V40 zasekávání klíče ve spínačce.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#1 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Zdravím
Začal se mi zasekávat klíč ve spínačce a to tak že nejde otočit, až po dlouhém lomcování sem a tam se tedy zatím vždy chytnul, vždy v zámku nepřirozeně lupne jak když nesedí dobře políčka.
Zkoušel jsem i zámek promazat, to nepomohlo.
Potom jsem si všiml že docela obstojně jde otočit pokud ho silou natlačím směrem do spínačk. Tak zatím takhle válčím.
A prosím o radu, když seženu jinou spínačku s klíči jak s immobilizérem, je to samostatná jednotka myslím zda bych ji mohl použít z druhého auta, nebo to nejde a je to uplně jinak??
Díky
Začal se mi zasekávat klíč ve spínačce a to tak že nejde otočit, až po dlouhém lomcování sem a tam se tedy zatím vždy chytnul, vždy v zámku nepřirozeně lupne jak když nesedí dobře políčka.
Zkoušel jsem i zámek promazat, to nepomohlo.
Potom jsem si všiml že docela obstojně jde otočit pokud ho silou natlačím směrem do spínačk. Tak zatím takhle válčím.
A prosím o radu, když seženu jinou spínačku s klíči jak s immobilizérem, je to samostatná jednotka myslím zda bych ji mohl použít z druhého auta, nebo to nejde a je to uplně jinak??
Díky
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#2 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Tak to doporučuji ihned vyměnit,protože se může stát,že nenastartuješ v tu nejnevhodnější chvíli.Třeba někde daleko od domova.
A podle mně by měly nové klíče jít nahrát nějak do ŘJ.Místní budou vědět jak.A nebo,jak jsem to vyřešil já kdysi ve fiatu,kroužek imobilizéru na spínačce jsem odmontoval ze spínačky a přidělal pod přístrojovku s origo klíčem.
A startoval jsem s novým z nové spínačky.Ale to byl fiat,že? :unknown:Se švédama nemám dostatečnou zkušenost.
A podle mně by měly nové klíče jít nahrát nějak do ŘJ.Místní budou vědět jak.A nebo,jak jsem to vyřešil já kdysi ve fiatu,kroužek imobilizéru na spínačce jsem odmontoval ze spínačky a přidělal pod přístrojovku s origo klíčem.
A startoval jsem s novým z nové spínačky.Ale to byl fiat,že? :unknown:Se švédama nemám dostatečnou zkušenost.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#3 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Na předchozím voze jsem se potkal s podobným problémem (dokonce se klíč nakonec zasekl v poloze startování).. a po počátečních peripetiích s kroužkem imobiizéru atd, byla závada jen v ořechu zámku, cenovka kolem 150-200,- . Je pravdou, že to byl Opel, ale princip je všude stejný.
Bohužel, teď jsem už tuto malou plastovou blbost v žádném shopu nenašel.. zkus se zaměřit na tuto věcičku.
Edit: tuto věc jsem měl namysli http://www.ebay.com/itm/New-OES-Genuine-Ignition-Switch-Volvo-S40-2004-V40-2003-2002-2001-2000-/151058351624
Bohužel, teď jsem už tuto malou plastovou blbost v žádném shopu nenašel.. zkus se zaměřit na tuto věcičku.
Edit: tuto věc jsem měl namysli http://www.ebay.com/itm/New-OES-Genuine-Ignition-Switch-Volvo-S40-2004-V40-2003-2002-2001-2000-/151058351624
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#4 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Díky, dobrý vědět, podívám se na tomatej.sagat píše:Na předchozím voze jsem se potkal s podobným problémem (dokonce se klíč nakonec zasekl v poloze startování).. a po počátečních peripetiích s kroužkem imobiizéru atd, byla závada jen v ořechu zámku, cenovka kolem 150-200,- . Je pravdou, že to byl Opel, ale princip je všude stejný.
Bohužel, teď jsem už tuto malou plastovou blbost v žádném shopu nenašel.. zkus se zaměřit na tuto věcičku.
Edit: tuto věc jsem měl namysli http://www.ebay.com/itm/New-OES-Genuine-Ignition-Switch-Volvo-S40-2004-V40-2003-2002-2001-2000-/151058351624
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
No já ti nevim, spolíhat se na to, že to je bazmek za zámkem a ne zámek sám od sebe je podle mě celkem krátkozraký
Druhej klíč si zkoušel?
Druhej klíč si zkoušel?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#6 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Tak to mi je jasný že to je krátkozraký, ale 5000 a možná i vic v autorizáku do auta 15let starýho se mi dvakrát dávat nechce.
