Je to jasný, rantlovka, bušovka konec. Pak je tu ale mezityp, kdy má 740 devítkovej rypák a vzadu multilink.
Ještě asi tak 5 minut zpátky jsem si myslel, že konec MY89 byly ty skorodevítky s multilinkem.
Kája je rv90 (červen), MY 90 a je to čistokrevná bušovka, ale má ještě hranatou palubku. Pedrozo1 má rv90, MY90 a má toho kočkopsa.
Má k tomu někdo klíč? Odmítám věřit tomu, že to tam flákali jak jim to přišlo pod ruku, protože to nejsou italové.
Proběhl facelift a poprvé se tu s nima objevil Busch senior, když si je semka dovezl na státní návštěvu. Máš štěstí, že je tu už akorát odkaz na archivovanej výtisk lidovek, takže sem ti nemohl říct hledej Šmoldo
Urvanej píše:Je to jasný, rantlovka, bušovka konec. Pak je tu ale mezityp, kdy má 740 devítkovej rypák a vzadu multilink.
Ještě asi tak 5 minut zpátky jsem si myslel, že konec MY89 byly ty skorodevítky s multilinkem.
Kája je rv90 (červen), MY 90 a je to čistokrevná bušovka, ale má ještě hranatou palubku. Pedrozo1 má rv90, MY90 a má toho kočkopsa.
Má k tomu někdo klíč? Odmítám věřit tomu, že to tam flákali jak jim to přišlo pod ruku, protože to nejsou italové.
Su vyrobene v rovnakej fabrike ?
Myslim ze vsetky 740 maju hranatu palubku, tym jedinym sa lisia od 940.
740 s multilinkom, asi len vrcholne motorizacie...
Rozoberal som 745 MY90 s B234F, cumak uz devinovy, elektroinstalacia tiez, ovladanie klimy otocne, palubka klasicka 740.
Klíč k rozluštění nemám, ale s fabrikou by myslím mohla být dost silná spojitost. Moje auto bylo vyráběno pouze v Belgii, v Ghentu. Dodávali je v největší míře (pokud se tomu vůbec dá říkat míra, moc jich asi nebylo, ale to jsem za půl roku nezjistil nikde) do Itálie, pár jich v Belgii zůstalo, něco taky do Portugalska a Francie. Mám na ní sice spoustu dobových nápisů ve švédštině, ale švédsko tyhle auta ofiko nikdy neviděli, protože je tam nechtěli myslím kvuli emisím. Je to takové zapeklité, ono totiž podle mě žádný klíč k rozluštění ani nebude. Devadesátá léta byla u Volva poměrně něco jako "franto podej mi to, jo ono to došlo, no tak mi podej to jiný" Takže mi to trochu tu itálii připomíná
jednoduchý... základní motorizace bušovka, lepší motorizace (Turbo, 16V) devítkovej čumák... netřeba v tom hledat složitost... Devítkovou palubovku měly sedmy na samým sklonku kariéry...
Zajímavý je že tohle rozčumákování vydrželo v USA asi až do roku 95 (940 GL má bušovkovej čumák...)
Jenom ještě dodám, že 740 v sedanu s devítkovým čumákem NENÍ pokaždé multilink. Multilink se v 744 objevil pouze ve spojitosti s B204GT/FT (Pedrozův případ).
Zbytek klasika tuhá.
Pak taky není úplně pravidlem, že 740 v silnější motorizaci (B230FT, B234F) je vždy devítkový čumák...byly i bušovkové.
A aby toho nebylo málo, tak jsou dva typy bušovkových masek , které mají spojitost s hranatou / zkosenou palubkou.
Účko vzpomeň si, že zrovna ty masky jsme zkoumali na kájovi...
_________________ KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
o maskách vim, ale to neni ten hlavní problém, ten hlavní byl, kdy se vůbec ty devítkový sedmy dělaly. To bych sem mohl začít tahat brzdy, zadní světla...
Aby toho nebylo vůbec málo, tak ještě doplním, že hranatá palubka z bušovky není záměnná s palubkou z rantlovky. Na jednom konektoru je o vývod víc a tuším že jsou i některý přeházený...
_________________ V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Urvanej píše:Proběhl facelift a poprvé se tu s nima objevil Busch senior, když si je semka dovezl na státní návštěvu. Máš štěstí, že je tu už akorát odkaz na archivovanej výtisk lidovek, takže sem ti nemohl říct hledej Šmoldo
Aha, tak to nic... Kvůli jednomu článku si předplatné platit nebudu. V práci odbíráme Hospodářské noviny, tak to mám zadarmo
Ale kdyby tam někdo měl přístup a udělal třeba Print Screen toho článku a poslal emailem, tak bych to uvítal