V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Rozhodl jsem se sepsat nekolik poznatku o chipu VolvoTune, ktery nabizi D5T5.

Vlastnim verzi D5 s 136kw, 400Nm a s Tymonem jsme nahrali Stage 2. Tedy 166kw, 480Nm.
Zmena byla znat na prvni svezeni, ale vzhledem k tomu, ze mam automat se zadaptoval az po nekolika kilometrech.
Narust krouticiho momentu je krasne plynuly, zadne kopani jak zname z BSR, Heico chipu.

Drive D5 jela pekne, ale jako klasicka nafta, tedy kroutak od 1700 do 3000 a pak nic, vadnuti.. Dnes tahne az do 4500.

Spotreba: V mestskem provozu nepresahnu 7.7l a to je na V70 III D5 krasne cislo! (Pred chipem jsem mel po Praze az 8.5-9l)
Napr. okamzita rychlost na nemecke dalnici po rovine na tempomat 6.9l pro 180km/h pri pouhych 3200 otackach.

V-max nekde kolem 245km/h.


A to nejdulezitejsi. Jednotku EDC 17 umi D5T5 prehrat bez rozebrani a za 1min vcetne zalohy puvodniho sw! Takze na auto/jednotku neztracite zaruku.

Jsem nadsen, VolvoTune via D5T5 pro kazdou D5. :good:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

JirkaP79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od JirkaP79 »

To zní fajn, kolik tě to stalo? Mas někde grafy jaky byl výkon na brzdě před a po? Nedáš je sem? Taky mě to lákalo, mám stejný motor, ale trosku se bojím o automat.

Dle výrobce aut. Převodovky je maximalni moment 440 NM. Náš motor využívá standardně jen 400 NM tedy zhruba 90%. Polestar je omezen na 450 NM a ty tam poustíš okolo 480 NM.

http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Jinak svezení musí byt asi parádní
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Mereni na brzde probehne az budu mit trosku vice casu. Nahrajeme stock sw, pak stage 2 a zverejnim..

Soucasti mereni bude urcite i DavidJ a jeho S60 2.4 T5 ARD.

Prevodovka nema urcite omezeni pouze na 440Nm, nebot stejna se dava do T6/V8 a uprava Polestaru je take na 480Nm pri plne zaruce Volvo.

Svezeni je to nadherne.. konecne nemate pocit turbo efektu jen na 1500 otacek, ale auto tahne ve spektru 3000 otacek.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od Ekky »

Take mam v planu nechat nachipovat svoje XC hned po tom coho dam dohromady... Nedavno jsem ho koupil takze rozvody,kapalyny,brzdy a jine bezne opravy co se delaji po koupy auta.
Mam stejny motor.. S najezdem 360k km :)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ares
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 428
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od Ares »

..::Philip::.. píše:Rozhodl jsem se sepsat nekolik poznatku o chipu VolvoTune, ktery nabizi D5T5.

Vlastnim verzi D5 s 136kw, 400Nm a s Tymonem jsme nahrali Stage 2. Tedy 166kw, 480Nm.
Zmena byla znat na prvni svezeni, ale vzhledem k tomu, ze mam automat se zadaptoval az po nekolika kilometrech.
Narust krouticiho momentu je krasne plynuly, zadne kopani jak zname z BSR, Heico chipu.

Drive D5 jela pekne, ale jako klasicka nafta, tedy kroutak od 1700 do 3000 a pak nic, vadnuti.. Dnes tahne az do 4500.

Spotreba: V mestskem provozu nepresahnu 7.7l a to je na V70 III D5 krasne cislo! (Pred chipem jsem mel po Praze az 8.5-9l)
Napr. okamzita rychlost na nemecke dalnici po rovine na tempomat 6.9l pro 180km/h pri pouhych 3200 otackach.

V-max nekde kolem 245km/h.


A to nejdulezitejsi. Jednotku EDC 17 umi D5T5 prehrat bez rozebrani a za 1min vcetne zalohy puvodniho sw! Takze na auto/jednotku neztracite zaruku.

Jsem nadsen, VolvoTune via D5T5 pro kazdou D5. :good:
Tak ako to vyzerá po pol roku jazdenia? Spotreba? Prevodovka? Maximálnu rýchlosť ako sa podarilo dosiahnuť o 30km/h vyššiu než je v papieroch? Nejaké chybové hlášky CEM/ECM/TCM???

Dik.
RS
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Vše ok.. Spotřeba dle excelu stále na 7.8l v kombinaci. Omezovač mám nastaven na 250km/h.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

vztekloun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 95
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od vztekloun »

Ahoj, zajímalo by mě, zda se nějak změnilo chování motoru nejen po stránce výkonu. Je třeba kultivovanější chod? Hlavně mě zajímá zda je třeba tišší a co vibrace, větší, menší stejný..? Díky za info, mám ten samý motor a přemýšlím také o tomto chipnutí od vovlvocesky.cz
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2

pbxpbx
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5 AWD 151kW

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od pbxpbx »

vztekloun píše:Ahoj, zajímalo by mě, zda se nějak změnilo chování motoru nejen po stránce výkonu. Je třeba kultivovanější chod? Hlavně mě zajímá zda je třeba tišší a co vibrace, větší, menší stejný..? Díky za info, mám ten samý motor a přemýšlím také o tomto chipnutí od vovlvocesky.cz
Připojuji se ke Vzteklounovi s žádostí o další informace.
_________________
Volvo XC70 D5 AWD Momentum 151kW MY2010

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V70 III D5 chip VolvoTune / D5T5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Vibrace jsou menší, ale měnil jsem celé uložení motoru :) S chipem to nemá nic společného.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: HonzaT