Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#226 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od Haben »

tak bílý kouř by mohl znamenat málo nafty, takže bych odhadl, že na začátku ti to zakouří, protože nestihne rychle přivést dostatek nafty, pak už stíhá. Ale je to jen laická teorie.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#227 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:tak bílý kouř by mohl znamenat málo nafty, takže bych odhadl, že na začátku ti to zakouří, protože nestihne rychle přivést dostatek nafty, pak už stíhá. Ale je to jen laická teorie.
Nic jiného mě taky nenapadá. Máme někdo čerpadlo na zkoušku?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#228 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od Haben »

Tady ti nepomuzu. Jedine mi posli cely buf a jej nakopnu u sebe :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#229 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#230 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od Haben »

Mas to ale komplikovane :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#231 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Jen upřesním, že čerpadlo mám u bufíka a ne u nádrže. Takže naftu musí tahat několik metrů z nádrže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#232 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od raolsa »

Není možný, že je vedení ještě zavzdušněné a proto to dává málo nafty?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#233 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Není možný, že je vedení ještě zavzdušněné a proto to dává málo nafty?
Několik startů už má za sebou. Nemělo by být.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#234 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Dneska se mi buf sepnul v podzemních garážích při +15 stupních :) Na Páji straně bylo topení dost ohulený, přisuzuju to z části tomuto, ale jinak tohle se mi ještě nestalo.
Nevím, co se mu děje, ale teď doma na zkoušku naskočil a makal. Samozřejmě kouř na startu a dokonce jedna jiskra z výfuku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#235 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
Ale nepovídej! :lol: A k čemupak vede žlutý drát???

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#236 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše:Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
Ale nepovídej! :lol: A k čemupak vede žlutý drát???
Připomínáš mi tátu. Za každou cenu nejchytřejší.
Žlutý drát v konektoru není a čerpadlo je zapojené na přímo do řídící jednotky. Už jsem to tu zmiňoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#237 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Pořád mi nejde do hlavy, proč to při startu tolik kouří. Nějaké konstruktivní nápady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#238 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od karelvolvo »

hajnej píše:Pořád mi nejde do hlavy, proč to při startu tolik kouří. Nějaké konstruktivní nápady?
Třeba je to Vervou
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

GDPR_user

#239 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:
martinopel píše: Ale nepovídej! :lol: A k čemupak vede žlutý drát???
Připomínáš mi tátu. Za každou cenu nejchytřejší.
Žlutý drát v konektoru není a čerpadlo je zapojené na přímo do řídící jednotky. Už jsem to tu zmiňoval.
Jak se čerpadlo vešlo do řídící jednotky,když k ní nevede od čerpadla žádný drát???
Možná má táta občas pravdu.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#240 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše: Jak se čerpadlo vešlo do řídící jednotky,když k ní nevede od čerpadla žádný drát???
Možná má táta občas pravdu.
Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#241 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Právě jsem se vrátil z porovnávací zkoušky bufů s Ghirgim. Můj bufík je o hodně hlučnější, připadá mi, že jede na vyšší otáčky.
Pamatuju se, že mi jednou v servisu do nastavení otáček sahali. Jestli mám otáčky vyšší, než by měly být, mohlo by to způsobovat to kouření při startu, protože rozprášená nafta hned padá dolů a nestačí se rychle zapálit. Zní to logicky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#242 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od Haben »

Logicky to zni. Ke spravnemu spalovani nafty musi byt dohnan dmychadlem odpovidajici objem vzduchu. Proto dmychadlo pri startu, pokud si pamatuji na chvili zvysi otacky a po vzplanuti je snizi. Ale toto at potvrdi znalejsi...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#243 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.
A jaký je rozdíl,mezi kabelem,který vede přes konektor k čerpadlu u nádrže a kabelem,který vede k čerpadlu u bufíku?? :lol: :lol:

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#244 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše: Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.
A jaký je rozdíl,mezi kabelem,který vede přes konektor k čerpadlu u nádrže a kabelem,který vede k čerpadlu u bufíku?? :lol: :lol:
Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#245 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.
Naprosto nemáš pravdu,pokud pošleš bufík ,který odpojíš na hlavním konektoru,pak je mnohem jednoduší jej odzkoušet,právě díky tomu,že podávací čerpadlo je přímo součástí!!!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#246 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše: Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.
Naprosto nemáš pravdu,pokud pošleš bufík ,který odpojíš na hlavním konektoru,pak je mnohem jednoduší jej odzkoušet,právě díky tomu,že podávací čerpadlo je přímo součástí!!!
Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#247 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?
Vůbec žádný rozdíl,protože pouze zapojíš naftu do čerpadla.A pokud se nemýlím,verze s čerpadlem u bufíku mají natažený žlutý káblík i do konektoru.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#248 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše: Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?
Vůbec žádný rozdíl,protože pouze zapojíš naftu do čerpadla.A pokud se nemýlím,verze s čerpadlem u bufíku mají natažený žlutý káblík i do konektoru.
Měl jsem to rozebraný X krát. V konektoru mého bufíka není osazen žlutý kabel, je tam prázdno.

Ale asi budeš mít pravdu, že by to haben na svém voze rozjel. Jen je otázkou, jestli poteče nafta přes to čerpadlo u nádrže - jestli odpojené čerpadlo nefunguje jako špunt.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#249 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Měl jsem to rozebraný X krát. V konektoru mého bufíka není osazen žlutý kabel, je tam prázdno.

Ale asi budeš mít pravdu, že by to haben na svém voze rozjel. Jen je otázkou, jestli poteče nafta přes to čerpadlo u nádrže - jestli odpojené čerpadlo nefunguje jako špunt.
Je tak obrovský problém vzít jeden drátek a dopojit ho ke konektoru od čerpadla??

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 141
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#250 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše: Je tak obrovský problém vzít jeden drátek a dopojit ho ke konektoru od čerpadla??
Je to tam docela zašmodrchaný, ale asi by to nějak šlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“