Tak jsem to chtěl nějak udělat z dílů druhýho auta identického. Na to mi nikdo niic neporadil ani že je to třeba blbost že to nelze.
A zas to dělat uplně prasácky, jako že třeba omotat starej klíč okolo kroužku a šup s ním někam pod volant, to je zas hrozný.
Druhej klíč taky nejde.
Tak jsem to chtěl nějak udělat z dílů druhýho auta identického. Na to mi nikdo niic neporadil ani že je to třeba blbost že to nelze.
A zas to dělat uplně prasácky, jako že třeba omotat starej klíč okolo kroužku a šup s ním někam pod volant, to je zas hrozný.
Druhej klíč taky nejde.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Já bych ti rád poradil, ale tohle nevím
Každopádně to bude vyžadovat zásah někoho s kouzelnou krabičkou, protože jakmile dáš jinou spínačku, tak musíš i jiný klíče a jednou použitý nepůjdou do tvojí řj naučit, nemáš kód...
Je to začarovanej kruh, buď novou spínačku a dva klíče, nebo naprasit kroužek s klíčem někam pod plasty.
Mam pocit, že to tu už někdo řešil, ale narychlo sem to nenašel. Vydrž, on se někdo znalej ozve.
Každopádně to bude vyžadovat zásah někoho s kouzelnou krabičkou, protože jakmile dáš jinou spínačku, tak musíš i jiný klíče a jednou použitý nepůjdou do tvojí řj naučit, nemáš kód...
Je to začarovanej kruh, buď novou spínačku a dva klíče, nebo naprasit kroužek s klíčem někam pod plasty.
Mam pocit, že to tu už někdo řešil, ale narychlo sem to nenašel. Vydrž, on se někdo znalej ozve.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#8 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Urvanej: já měl ale rozpadlou jen tu kulisu v ořechu, a po výměně to má nahrkáno už dlaší dva roky.. Extrémně krátkozraké to být nemusí, pokuď je vysypanej jen ten kus plastu a zámku jako takovému nemusí být vůbec nic
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
matejsagat: já se nepřu, že se ti to stalo. Tohle se nechá otestovat poměrně rychle a snadno. Odpojim a zkusim klíč...
Já mam za tazatele hrůzu z pomyšlení, že někde visim, protože se mi sekla spínačka
Já mam za tazatele hrůzu z pomyšlení, že někde visim, protože se mi sekla spínačka
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#10 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Obcas sa to stava, opravujeme, menime, zalezi od okolnosti a stavu klucov. Problem bude v zamku.
ked sa mu sekne klucik v zamku, tak spinacku demontuje (jedna mala skrutka) a nastartuje skrutkovacm, za predpokladu ze je klucik stale v zamku...
ked sa mu sekne klucik v zamku, tak spinacku demontuje (jedna mala skrutka) a nastartuje skrutkovacm, za predpokladu ze je klucik stale v zamku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
#11 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
myslím si, že když vyměníš spínačku i s klíčem, tak immo kroužek ze spínačky přehodíš a immo v klíči taky.
Zkus zavolat tady http://www.avdily.cz/ kupuji tam díly a jsme naprosto spokojen, také ti poradí.
Popřípadě bych to řešil, že vše schovám pod platy a někde hodím spínač na startování, někde kde ho najdu jen já samozřejmě , popř nějaký přerušovač napětí do spínačky, ať s tím někdo neodjede.
Jinak vím že centrální jednotka na centrál i s ovladačema po výměně jde bez problému, kdyby měl někdo zájem ještě ji mám se dvěma ovladačema, prodám za 500,- možná sleva.
Zkus zavolat tady http://www.avdily.cz/ kupuji tam díly a jsme naprosto spokojen, také ti poradí.
Popřípadě bych to řešil, že vše schovám pod platy a někde hodím spínač na startování, někde kde ho najdu jen já samozřejmě , popř nějaký přerušovač napětí do spínačky, ať s tím někdo neodjede.
Jinak vím že centrální jednotka na centrál i s ovladačema po výměně jde bez problému, kdyby měl někdo zájem ještě ji mám se dvěma ovladačema, prodám za 500,- možná sleva.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#12 V40 zasekávání klíče ve spínačce.
Přesně tohle mi dělalo taky,zkoušel jsem i promazat kdyby náhodou,ale nic... zajímavé ale je, že mi tohle dělalo pouze v zimě, což se koukám, že že toto téma v zimě taky vzniklo.. a teď pár měsíců, co je tepleji, tak se mi to nestalo ani jednou... :/
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek