Palivová pumpa XC90 V8

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Tak první moje volvo co sem doposud musel odtáhnout bylo XC (za což děkuji Ondrovi, že mi odškubal).
Nahodim ho, párkrát zapálí a hnedka chcípne.
Jelikož je u toho podezřelý ticho a předtim už palivový čerpadlo řvalo jako kráva, mam jasnýho podezřelýho.
Tady ovšem nastal ten problém. Číslo mam 31261819 a zdá se, že se nenechá slovit jinak než v originále, čemuž nevěřim a proto se táži:
Existuje varianta při který by mi z oněch 12000 ještě něco zbylo? (Opička vyžaduje banány, ale radši bych ji poslal na dietu.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

Najít verzi Walbra 255lph která bude nejlíp pasovat.... cenově do dvojky. Nebo o něco dražší, ale ještě lépe hodnocenou Aeromotive Stealth 340.... na narozdíl od Walbra snese třeba i přimíchávání metanolu do benzínu. Opět vybrat vhodnou verzi. Stejně jako u Walbra se ty verze liší umístěním nasávacího koše. Jestli je to jako u starších aut tak by to mělo bejt víceméně plug and play narvat tyhle pumpy do origo držáku... Návod co a jak taky vpohodě vygooglíš. Dostaneš tak odolnější, výkonnější a spolehlivější řešení, než to co tam bylo původně.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Ondra. »

Doslova odškubal.... Sorry ale tak těžký auto jsem fakt ještě netahal :oops:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Dali: díky za tipy, ale ono to vypadá, že nejde ta pumpa ani vyndat a je to celej bazmek i s plovákem. Vypreparovat samotnou pumpu nebude uplně prča :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od tomasss »

Btw kdybys tam pachal nejakou aftermarketovou, velmi dobry reference jsem slysel i na pumpy DeatschWerks.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

No já se musim momentálně prokousat odstrojenim interiéru... což v těchto teplotních podmínkách je o strach.
Deatschwerks nebo jaxe to píše už sem slyšel, ale jesi budu něco páchat se uvidí, až zda se mi podaří tu mrtvolu vůbec z toho plastovýho válce vypreparovat a vlastně vyndat i ten válec :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

Nemáš link jak to vypadá? U 850/70 je pumpa taky v takovým plastovým válci s plovákem a dá se normálně přendat. Jedinej důvod proč by to u V8 mohlo bejt jinak je, že to je japonec.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

To asi nebude japoncem. Já to nikdy nekuchal, ani neměl v pařátech. Jenom z krabic a teď mam i jednu z 850, ale ty vypadaji výrazně jednodušejc. Jeden kus s plovákem a rozebiratelnost bude hodně mizerná. Dle foto je to nějaký divný...
EDIT: Pumpa na 850 je výrazně tlustší a nevejde se.
FOTO konektoru a čísel:
Přílohy
DSCN0571-LR.jpg
DSCN0571-LR.jpg (113.33 KiB) Zobrazeno 5302 x
DSCN0567-LR.jpg
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 29 led 2014 15:24, celkem upraveno 2 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

V katalogu skandixu na V8 vypadá jako klasika, jestli v tom pan Nguyen nemá třeba bordel a nepatří to do nějaký rikšy :green:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Tak teď nevim do kterýho katalogu si koukal, ale ten webovej nabízí jen a pouze číslo 1036607 (volvo-31261819). :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

No a když zadáš 31261819 do obrázků na googlu tak to vyjede samý normálně vypadající pumpy, nic podobnýho tomu co nabízí Nguyen. Nebo 31261819 je špatně? I na tom skandixovým obrázku je vidět že v tom rukávu je nějaká klasická pumpa..

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

312.... neni špatně, jen 11500Káčé :-D
Rozebiratelnost tohoto "uskupení" je dost prapodivná s ohledem na to, že to má vnitřní zoubky, kam se nedostaneš, abys to beztrestně rozkuchal a pak zas složil.
Já to nikdy nedělal, proto sem semka hodil tento dotaz, zda už to nemá někdo za sebou. K nádrži se leze blbě, celej interiér od předních seslí vzad musí ven, a plastíky v zimě (i když neni nijak velká) jsou celý zkřehlý a maj tendenci se lámat. Takže zatim sbírám informace a to "uskupení" ještě nemam vypáraný.
Když se k těm normálně vypadajícim pumpám na gůglu koukneš na zoubek, tak jsou to pumpy do všeho možný kromě XC90 V8 :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

BTW, tou pumpou jseš si 100% jistej? Třeba na s60/v70R a T5 je kromě regulátoru i snímač tlaku na liště, zkoušel si to zkoumat i tímhle směrem? Aby sis neodstrojil půlku auta a následně nezjistil, že máš hledat spíš pod kapotou. Že pumpa nebzučí jsem si přečet, ale aby chyba nebyla někde na trase... kromě pojistky je tam asi i nějaký relátko.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

No tam je hlavní problém, že ona právě bzučí a nečerpá. Nebo by tam muselo bzučet něco jinýho, ale v oblasti nádrže nevim o ničem.
Předtim řvala jak potrefená husa a teď je slyšet jen takový decentní bzzzzt, jako na všech jinejch autech co sem poslouchal.
Ale 100% jistej si samozřejmě bejt nemůžu, dokud jí nezkusim, to je jasný.
Divný ale je, že to nerožnulo kontrolku, což by nízký tlak paliva měl...
Prostě bez diagnostiky sem v perdeliii, ale ono na čem někam dopravym 2.5t hovado? :-D
Ona by VIDA asi dost pomohla...
Zlatá krabice s D24 nebo blikačkou :-D
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 02 dub 2014 12:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše: Zlatá krabice s D24 nebo blikačkou :-D
ave 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#16 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od kwiko »

Trosku to prehanas. Ak sa da dostat do nadrze z interieru, treba dat dole len zadne sedacky. Novsie modely zase len po demontazi nadrze zdola. Zavolaj rozoberacom, David z AV-dily to bude vediet presne. A mozno bude aj pouzivane za zaujimavy peniaz. Ja som este menit cerpadlo zrovna na XC90 menit nemusel. Podla skandixu tam ide klasika ako na S60 a spol Obrázek
Problemy su tam ale dva, jeden ze musis mat specialny kluc na demontaz plastovej matky cerpadla. Je z makkeho plasu a lahko sa lame. Druhy ze nesmies mat v nadrzi viac ako tretinu paliva, lebo treba demontovat najprv spodny plavavk pretoze je na nom kabelaz k plavaku.

To cerpadlo sa da rozobrat a vymenit len samotny motorcek, len treba pevne nervy a dobre nahrievadlo.
Kazdopadne je to praca skor pre odbornika s vybavenim a skusenostami. Naloz to na odtahovku a sup k niekomu schopnemu. Nieze by sa to nedalo doma, ale sa natrapis, vsetko bude od paliva a do nadrze si nasypes kopec bordelu. Moze to tak skoncit aj po zasahu servisu, ale to je uz ina tema...

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#17 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od David Patočka »

Tak tak, než budeš povolovat ty korunkové matice, tak všechno kolem vyluxuj a vyfoukej vzduchem.
Lepší písek v autě, nežli v nádrži.
Jináč musíš vyndat rám s 6 a 7 sedačkou ven, nebo alespoň částečně, to koneckonců uvidíš, až budeš hledat to víko.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

