mam benzina... staci se k almare chovat jako clovek.
Pri pravidelne vymene oleje nebyva treba olejovou vetev chladice cistit. Fatalni pruser nastane, pokud zacne prolinat nemrzka do oleje... pro prevodovku je to rychla smrt. Tohle se zase rado stane, pokud v aute nebyla menena nemrznouci smes. Prevnce? Vymena chladice u starsich kousku.
Pridavnej chladic jsem nedaval a nevidim duvod to usdelat a to mam benzina... staci se k almare chovat jako clovek.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1432 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz
-
- 73 Odpovědi
- 5374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 3 Odpovědi
- 2058 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 3 Odpovědi
- 646 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 11 Odpovědi
- 1003 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz