Moc zajímavé kam se vývoj ubírá. Není lepší držet se osvědčeného??
http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-castic-benzinovy-motor-d8n-/automoto.aspx?c=A131201_220142_automoto_fdv
Moderní benzínové motory a emise
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Moderní benzínové motory a emise
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#2 Moderní benzínové motory a emise
Přijde mi to celé jako buzerace, zjednodušeně řečeno (prostě se hledá, kam až se může zasahovat a kde se dá co ovlivnit)
První padly za oběť naftové motory, jakmile začala stoupat oblíbenost. Teď se asi zase přehoupla vlna přímých vstřiků (a downsizingu) s turbem v benzinu, takže šance něco ovlivnit, uvalit daň, poplatek a další.
Bohužel to nemám jako odkaz, ale je známo, že tankery a jiné lodě s obrovským výtlakem (300 000 tun apod.) dělají emise daleko větší, plus z nich teče mazut přímo do moře. Dobrou chuť s mořskými plody!
Nedávno zase na idnes psali, že euro 6 bude pro naftové motory znamenat nutnost vstřikování močoviny (ad blue, nebo jak se to jmenuje)
Takže vlastně atmosférický benzin jednoduchého typu není "neekonomická" ani neekologická volba
První padly za oběť naftové motory, jakmile začala stoupat oblíbenost. Teď se asi zase přehoupla vlna přímých vstřiků (a downsizingu) s turbem v benzinu, takže šance něco ovlivnit, uvalit daň, poplatek a další.
Bohužel to nemám jako odkaz, ale je známo, že tankery a jiné lodě s obrovským výtlakem (300 000 tun apod.) dělají emise daleko větší, plus z nich teče mazut přímo do moře. Dobrou chuť s mořskými plody!
Nedávno zase na idnes psali, že euro 6 bude pro naftové motory znamenat nutnost vstřikování močoviny (ad blue, nebo jak se to jmenuje)
Takže vlastně atmosférický benzin jednoduchého typu není "neekonomická" ani neekologická volba
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#3 Moderní benzínové motory a emise
Všechno je to jen zástěrka jak inkasovat více peněz. Přísnější limity ala Euro 4,5,6.. znamenají ochuzení motoru. Motor méně žere, vypouští méně spalin, ale za cenu toho, že je tam mnohem víc cypovin, které se můžou pokazit a tak je člověk musí jet, ne opravit, ale vyměnit. Vše je o penězích, na nějakou ekologii tam nahoře všichni serou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Moderní benzínové motory a emise
Du blejt! Jak v tom cancu užívají obraty jako "za jistých okolností", "většinou" a podobný mlžení...
To, že každá řj pozná po pár vteřinách, že auto jede testovací proceduru na emise a podle toho se začne k dávkování chovat je stará story, takže v reálu pak z těch aut lítaji humusy, že padaji veverky kolem kterejch to akorát projelo. Mě pak blbečci nadávaji do smraďochů, když sem někde s Kájou, ze kterýho sice lítaji sajrajty, ale neporovnatelný s tim, co leze z těch jejich ochcávek s DPF OFF.
Kdyby radši donutili výrobce dodržovat emise i mimo testovací proceduru. Mě se třeba hodně líbí aktivita ohledně malejch překryvů při crashtestech, která má jasnou vypovídající hodnotu, a velmi zřetelné info pro kupující, jak kterej výrobce ojebává testy.
Ale opět, hospodský kecy, protože jak to udělat nevim
To, že každá řj pozná po pár vteřinách, že auto jede testovací proceduru na emise a podle toho se začne k dávkování chovat je stará story, takže v reálu pak z těch aut lítaji humusy, že padaji veverky kolem kterejch to akorát projelo. Mě pak blbečci nadávaji do smraďochů, když sem někde s Kájou, ze kterýho sice lítaji sajrajty, ale neporovnatelný s tim, co leze z těch jejich ochcávek s DPF OFF.
Kdyby radši donutili výrobce dodržovat emise i mimo testovací proceduru. Mě se třeba hodně líbí aktivita ohledně malejch překryvů při crashtestech, která má jasnou vypovídající hodnotu, a velmi zřetelné info pro kupující, jak kterej výrobce ojebává testy.
Ale opět, hospodský kecy, protože jak to udělat nevim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#5 Moderní benzínové motory a emise
Myslíš tyhle crashtesty??Urvanej píše:Du blejt! Jak v tom cancu užívají obraty jako "za jistých okolností", "většinou" a podobný mlžení...
To, že každá řj pozná po pár vteřinách, že auto jede testovací proceduru na emise a podle toho se začne k dávkování chovat je stará story, takže v reálu pak z těch aut lítaji humusy, že padaji veverky kolem kterejch to akorát projelo. Mě pak blbečci nadávaji do smraďochů, když sem někde s Kájou, ze kterýho sice lítaji sajrajty, ale neporovnatelný s tim, co leze z těch jejich ochcávek s DPF OFF.
Kdyby radši donutili výrobce dodržovat emise i mimo testovací proceduru. Mě se třeba hodně líbí aktivita ohledně malejch překryvů při crashtestech, která má jasnou vypovídající hodnotu, a velmi zřetelné info pro kupující, jak kterej výrobce ojebává testy.
Ale opět, hospodský kecy, protože jak to udělat nevim
http://www.auto.cz/v-usa-zprisnili-crashtesty-neprosla-cela-rada-aut-vcetne-bmw-3-nebo-volkswagenu-cc-68946
Chtěl bych vidět třeba Renaulty, po tý jejich kampani že mají nejbezpečnější auta na světě (pětihvězdičky)
Každopádně výsledky prémiové trojky
Zlatý Volvo!! Ukázalo se, že to s bezpečností myslí pořád vážně!!
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Moderní benzínové motory a emise
Nieje to buzeracia, lebo vyrobcovia vedia o negativach priameho vstrekovania na ekologiu, vedelo sa to uz v 90. rokoch ked sa zacali masovo osadzovat do nakladakov, lodi... ale nizsia spotreba a lepsi zatah je pre konkurencny boj zazracna vec.Bezpřezdívky píše:Přijde mi to celé jako buzerace, zjednodušeně řečeno (prostě se hledá, kam až se může zasahovat a kde se dá co ovlivnit)...
Otazka je, ci riesenia problemov navrhovane vyrobcami je skutocne spravna volba...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek