Tomuhle říkám nadšení pro věc:
Dívat se do konce.
S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#1 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10
Moc se mi to líbí! Neskutečné nadšení, krásně pozitivní.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10
No ty kráávo! Like a boss!
AX 1.4D rok 94 bylo moje první auto a zároveň jediný nevolvo co jsem dosud měl. Na naftě měl asi přidáno obstojně, protože 182 bych z toho nikdy nedostal a ty krpály na Ringu by to lezlo na dvojku, do kopců to bylo hrozně netahavý, ale zase se to nechalo točit do bezvědomí, nevadlo to. Jezdil jsem s tím furt co to dalo... 120-130 na úseku kde 850 dává 260.. Dneska bych se s tím bál jet 80, když si vzpomenu jak sem v tom byl napresovanej... a kolik plechu mě chránilo.
Všimli jste si jak tam od zhruba pátý minuty nedával pětku už ani z kopce a zhruba od šestý už bylo cítit že to trochu ubírá?
AX 1.4D rok 94 bylo moje první auto a zároveň jediný nevolvo co jsem dosud měl. Na naftě měl asi přidáno obstojně, protože 182 bych z toho nikdy nedostal a ty krpály na Ringu by to lezlo na dvojku, do kopců to bylo hrozně netahavý, ale zase se to nechalo točit do bezvědomí, nevadlo to. Jezdil jsem s tím furt co to dalo... 120-130 na úseku kde 850 dává 260.. Dneska bych se s tím bál jet 80, když si vzpomenu jak sem v tom byl napresovanej... a kolik plechu mě chránilo.
Všimli jste si jak tam od zhruba pátý minuty nedával pětku už ani z kopce a zhruba od šestý už bylo cítit že to trochu ubírá?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10
No mě pobavilo, kolik motorů a převodovek spotřeboval, než to zajel Tomu se řiká zápal pro věc
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.