kwiko: nevim co všechno přehánim, ale rozhodně díky za komenty. No samozřejmě že se to stalo ve chvíli, kdy sem akorát vzal benzín (45l), takže mam výrazně víc jak půl nádrže.
Napadlo mě benzín vytáhnout hadičkou od filtru, ale ani z jedný strany hadic na filtru nic nevyteklo (až na pár kapek). Takže tady spojený nádoby moc nefungujou :-(
Odtahovku k Davidovi sem samozřejmě zjišťoval, ale na XC90 mi řekli že to neuvezou, nebo že to bude cca 8000,- (jeden taky 15). Takže sem to vzdal. K Volfovi auto nedám, i když bych jí tam i sám dotlačil.
Návod na to jaxe k čerpadlu dostat sem už našel a právě mě to vyděsilo, protože na sundání koberců musim shodit spodní dekly, ale k jejich sundání musim shodit ty horní :-D
David Patočka: díky za tip s luxem a sesle budou muset ven oboje a i zbytek a pak se tam ještě bude motat krásná příčná výztuha :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Tak pokrok. VIDA je poměrně chytrej vercajk, možná se omluvím a prohlásím, že taková diagnostika je supr věc :-)
Vykreslili mi sepnutí čerpadla a tlak na liště a nic. Čerpadlo vrčelo, ale tlakoměr ani nezakolísal. A mam ho hajzla. Teď už jen zjistit, který to vlastně mam :-)
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 02 dub 2014 11:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#20 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od dali »

Tak třeba to rozebereš a zjistíš třeba ucpanej koš nebo palivovej filtr. Určitě bych to chvíli zkoumal a čerpadlo přezkoušel až bude venku, než bych šel koupit jiný.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#21 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Ondra. »

a nemyslis si ze to ma spojitost s predchozim tankovanim na slovnaftu?? Treba je to janosikova pomsta za deleni federalniho majetku :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#22 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od yoby »

Ondra. píše:a nemyslis si ze to ma spojitost s predchozim tankovanim na slovnaftu?? Treba je to janosikova pomsta za deleni federalniho majetku :D
Nebo že by byl z tý D24 tak zblblej, že natankoval naftu? :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

dali: jakýkoliv ucpání sem vyloučil, protože neni možný, aby se to náhle bloklo totálně, jako když to zaleješ betonem. Aby se snížil průtok a auto nešlo do otáček, netáhlo, to by mohlo být přicpánim, ale totální 0 ne. To by to muselo zamrznout, ale vzhledem k tomu, že tu je nad nulou, tak opět vyloučeno. Ono mi fakt hodně nahrává to, že ta pumpa prostě už nedělá takovej kravál jako dělala, takže se nejspíš motorek točí, ale nečerpá. Ono tim jak je to plynovka, tak ti předchozí trotli asi jezdili s permanentnim hladovym okem a on vzduch nedělá pumpě uplně dobře.
yoby: i kdybych tam dal naftu, tak by to neovlivnilo tlak na liště, čerpadla umí čerpat obojí. Ale bylo to první co sem ověřoval na účtence :-D

Teď musim osondovat, jak z nádrže vytáhnout 30 litrů, abych jí mohl vůbec otevřít. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#24 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od kwiko »

Demontuj si ten interier aby sa sa dostal k hadiciam vychadzajucim z vrchu cerpadla, odpoj si konektor hadice pre bufik a napoj hadicu a samospadom ti to pekne vytecie napriklad?
Alebo povolit dekel cerpadla ktory to drzi v nadrzi, vhodit hadicu alebo hodit hadicu (ale to mame taku specianu na to urcenu so ztensenim na konci aby sa vosla aj popri spatnej klapke hrdla. pripadne nejaky iny sposob.

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#25 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od mekky »

Tohle jsme jednou řešili a myslím že je to stejnej problem , jak mile jedeš na plyn tak legurator tlaku benzínu kterej je v nádrži nevím jak u tvé verze ale na jedne USA verzi XC90 bylo v nádrži , a jelikož to nemá vratku tak to furt tlačí tlak a benzín nikam neodchazi , takže se přehřeje a spalí čerpadlo , a fičura je to že jeden vstřik musíš dat do benzínu .. aby tlak měl kam odejit
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“