Moderní benzínové motory a emise

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od Daniel Kout »

Moc zajímavé kam se vývoj ubírá. Není lepší držet se osvědčeného??

http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-castic-benzinovy-motor-d8n-/automoto.aspx?c=A131201_220142_automoto_fdv
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 163
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Bydliště: Praha- východ

#2 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od Bezpřezdívky »

Přijde mi to celé jako buzerace, zjednodušeně řečeno (prostě se hledá, kam až se může zasahovat a kde se dá co ovlivnit)
První padly za oběť naftové motory, jakmile začala stoupat oblíbenost. Teď se asi zase přehoupla vlna přímých vstřiků (a downsizingu) s turbem v benzinu, takže šance něco ovlivnit, uvalit daň, poplatek a další.

Bohužel to nemám jako odkaz, ale je známo, že tankery a jiné lodě s obrovským výtlakem (300 000 tun apod.) dělají emise daleko větší, plus z nich teče mazut přímo do moře. Dobrou chuť s mořskými plody! :)

Nedávno zase na idnes psali, že euro 6 bude pro naftové motory znamenat nutnost vstřikování močoviny (ad blue, nebo jak se to jmenuje)

Takže vlastně atmosférický benzin jednoduchého typu není "neekonomická" ani neekologická volba :D
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#3 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od mot »

Všechno je to jen zástěrka jak inkasovat více peněz. Přísnější limity ala Euro 4,5,6.. znamenají ochuzení motoru. Motor méně žere, vypouští méně spalin, ale za cenu toho, že je tam mnohem víc cypovin, které se můžou pokazit a tak je člověk musí jet, ne opravit, ale vyměnit. Vše je o penězích, na nějakou ekologii tam nahoře všichni serou.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od Urvanej »

Du blejt! Jak v tom cancu užívají obraty jako "za jistých okolností", "většinou" a podobný mlžení...
To, že každá řj pozná po pár vteřinách, že auto jede testovací proceduru na emise a podle toho se začne k dávkování chovat je stará story, takže v reálu pak z těch aut lítaji humusy, že padaji veverky kolem kterejch to akorát projelo. :-) Mě pak blbečci nadávaji do smraďochů, když sem někde s Kájou, ze kterýho sice lítaji sajrajty, ale neporovnatelný s tim, co leze z těch jejich ochcávek s DPF OFF.
Kdyby radši donutili výrobce dodržovat emise i mimo testovací proceduru. Mě se třeba hodně líbí aktivita ohledně malejch překryvů při crashtestech, která má jasnou vypovídající hodnotu, a velmi zřetelné info pro kupující, jak kterej výrobce ojebává testy.
Ale opět, hospodský kecy, protože jak to udělat nevim :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 159
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S80 3.2 Executive
Bydliště: Karlovy Vary

#5 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od ludanek »

Urvanej píše:Du blejt! Jak v tom cancu užívají obraty jako "za jistých okolností", "většinou" a podobný mlžení...
To, že každá řj pozná po pár vteřinách, že auto jede testovací proceduru na emise a podle toho se začne k dávkování chovat je stará story, takže v reálu pak z těch aut lítaji humusy, že padaji veverky kolem kterejch to akorát projelo. :-) Mě pak blbečci nadávaji do smraďochů, když sem někde s Kájou, ze kterýho sice lítaji sajrajty, ale neporovnatelný s tim, co leze z těch jejich ochcávek s DPF OFF.
Kdyby radši donutili výrobce dodržovat emise i mimo testovací proceduru. Mě se třeba hodně líbí aktivita ohledně malejch překryvů při crashtestech, která má jasnou vypovídající hodnotu, a velmi zřetelné info pro kupující, jak kterej výrobce ojebává testy.
Ale opět, hospodský kecy, protože jak to udělat nevim :-D
Myslíš tyhle crashtesty??
http://www.auto.cz/v-usa-zprisnili-crashtesty-neprosla-cela-rada-aut-vcetne-bmw-3-nebo-volkswagenu-cc-68946

Chtěl bych vidět třeba Renaulty, po tý jejich kampani že mají nejbezpečnější auta na světě (pětihvězdičky) :lol: :lol:
Každopádně výsledky prémiové trojky :%) :crazy: :no:
Zlatý Volvo!! Ukázalo se, že to s bezpečností myslí pořád vážně!! :beer:
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Moderní benzínové motory a emise

Příspěvek od kwiko »

Bezpřezdívky píše:Přijde mi to celé jako buzerace, zjednodušeně řečeno (prostě se hledá, kam až se může zasahovat a kde se dá co ovlivnit)...
Nieje to buzeracia, lebo vyrobcovia vedia o negativach priameho vstrekovania na ekologiu, vedelo sa to uz v 90. rokoch ked sa zacali masovo osadzovat do nakladakov, lodi... ale nizsia spotreba a lepsi zatah je pre konkurencny boj zazracna vec.

Otazka je, ci riesenia problemov navrhovane vyrobcami je skutocne spravna volba...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“