Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#226 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
tak bílý kouř by mohl znamenat málo nafty, takže bych odhadl, že na začátku ti to zakouří, protože nestihne rychle přivést dostatek nafty, pak už stíhá. Ale je to jen laická teorie.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#227 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Nic jiného mě taky nenapadá. Máme někdo čerpadlo na zkoušku?Haben píše:tak bílý kouř by mohl znamenat málo nafty, takže bych odhadl, že na začátku ti to zakouří, protože nestihne rychle přivést dostatek nafty, pak už stíhá. Ale je to jen laická teorie.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#228 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tady ti nepomuzu. Jedine mi posli cely buf a jej nakopnu u sebe
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#229 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#230 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Mas to ale komplikovane
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#231 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Jen upřesním, že čerpadlo mám u bufíka a ne u nádrže. Takže naftu musí tahat několik metrů z nádrže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#232 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Není možný, že je vedení ještě zavzdušněné a proto to dává málo nafty?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#233 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Několik startů už má za sebou. Nemělo by být.raolsa píše:Není možný, že je vedení ještě zavzdušněné a proto to dává málo nafty?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#234 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Dneska se mi buf sepnul v podzemních garážích při +15 stupních Na Páji straně bylo topení dost ohulený, přisuzuju to z části tomuto, ale jinak tohle se mi ještě nestalo.
Nevím, co se mu děje, ale teď doma na zkoušku naskočil a makal. Samozřejmě kouř na startu a dokonce jedna jiskra z výfuku.
Nevím, co se mu děje, ale teď doma na zkoušku naskočil a makal. Samozřejmě kouř na startu a dokonce jedna jiskra z výfuku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#235 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Ale nepovídej! A k čemupak vede žlutý drát???hajnej píše:Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#236 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Připomínáš mi tátu. Za každou cenu nejchytřejší.martinopel píše:Ale nepovídej! A k čemupak vede žlutý drát???hajnej píše:Nenakopnes, v konektoru není kabel pro čerpadlo.
Žlutý drát v konektoru není a čerpadlo je zapojené na přímo do řídící jednotky. Už jsem to tu zmiňoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#237 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Pořád mi nejde do hlavy, proč to při startu tolik kouří. Nějaké konstruktivní nápady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#238 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Třeba je to Vervouhajnej píše:Pořád mi nejde do hlavy, proč to při startu tolik kouří. Nějaké konstruktivní nápady?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#239 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Jak se čerpadlo vešlo do řídící jednotky,když k ní nevede od čerpadla žádný drát???hajnej píše:Připomínáš mi tátu. Za každou cenu nejchytřejší.martinopel píše: Ale nepovídej! A k čemupak vede žlutý drát???
Žlutý drát v konektoru není a čerpadlo je zapojené na přímo do řídící jednotky. Už jsem to tu zmiňoval.
Možná má táta občas pravdu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#240 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.martinopel píše: Jak se čerpadlo vešlo do řídící jednotky,když k ní nevede od čerpadla žádný drát???
Možná má táta občas pravdu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#241 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Právě jsem se vrátil z porovnávací zkoušky bufů s Ghirgim. Můj bufík je o hodně hlučnější, připadá mi, že jede na vyšší otáčky.
Pamatuju se, že mi jednou v servisu do nastavení otáček sahali. Jestli mám otáčky vyšší, než by měly být, mohlo by to způsobovat to kouření při startu, protože rozprášená nafta hned padá dolů a nestačí se rychle zapálit. Zní to logicky?
Pamatuju se, že mi jednou v servisu do nastavení otáček sahali. Jestli mám otáčky vyšší, než by měly být, mohlo by to způsobovat to kouření při startu, protože rozprášená nafta hned padá dolů a nestačí se rychle zapálit. Zní to logicky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#242 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Logicky to zni. Ke spravnemu spalovani nafty musi byt dohnan dmychadlem odpovidajici objem vzduchu. Proto dmychadlo pri startu, pokud si pamatuji na chvili zvysi otacky a po vzplanuti je snizi. Ale toto at potvrdi znalejsi...
#243 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
A jaký je rozdíl,mezi kabelem,který vede přes konektor k čerpadlu u nádrže a kabelem,který vede k čerpadlu u bufíku??hajnej píše: Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#244 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.martinopel píše:A jaký je rozdíl,mezi kabelem,který vede přes konektor k čerpadlu u nádrže a kabelem,který vede k čerpadlu u bufíku??hajnej píše: Čerpadlo je vpředu, u bufíka. Je zapojený kabelem napřímo do svazku nebo jednotky. V konektoru z bufa není žlutý kabel osazený, v konektoru vozidla ano.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#245 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Naprosto nemáš pravdu,pokud pošleš bufík ,který odpojíš na hlavním konektoru,pak je mnohem jednoduší jej odzkoušet,právě díky tomu,že podávací čerpadlo je přímo součástí!!!hajnej píše: Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#246 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?martinopel píše:Naprosto nemáš pravdu,pokud pošleš bufík ,který odpojíš na hlavním konektoru,pak je mnohem jednoduší jej odzkoušet,právě díky tomu,že podávací čerpadlo je přímo součástí!!!hajnej píše: Žádný, ale není to o tom, že se zacvakne konektor a fachá to. V mém případě se musí trochu dráteničit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#247 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Vůbec žádný rozdíl,protože pouze zapojíš naftu do čerpadla.A pokud se nemýlím,verze s čerpadlem u bufíku mají natažený žlutý káblík i do konektoru.hajnej píše: Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#248 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Měl jsem to rozebraný X krát. V konektoru mého bufíka není osazen žlutý kabel, je tam prázdno.martinopel píše:Vůbec žádný rozdíl,protože pouze zapojíš naftu do čerpadla.A pokud se nemýlím,verze s čerpadlem u bufíku mají natažený žlutý káblík i do konektoru.hajnej píše: Odzkoušet na voze, které má čerpadlo osazené u nádrže?
Ale asi budeš mít pravdu, že by to haben na svém voze rozjel. Jen je otázkou, jestli poteče nafta přes to čerpadlo u nádrže - jestli odpojené čerpadlo nefunguje jako špunt.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#249 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Je tak obrovský problém vzít jeden drátek a dopojit ho ke konektoru od čerpadla??hajnej píše: Měl jsem to rozebraný X krát. V konektoru mého bufíka není osazen žlutý kabel, je tam prázdno.
Ale asi budeš mít pravdu, že by to haben na svém voze rozjel. Jen je otázkou, jestli poteče nafta přes to čerpadlo u nádrže - jestli odpojené čerpadlo nefunguje jako špunt.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#250 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Je to tam docela zašmodrchaný, ale asi by to nějak šlo.martinopel píše:hajnej píše: Je tak obrovský problém vzít jeden drátek a dopojit ho ke konektoru od čerpadla??
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek