Napsáno toho bylo dost, ale nevím jak do tohoto auta. Ve staré S80 mám LPG, kde po vyladění funguje perfektně.
U S80II jsem slyšel protichůdné názory, že LPG se do takto složitého auta nehodí,motor by ale měl být stále starý dobrý 5ti válec s nízkotlakem, nebo ne? Ročně najedu cca. 50t. km. Ekonomika je jasná:
LPG: 2,5 Kč/km,
E85: 3,4Kč/km,
BE95: 4,5 Kč/km
Máte někdo zkušenosti s LPG pro 2,5T? Doporučítě, nebo odradíte? Auto je rok 08, najeto 124 t.km.
Díky
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
Dělali jsme do stejného auta PRINS a fungoval perfektně. Levné systémy bych do tohoto auta nepokoušel, přestože při správném naladění mohou fungovat taky.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
Ahoj, pokud mohu takto veřejně, pak prosím o cenovou nabídku na montáž systému Prins, pokud ne, pak prosím o SZ. Díky
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
2,5T vycházela 43000,- včetně DPH a všechny běžně příplatkové záležitosti jsou inclusive. V mezičase nám ČNB pohnula kurzem, PRINS přešel na lepší VSI2, ale některé vstupy jsou i paradoxně menší. Takže to ber jen jako hrubý nástřel a rád Ti případně, pokud chceš, udělám přesný aktuální rozpočet.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
Jak je to u tohoto systému s průběžným seřizováním, jak si postupně sedá? Jak je nutno k Tobě jezdit na servis. Jsem liberecký..
Co demontáž 6 měsíců starého Lovata ze staré S80 do S80II, má to smysl?
p.s.: ještě prosím Tvůj názor na následující, mohu použít?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=43314
Co demontáž 6 měsíců starého Lovata ze staré S80 do S80II, má to smysl?
p.s.: ještě prosím Tvůj názor na následující, mohu použít?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=43314
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
Popravdě ty auta, které jsme montovali doseřídit nepotřebovali. Prostě to jen jezdí. Pravidelný servis stačí jednou za rok a v záruce bychom asi měli dělat my. Ale zjistím od dovozce, zda existuje nějaká alternativa na severu čech. Co se týče toho Lovata, tak tam moc neporadím. Já si osobně myslím, že to přemontovávání moc smysl nemá. Základ je zjistit, jak se k tomu dovozce staví legislativně. Druhá věc je někdo schopný a ochotný to udělat. A nakonec si to spočítat ekonomicky. A zvážit záruky. Třeba to vyjde dobře. Nevím. Ale spíš bych si to netipnul.
A co se týče toho oleje, tak použít ho můžeš. Motoru to vadit nebude, ale ne na 30000 interval, ale zkrátit ho na 20000.
A co se týče toho oleje, tak použít ho můžeš. Motoru to vadit nebude, ale ne na 30000 interval, ale zkrátit ho na 20000.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
S80 II, 2008, 2,5T, 147 kW, benzin/E85/LPG ?
Díky za odpověď. Starou S80 se primárně pokusím prodat s LPG. Funguje perfektně a S80 s tím jezdí v palivu km za 2 koruny.Jean píše:Popravdě ty auta, které jsme montovali doseřídit nepotřebovali. Prostě to jen jezdí. Pravidelný servis stačí jednou za rok a v záruce bychom asi měli dělat my. Ale zjistím od dovozce, zda existuje nějaká alternativa na severu čech. Co se týče toho Lovata, tak tam moc neporadím. Já si osobně myslím, že to přemontovávání moc smysl nemá. Základ je zjistit, jak se k tomu dovozce staví legislativně. Druhá věc je někdo schopný a ochotný to udělat. A nakonec si to spočítat ekonomicky. A zvážit záruky. Třeba to vyjde dobře. Nevím. Ale spíš bych si to netipnul.
A co se týče toho oleje, tak použít ho můžeš. Motoru to vadit nebude, ale ne na 30000 interval, ale zkrátit ho na 20000.
Požádám Tě o kalkulaci na PRINS, zvykl jsem si na ekonomiku jízdy s LPG a současný provoz čistě na benzín se mi vůbec nelíbí. Upozorňuji, že u této S80 budu velmi náročný na kvalitu montáže, co nejmenší zásah do vozidla a především na dlouhodobou spolehlivost provozu. Uvažuješ s přimazáváním, pokud ano, pak s jakým systémem? Díky
Olej měním po 15t. km, dost to honím, raději měním dřív. Pokud nic nezkazím, dám ho tam. Jsem pouze uživatel, nerad bych udělal chybu. Díky D
_________________
S90 B5
S90 B5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: HonzaT