S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#1 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10

Příspěvek od gusto »

Tomuhle říkám nadšení pro věc:
Dívat se do konce.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#2 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10

Příspěvek od Daniel Kout »

Moc se mi to líbí! Neskutečné nadšení, krásně pozitivní.
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#3 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10

Příspěvek od dali »

No ty kráávo! Like a boss! :good:
AX 1.4D rok 94 bylo moje první auto a zároveň jediný nevolvo co jsem dosud měl. Na naftě měl asi přidáno obstojně, protože 182 bych z toho nikdy nedostal a ty krpály na Ringu by to lezlo na dvojku, do kopců to bylo hrozně netahavý, ale zase se to nechalo točit do bezvědomí, nevadlo to. Jezdil jsem s tím furt co to dalo... 120-130 na úseku kde 850 dává 260.. Dneska bych se s tím bál jet 80, když si vzpomenu jak sem v tom byl napresovanej... a kolik plechu mě chránilo.

Všimli jste si jak tam od zhruba pátý minuty nedával pětku už ani z kopce a zhruba od šestý už bylo cítit že to trochu ubírá?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 S AX 1,4D v Zeleném pekle pod 10

Příspěvek od Urvanej »

No mě pobavilo, kolik motorů a převodovek spotřeboval, než to zajel :-) Tomu se řiká zápal pro věc :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět

Zpět na „Video“