Vlastnim verzi D5 s 136kw, 400Nm a s Tymonem jsme nahrali Stage 2. Tedy 166kw, 480Nm.
Zmena byla znat na prvni svezeni, ale vzhledem k tomu, ze mam automat se zadaptoval az po nekolika kilometrech.
Narust krouticiho momentu je krasne plynuly, zadne kopani jak zname z BSR, Heico chipu.
Drive D5 jela pekne, ale jako klasicka nafta, tedy kroutak od 1700 do 3000 a pak nic, vadnuti.. Dnes tahne az do 4500.
Spotreba: V mestskem provozu nepresahnu 7.7l a to je na V70 III D5 krasne cislo! (Pred chipem jsem mel po Praze az 8.5-9l)
Napr. okamzita rychlost na nemecke dalnici po rovine na tempomat 6.9l pro 180km/h pri pouhych 3200 otackach.
V-max nekde kolem 245km/h.
A to nejdulezitejsi. Jednotku EDC 17 umi D5T5 prehrat bez rozebrani a za 1min vcetne zalohy puvodniho sw! Takze na auto/jednotku neztracite zaruku.
Jsem nadsen, VolvoTune via D5T5 pro kazdou D5.
