Generálka V50, 2.0 D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#1 Generálka V50, 2.0 D
Ahoj všem,
po delší době potřebuje naše vozidlo trochu větší péči, protože už delší dobu pozoruji několik problémů. Hledám touto cestou servismana (okolí Prahy), který by byl ochotný se na naše Včko podívat a dát ho do kupy. - Najeto 188 tis.
Základní opravy: výměna oleje, filtrů a tyček stabilizátorů.
Ostatní defekty: jsou v podstatě dva, dlouhodobějšího charakteru a obávám se, že bez diagnostiky se servisman neobejde:
1) Posledních cca 5000 km při prudkém sešlápnutí plynu motor ztratí výkon, zakolísají otáčky a motor se přidusí. Při postupném přidávání plynu je všechno v pořádku. Teď jsem se s tím naučil jezdit, ale není to ideální - zvlášť při předjíždění. Usuzuji, že by to mohla být jedna z těchto věcí: a) svíčky b) filtry c) špinavá váha vzduchu, klapka d) vadný plyn. pedál.
2) Při ranním nastartování, když je motor studený při rozjezdu na 1 "zařve řemen". Stává se to jen tehdy, když je motor studený. Na rozjezd to vliv nemá, ale je to hodně nepříjemné. Usuzuji, že by to mohlo být spojkové ložisko.
Je tu prosím někdo z okolí Prahy, kdo má diagnostiku a byl ochotný / samozřejmě ne zdarma / to napíchnout a podívat se na to konkrétněji? Rád bych to před zimou vyřešil - včetně malého servisu výše. Děkuji moc!
po delší době potřebuje naše vozidlo trochu větší péči, protože už delší dobu pozoruji několik problémů. Hledám touto cestou servismana (okolí Prahy), který by byl ochotný se na naše Včko podívat a dát ho do kupy. - Najeto 188 tis.
Základní opravy: výměna oleje, filtrů a tyček stabilizátorů.
Ostatní defekty: jsou v podstatě dva, dlouhodobějšího charakteru a obávám se, že bez diagnostiky se servisman neobejde:
1) Posledních cca 5000 km při prudkém sešlápnutí plynu motor ztratí výkon, zakolísají otáčky a motor se přidusí. Při postupném přidávání plynu je všechno v pořádku. Teď jsem se s tím naučil jezdit, ale není to ideální - zvlášť při předjíždění. Usuzuji, že by to mohla být jedna z těchto věcí: a) svíčky b) filtry c) špinavá váha vzduchu, klapka d) vadný plyn. pedál.
2) Při ranním nastartování, když je motor studený při rozjezdu na 1 "zařve řemen". Stává se to jen tehdy, když je motor studený. Na rozjezd to vliv nemá, ale je to hodně nepříjemné. Usuzuji, že by to mohlo být spojkové ložisko.
Je tu prosím někdo z okolí Prahy, kdo má diagnostiku a byl ochotný / samozřejmě ne zdarma / to napíchnout a podívat se na to konkrétněji? Rád bych to před zimou vyřešil - včetně malého servisu výše. Děkuji moc!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#2 Generálka V50, 2.0 D
tak jestli máš nafťáka, což podle popisu ano, tak ve svíčkách problém určitě nebude
kterou část Prahy preferuješ?
kterou část Prahy preferuješ?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Generálka V50, 2.0 D
Spíš bych to viděl na vstřiky nebo čerpadlo. A nejsou tam náhodou naklapovací lopatky turba?
Souhlasím, že svíčky problém nebudou
Uživatel marra nebo david patočka. Pak je tady několik autorizáků.
Všichni vyřeší tvůj problém s diagnostikou.
Souhlasím, že svíčky problém nebudou
Uživatel marra nebo david patočka. Pak je tady několik autorizáků.
Všichni vyřeší tvůj problém s diagnostikou.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Generálka V50, 2.0 D
ten malý servis může taky stát pěknej ranec...meela píše: Rád bych to před zimou vyřešil - včetně malého servisu výše. Děkuji moc!
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12052
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Generálka V50, 2.0 D
Název topiku generálka a na konci příspěvku "malý servis".
Jinak Marra nebo David Patočka, podle toho kam to máš z Prague blíž...
Jinak Marra nebo David Patočka, podle toho kam to máš z Prague blíž...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#6 Generálka V50, 2.0 D
Ahoj všem, tak jsem po delší době začal zase řešit "malý" )) servis naší V50.
Dnes jsem se dokopal do servisu s origo diagnostikou. (http://azservis-soldat.cz). Načetli mi 2 chyby, a to cosi s EGR ventilem a Termostatem. To prý jsou závady, které způsobují ztrátu výkonu, kolísání otáček při "sešlápnutí", apod...
