Ahoj,
Odešel mi vstřik a mámnovej už, když ho namontuju, je tam potřeba něco řešit přes diagnostiku nebo si s tím jednotka poradí sama?
Dík
Výměna vstřiku D5 120kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Výměna vstřiku D5 120kw
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 3056
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Výměna vstřiku D5 120kw
Vstriky sem nemenil ale jen vyndaval a cistil v ultrazvuku,
zpatky sem je prohazel a elektrika s tim v aute nemela problem.
Doporucuji vymenit to medene tesneni co je pod vstrikem,dosedaci plochu ocistit od necistot a pak utahovat rovnomerne oba srouby aby si dobre sedl.
Posledni dve veci sem neudelal minule dobre a kolem vstriku pak bylo jezirko nafty.
zpatky sem je prohazel a elektrika s tim v aute nemela problem.
Doporucuji vymenit to medene tesneni co je pod vstrikem,dosedaci plochu ocistit od necistot a pak utahovat rovnomerne oba srouby aby si dobre sedl.
Posledni dve veci sem neudelal minule dobre a kolem vstriku pak bylo jezirko nafty.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Výměna vstřiku D5 120kw
Corek píše:Ahoj,
Odešel mi vstřik a mámnovej už, když ho namontuju, je tam potřeba něco řešit přes diagnostiku nebo si s tím jednotka poradí sama?
Dík
Pokud ten nový má stejnou třídu jako ostatní tak diagnostika není potřeba - a pokud nemá tak bys ho tam stejně neměl dávat. Pak jen vyměnit měděnou podložku a očistit dosedací plochu vštřiku.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Výměna vstřiku D5 120kw
Moc díky za bleskové reakce.
Tu třídu to vyčtu kde?
Na vstřiku je napsaná velká dvojka (možná pětka, musím kouknout na světle), je to ono?
Edit:
Jak jsem tu vyčetl v jiném příspěvku, je to ono.
díky
Tu třídu to vyčtu kde?
Na vstřiku je napsaná velká dvojka (možná pětka, musím kouknout na světle), je to ono?
Edit:
Jak jsem tu vyčetl v jiném příspěvku, je to ono.
díky
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Výměna vstřiku D5 120kw
Tak jsem porovnal starej s novým a ejhle, novej je značenej jinak.
Starej má číslo 2 v kroužku, pěkně vyražený na sobě, ale na novým nic takovýho není (spousta menších čísel).
Někde jsem se dočetl, že se měnilo značení, nevěděl by někdo, který to číslo na tom novým označuje tu třídu, popř. převodník mezi novým a starým.
Díky
Starej má číslo 2 v kroužku, pěkně vyražený na sobě, ale na novým nic takovýho není (spousta menších čísel).
Někde jsem se dočetl, že se měnilo značení, nevěděl by někdo, který to číslo na tom novým označuje tu třídu, popř. převodník mezi novým a starým.
Díky
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Výměna vstřiku D5 120kw
když vyměníš jeden stejně to nebude to pravé ořechové, takže bych nějaké číslo v kroužku neřešil.Corek píše:Tak jsem porovnal starej s novým a ejhle, novej je značenej jinak.
Starej má číslo 2 v kroužku, pěkně vyražený na sobě, ale na novým nic takovýho není (spousta menších čísel).
Někde jsem se dočetl, že se měnilo značení, nevěděl by někdo, který to číslo na tom novým označuje tu třídu, popř. převodník mezi novým a starým.
Díky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Výměna vstřiku D5 120kw
V tom případě poslední dotaz a to jakej je moment na dotažení?
A jestli má smysl ty další čtyři nechat vyčistit na ultrazvuku.
Dík
A jestli má smysl ty další čtyři nechat vyčistit na ultrazvuku.
Dík
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé