u myho novyho stroje je to vlastnost, na kterou jsem si uz zvykl. Updatovat nebylo co, APM, ETM, ECM byly aktualni, ale to ti asi nebrani to nezkusit - zvlast kdyz mas update zadarmo (Volvo Service 2.0). Taky muzes zkusit provest kalibraci ETM a APM (zapni zapalovani a nestartuj, pockej az uslysis klapku cvakat (pujde od dorazu k dorazu, BOSCH cvakne tusim trikrat - trva to nejakou tu minutu, neni kam chvatat, Pak pomalu seslapni a uvolni plynovy pedal, taky si to najde konce).
Udivuje mne, ze VIDA ukazuje po nastartovani polohu APM cca 8%, aniz bych se pedalu dotknul, po prvnim pridani a uvolneni pedalu se to srovna..... muzes mrknout co to predvadi u tebe?
U mne je to dano novou klapkou (BOSCH) v aute, kde ma byt klapka "magnety-malery". Po vymene APM z jineho auta (kde se to tak nechova) doslo na zlepseni, ale zadna slava, pouze minimalni rozdil. Jeste se podivej na hodnoty adaptace, jestli ti nekde neprisava vzduch do sani, pak se to chova podobne.
Na uspornou jizdu ti vliv nema, ja mam dlouhodobe vyzkouseno, ze kdyz chci zrychlit, tak je vyhodnejsi (co se spotreby tyce) zrychlit fofrem, nez to lechtanim plynu dlouho roztahovat