Pročítal jsem nějaké diskuse, kde se mluví o EGR ventilu který diagnostika vyhodila, ale EGR to nakonec třeba ani nebyl. Mám servisu navrhnout, aby EGR ventil zatím jen vyčistili, než tam nacpou nový?
Někdo zkušenosti a reference na servis?
Předpokládaná cena opravy (EGR 5800,- + 4 hod práce, Termostat 1200,- Přehrání SW 1800,-)
Dnes jsem se dokopal do servisu s origo diagnostikou. (http://azservis-soldat.cz). Načetli mi 2 chyby, a to cosi s EGR ventilem a Termostatem. To prý jsou závady, které způsobují ztrátu výkonu, kolísání otáček při "sešlápnutí", apod...
Pročítal jsem nějaké diskuse, kde se mluví o EGR ventilu který diagnostika vyhodila, ale EGR to nakonec třeba ani nebyl. Mám servisu navrhnout, aby EGR ventil zatím jen vyčistili, než tam nacpou nový?
Někdo zkušenosti a reference na servis?
Předpokládaná cena opravy (EGR 5800,- + 4 hod práce, Termostat 1200,- Přehrání SW 1800,-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Generálka V50, 2.0 D
snad vedia co robia...
lebo tie ich odborne keci v SM ma skoro dorazili.
lebo tie ich odborne keci v SM ma skoro dorazili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#8 Generálka V50, 2.0 D
Neviem naco novy SW? Co ma termostat spolocne s vykonom? Treba vycistit EGR-a resetnut ho origo diagnostikov! Potom treba pozriet turbo-overit funkciu natacania a tlak turba.V dalsom bode skontrolovat podtlakove hadicky,hadice od turba a ventil turba(podtlakovy).Ak ti aticko startuje na brnk,nechveje ho,ani po pridani plynu-vstreky mas ok! Znizenie vykonu moze sposobit aj vaha vzducu,ktoru treba najprv vycistit,ak nepomoze az potom vymenit,ale aj to vtedy ked to vyhodi origo.diagnostika.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#9 Generálka V50, 2.0 D
Ahoj všem,
tak se přesně potvrdily obavy, které jsem měl.
Do servisu jsem přijel s tím, že bych rád udělal diagnostiku (zaplatil sem 500,-) za informaci o špatném EGR a termostatu. To prý také měla být příčina ztráty výkonu a kolísání otáček. Nechal jsem u nich tedy rovnou auto k opravě - nové egr, nový termostat. Zároveň také zjistili prasklý mezichladič, takže ten také nový. K tomu výměna oleje, filtr a tyčky stabilizátoru. Celkem jsem tam nechal 22 tis. Auto prý šlape jako hodinky, tak jsem ho převzal, nastartoval a odjel.
Nicméně už při odjezdu mi bylo jasný, že je to v prdeli a když sem ho nechal zahřát a pak pořádně protáh, výkon nikde a kolísání otáček přetrvávalo. Po 10ti minutách jsem se vrátil do servisu s tím, že auto rozhodně nešlape jako hodinky a problém se kterým jsem tam přijel stále trvá. Borce, kterej na tom makal jsem vzal do auta, aby se projel se mnou. Během prvních pár zařazení a protáhnutí mi jasně řekl, že prokluzuje spojka.
Chápete to někdo? Je to normální, že se spolehnou na to, co jim vyplivne diagnostika? Podle mě to auto předtim, než ho začali rozebírat nikdo ani neprojel a prostě povyměňovali to, co jim ukázala diagnostika, aniž by nějak sami zkusili najít problém kterej tam je... Jsem z toho pěkně nasr...
tak se přesně potvrdily obavy, které jsem měl.
Do servisu jsem přijel s tím, že bych rád udělal diagnostiku (zaplatil sem 500,-) za informaci o špatném EGR a termostatu. To prý také měla být příčina ztráty výkonu a kolísání otáček. Nechal jsem u nich tedy rovnou auto k opravě - nové egr, nový termostat. Zároveň také zjistili prasklý mezichladič, takže ten také nový. K tomu výměna oleje, filtr a tyčky stabilizátoru. Celkem jsem tam nechal 22 tis. Auto prý šlape jako hodinky, tak jsem ho převzal, nastartoval a odjel.
