Vše jsem pořádně prolil neředěnou arvou a nechal tak půl hodinky působit za občasného stěrkání, poté jsem intercooler proplachl několikrát tech. benzínem a vše namontoval zpět.
Auto před čištěním netáhlo, jelo, ale chybělo mu docela dosti vzduchu, po vyšištění je znát a ne jen pocitově, že sem to vyčistil, ale opravdu znát, že táhne opět krásně od spodu a chce se mu žít

Dočetl jsem se na ostatních fórech, že to nemá význam a že je to naprosto zbytečné, ale tohle naprosto vyvracím.
zaslepil jsem i EGR a znát je to taky, uvidím na spotřebě se kterou bojuji od posledních oprav celé hlavy a rozvodů. Spotřebu jsem měl a zatím mám 8l/100 z původních 4l/100.
Vůle na vrtulce turba je max do 0,45mm což si myslím, že je v optimální vůli, zdá se mi že do 0.6mm je to v normě, pokud ne opravte mě, budu jen rád.