Nicméně už při odjezdu mi bylo jasný, že je to v prdeli a když sem ho nechal zahřát a pak pořádně protáh, výkon nikde a kolísání otáček přetrvávalo. Po 10ti minutách jsem se vrátil do servisu s tím, že auto rozhodně nešlape jako hodinky a problém se kterým jsem tam přijel stále trvá. Borce, kterej na tom makal jsem vzal do auta, aby se projel se mnou. Během prvních pár zařazení a protáhnutí mi jasně řekl, že prokluzuje spojka.
Chápete to někdo? Je to normální, že se spolehnou na to, co jim vyplivne diagnostika? Podle mě to auto předtim, než ho začali rozebírat nikdo ani neprojel a prostě povyměňovali to, co jim ukázala diagnostika, aniž by nějak sami zkusili najít problém kterej tam je... Jsem z toho pěkně nasr...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 Generálka V50, 2.0 D
Aby to bylo tou spojkou.Kolísání otáček za to bych ruku moc nedal ,že bude mít vliv spojka.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#11 Generálka V50, 2.0 D
Koukal jsem na YT jak se chová otáčkoměr při prokluzu spojky a asi to ta spojka bude. Jak to vypadá u mě:
při pomalém rozjíždění a postupném sešlapávání plynu auto jede v pohodě, výkon v pořádku. Ve chvíli, kdy hodně přišlápnu plyn, vylítnou otáčky, ale auto neakceleruje. Jakmile plyn pustím, otáčky spadnou do normálu. Velkej problém je to pak do táhlejšího kopce, kdy dokonce musim podřadit na 5tku, abych kopec vůbec vytáhnul... Dřív na 6 bez problému cokoli.
Zprvu byl problém /cca před 10 tis km/ je na 5tku a 6tku, momentálně už od 2ky nahoru...
Co jiného to může být? Zprvu tady kluci nahoře psali že vstřiky, čerpadlo... Ale vstřiky jsou prý v pohodě, na 2.0D to prý zjistí na diagnostice, aniž by je vyndavali. Se startováním v -10 žádnej problém, tak nevím...
Je tu případně někdo, kdo by zvládnul kouknout na tu spojku? Mám už tak max. 10tis, které do toho můžu nacpat. Pak to pustím ze skály
M.
při pomalém rozjíždění a postupném sešlapávání plynu auto jede v pohodě, výkon v pořádku. Ve chvíli, kdy hodně přišlápnu plyn, vylítnou otáčky, ale auto neakceleruje. Jakmile plyn pustím, otáčky spadnou do normálu. Velkej problém je to pak do táhlejšího kopce, kdy dokonce musim podřadit na 5tku, abych kopec vůbec vytáhnul... Dřív na 6 bez problému cokoli.
Zprvu byl problém /cca před 10 tis km/ je na 5tku a 6tku, momentálně už od 2ky nahoru...
Co jiného to může být? Zprvu tady kluci nahoře psali že vstřiky, čerpadlo... Ale vstřiky jsou prý v pohodě, na 2.0D to prý zjistí na diagnostice, aniž by je vyndavali. Se startováním v -10 žádnej problém, tak nevím...
Je tu případně někdo, kdo by zvládnul kouknout na tu spojku? Mám už tak max. 10tis, které do toho můžu nacpat. Pak to pustím ze skály
M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 Generálka V50, 2.0 D
No tak zacni setrit, a daj to niekomu co ti nebude kecat kraviny a tahat peniazky...
vymenu spojky zial casto predrazi aj potreba vymenit dvojhmotny zotrvacnik. Cela operacia je uz casovo dost narocna a vyzaduje aj nejake to vybavenie, skusenosti, doslednost a hlavu na krku, lebo ti napriklad poodtrhaju silentbloky, drziaciky na hadice, ci kabelaz, co casom moze viest k zahadnym problemom. Ked uz fakt nebudes vediet kam to zaniest, odvez to na moravu k martinoplovi na par dni a mozno ti opravia aj to ostatne bez potreby vymenit pokusne pol auta...
vymenu spojky zial casto predrazi aj potreba vymenit dvojhmotny zotrvacnik. Cela operacia je uz casovo dost narocna a vyzaduje aj nejake to vybavenie, skusenosti, doslednost a hlavu na krku, lebo ti napriklad poodtrhaju silentbloky, drziaciky na hadice, ci kabelaz, co casom moze viest k zahadnym problemom. Ked uz fakt nebudes vediet kam to zaniest, odvez to na moravu k martinoplovi na par dni a mozno ti opravia aj to ostatne bez potreby vymenit pokusne pol auta...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#13 Generálka V50, 2.0 D
Aha já zase myslel kolísání volnoběhu tak to pardon .Jinak to nezávidím to budou druhé vánoce.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#14 Generálka V50, 2.0 D
Haha, tak mi dneska u Soldáta řekli za výměnu spojky 32 000,-. Chtějí to měnit rovnou se setrvačníkem - opět, aniž by nějak diagnostikovali jestli je setrvačník K.O.
To sou všechny servisy opravdu postavené na konceptu udělat z lidí debily a obrat je o všechno co maj? Nechápu tu nevyváženost - za práci chtějí jen 3000,- (což u takhle náročné práce taky nechápu). A ve finále mi nabízejí lákavou slevu 5000,- za to, že mi povyměňovali co se dalo (možná i zbytečně) a já sem teď jak bez peněz, tak bez auta, protože už spojka prokluzuje takovým způsobem, že se bojim jet i pro rohlíky.
To sou všechny servisy opravdu postavené na konceptu udělat z lidí debily a obrat je o všechno co maj? Nechápu tu nevyváženost - za práci chtějí jen 3000,- (což u takhle náročné práce taky nechápu). A ve finále mi nabízejí lákavou slevu 5000,- za to, že mi povyměňovali co se dalo (možná i zbytečně) a já sem teď jak bez peněz, tak bez auta, protože už spojka prokluzuje takovým způsobem, že se bojim jet i pro rohlíky.
#15 Generálka V50, 2.0 D
Pokud spojka prokluzuje,je pravděpodobně i poškozený setrvačník.Zatím jsem nedělal jedinou spojku,kde nemělo smysl udělat rovnou i dvouhmotu.meela píše:Haha, tak mi dneska u Soldáta řekli za výměnu spojky 32 000,-. Chtějí to měnit rovnou se setrvačníkem - opět, aniž by nějak diagnostikovali jestli je setrvačník K.O.
To sou všechny servisy opravdu postavené na konceptu udělat z lidí debily a obrat je o všechno co maj? Nechápu tu nevyváženost - za práci chtějí jen 3000,- (což u takhle náročné práce taky nechápu). A ve finále mi nabízejí lákavou slevu 5000,- za to, že mi povyměňovali co se dalo (možná i zbytečně) a já sem teď jak bez peněz, tak bez auta, protože už spojka prokluzuje takovým způsobem, že se bojim jet i pro rohlíky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#16 Generálka V50, 2.0 D
Setrvačník SACHS: http://autodily.mjauto.cz/volvo/v50-mw/2-0-d_100/setrvacnik/SH2294000111.html
Spojková sada SACHS: http://autodily.mjauto.cz/volvo/v50-mw/2-0-d_100/spojkova-sada/SH3000970003.html
Ložisko SACHS: http://autodily.mjauto.cz/volvo/v50-mw/2-0-d_100/lozisko-spojky/TEXT53004000.html
Díly celkem za 15 tis... Možná jsem já idiot a je pravda, že autům kromě toho co si vyčtu vůbec nerozumím, každopádně cena 32 000,- mi přijde hodně nastřelená... A dávat slevu 5000,- za takovouhle okrádačku mi přijde mazimální nehoráznost...
Ještě sem dneska zjistil, že mi vepředu vyměnili držák na SPZ a dali mi tam jejich reklamní
Spojková sada SACHS: http://autodily.mjauto.cz/volvo/v50-mw/2-0-d_100/spojkova-sada/SH3000970003.html
Ložisko SACHS: http://autodily.mjauto.cz/volvo/v50-mw/2-0-d_100/lozisko-spojky/TEXT53004000.html
Díly celkem za 15 tis... Možná jsem já idiot a je pravda, že autům kromě toho co si vyčtu vůbec nerozumím, každopádně cena 32 000,- mi přijde hodně nastřelená... A dávat slevu 5000,- za takovouhle okrádačku mi přijde mazimální nehoráznost...
Ještě sem dneska zjistil, že mi vepředu vyměnili držák na SPZ a dali mi tam jejich reklamní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#17 Generálka V50, 2.0 D
Ahoj všem,
tak nakonec vezu v pondělí auto do T6R. Rozumné reference, rozumná domluva i rozumná cena. Tak snad budu mít aspoň na 150 tis km klid
Poslední 2 dny jsem se snažil domluvit u Soldáta na nějaké rozumné ceně a kompenzaci za jejich špatnou diagnostiku závady. Nebrali mi telefon ani neodpovídají na e-maily, které jsem jim ve vší slušnosti napsal. Závěrem - AZ Servis Soldát - nedoporučuju.
tak nakonec vezu v pondělí auto do T6R. Rozumné reference, rozumná domluva i rozumná cena. Tak snad budu mít aspoň na 150 tis km klid
Poslední 2 dny jsem se snažil domluvit u Soldáta na nějaké rozumné ceně a kompenzaci za jejich špatnou diagnostiku závady. Nebrali mi telefon ani neodpovídají na e-maily, které jsem jim ve vší slušnosti napsal. Závěrem - AZ Servis Soldát - nedoporučuju.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#18 Generálka V50, 2.0 D
Tak pro svoje uspokojení si tu napíšu zase část příběhu s naší V50 Dnes jsem dovezl auto s opravenou spojkou a setrvákem z T6R. Věřim, že jsem konečně našel někoho, komu můžu věřit. Spojka opravena, zabírá tak, že mi to asi 5x chcíplo
Každopádně to vypadá tak, že budou chycené i vstřiky, sice to zase táhne, ale ne 100% tak jak to táhlo dřív. Vibrace od motoru taky ustály, ale jsou tam...
A teď perlička: v novém intercooleru, který mi měnili u Soldáta našli olej. Znamená to, že olej musel být i v tom starém mezichladiči a u Soldáta mě na to nikdo neupozornil... Profesionálové jak maj bejt.
Momentální výdaje - 50 tis a dalších cca 20 tis ještě počítám, ale stojí to za to )))
Každopádně závěrem - v T6R mě svým přístupem překvapili. Musim zaklepat.
Každopádně to vypadá tak, že budou chycené i vstřiky, sice to zase táhne, ale ne 100% tak jak to táhlo dřív. Vibrace od motoru taky ustály, ale jsou tam...
A teď perlička: v novém intercooleru, který mi měnili u Soldáta našli olej. Znamená to, že olej musel být i v tom starém mezichladiči a u Soldáta mě na to nikdo neupozornil... Profesionálové jak maj bejt.
Momentální výdaje - 50 tis a dalších cca 20 tis ještě počítám, ale stojí to za to )))
Každopádně závěrem - v T6R mě svým přístupem překvapili. Musim zaklepat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#19 Generálka V50, 2.0 D
no když to tak čtu, tak jsem rád za starýho chrochta a čímdál víc vím, že když novější Volvo, tak jedině benzín. Páč když si teď sečteš ty investice, tak je lepší jezdit benzinovou atmosferou za 10-12 litr a vyjde to levneji s tim, ze se ti motor pri standardni peci po 250 tisicich neposere...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
#20 Generálka V50, 2.0 D
...z volvím dehtem to taky ujde. Mám doma 120kW D5 (teda 2,4D), a musím ťuk ťuk, nemám s ní problémy. Kolega má D5 rovněž 120tku, po zdejším uživateli Jou81, ta má něco kolem 300tkm, a je s ní nad míru spokojený. TDI co mám doma, si nemůžu vynachválit. Ještě tak VW 66kW bych asi zkousnul, ale všechno ostatní dehtový je asi fakt šrot.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#21 Generálka V50, 2.0 D
D5 je asi ok, nicmene to mas nervy, aby vstriky (kvalita paliva u nas), cerpadlo, v zime starty casem postihnou kazdej dehet... proste vzhledem ke stejne cene paliva mi to uz prijde asi lepsi ten beneli a to z duvodu tech kurvitek co se do chrochtu ted davaji.. ale nechtel jsem to tu plevelit, sorry koncim , at tu nevznikne dalsi ultra debata diesel/benzin
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50 2.0D - 2004
- Bydliště: Prague
#22 Generálka V50, 2.0 D
Je to tak, my během 5 let najezdili 100 tis km bez nějakých závažných investic /nepočítám pravidelné servisy/, takže letos si to auto holt vybírá svojí daň...
Na Volvo jako takové si stěžovat nemůžu, pár aut už jsem jezdil. Doufám, že mi po těchto investicích ještě nějakou službu udělá /alespoň dalších 100tis/ Příště budu také přemýšlet o benzínu... Ono je to lákadlo ve spotřebě i výkonu, ale jakmile přijdou na řadu vstřiky, čerpadlo /a že to jednou dozajista čeká každého/ tak už je ta úspora trochu někde jinde :/
Na Volvo jako takové si stěžovat nemůžu, pár aut už jsem jezdil. Doufám, že mi po těchto investicích ještě nějakou službu udělá /alespoň dalších 100tis/ Příště budu také přemýšlet o benzínu... Ono je to lákadlo ve spotřebě i výkonu, ale jakmile přijdou na řadu vstřiky, čerpadlo /a že to jednou dozajista čeká každého/ tak už je ta úspora trochu někde jinde :/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 316 Odpovědi
- 34082 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 7 Odpovědi
- 2273 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dzambor
-
- 24 Odpovědi
- 4914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od stepy48
-
- 2 Odpovědi
- 1120 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bezpřezdívky