tlak turbíny u 2.4 T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
tlak turbíny u 2.4 T
Zdravím
Nemohl jsem nikde ve Vidě najít kolik má tlačit turbína u XC 70 2.4t rv. 2002, podle vidy mi ve středních otáčkách tlačí něco kolem 1300 hPa. Kolik je maximálka těchto turbín?
Nemohl jsem nikde ve Vidě najít kolik má tlačit turbína u XC 70 2.4t rv. 2002, podle vidy mi ve středních otáčkách tlačí něco kolem 1300 hPa. Kolik je maximálka těchto turbín?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
tlak turbíny u 2.4 T
1.3 baru??? tvl to netlačí ani Rko ne? (našel sem, Rko naplno dává 1.1bar max)
Já bych tipoval pro tebe tlak max 0.8 baru.
Já bych tipoval pro tebe tlak max 0.8 baru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
tlak turbíny u 2.4 T
Taky nevim, ale T5 co jsem četl má 0,9 baru, u tý XC70 to vidim tak na 0,6 -0,7...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
tlak turbíny u 2.4 T
jsem to blbě napsal, jsem neodečetl atmosferický tlak cca 950 hpa takže z 1300 zbývá nějakých 400 hpa tj 0.4 barů, tak se právě ptám, optimum bych viděl těch 0.6 bar. Ale má už 300 tis za sebou takže kouknu na regulaci a to je asi tak vše.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
tlak turbíny u 2.4 T
Atmo tlak bývá 1013hPa, takže bych zbytečně nepřidával a nespokojil se s tím, že auto tlačí jen 0.3baru. Teď je otázka, zda je kaput čidlo, díra v potrubí, nebo membrána v CBV, nebo něco uplně jinýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
tlak turbíny u 2.4 T
pak budu mít prcnutej i čidlo tlaku, to právě ukazuje 950 hpa ale 80 hpa je malý rozdíl, každopádně 0.3 je málo, takže začnu hadicema, jedna je bídnější, koupím novou, myslíte že se vyplatí to shánět nebo to vzít v rámci akce 4 plus ve volvu kde bych měl mít 25 procent slevu?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak turbíny u 2.4 T
Aby jsi měl těch 25 procent slevu tak si to u nich musíš nechat namontovat.



_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
tlak turbíny u 2.4 T
hm takže co ušetřím na díle vyhodím za práci
počítám jedna hadice na turbo, natlakování sání a zjištění úniku, plus výměna svíček cca 3500 a to možná budu z levnýho kraje.
Jak se to říká o těch opicích a o banánech?

Jak se to říká o těch opicích a o banánech?

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak turbíny u 2.4 T
Na tvůj podmět jsem si v práci udělal měřák, namontoval na zaslepený vývod v trubce co vede od mezichladiče do klapky a naměřil následující: Při plném výkonu mi to tlačí okolo 0,6 baru.
Nevím jestli je to hodně nebo málo, taky nevím jak moc přesný je budík (je z acetylenových hodin a má rozsah 0 - 2,5 baru).
Při běžném rychlejším zrychlování to tlačilo okolo 0,4 a při řazení to krátce vyskočilo na 0,5 baru.
Zkusím nějak natočit video, budík mám položený před přístrojovkou, tak je pěkně vidět jak se mění tlak v závislosti na otáčkách a rychlosti.
Nevím jestli je to hodně nebo málo, taky nevím jak moc přesný je budík (je z acetylenových hodin a má rozsah 0 - 2,5 baru).
Při běžném rychlejším zrychlování to tlačilo okolo 0,4 a při řazení to krátce vyskočilo na 0,5 baru.
Zkusím nějak natočit video, budík mám položený před přístrojovkou, tak je pěkně vidět jak se mění tlak v závislosti na otáčkách a rychlosti.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
Nevíš jestli 2,4T 147kw a 2,5T 154kw má stejné turbo? výkonově to asi nepojede o moc líp?raolsa píše:Na tvůj podmět jsem si v práci udělal měřák, namontoval na zaslepený vývod v trubce co vede od mezichladiče do klapky a naměřil následující: Při plném výkonu mi to tlačí okolo 0,6 baru.
Nevím jestli je to hodně nebo málo, taky nevím jak moc přesný je budík (je z acetylenových hodin a má rozsah 0 - 2,5 baru).
Při běžném rychlejším zrychlování to tlačilo okolo 0,4 a při řazení to krátce vyskočilo na 0,5 baru.
Zkusím nějak natočit video, budík mám položený před přístrojovkou, tak je pěkně vidět jak se mění tlak v závislosti na otáčkách a rychlosti.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak turbíny u 2.4 T

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
tlak turbíny u 2.4 T
nemají stejné, 154kw má vo chloupek lepčí ... TD04HL-13T vs TD04L-14T
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
mám proto v týdnu jet a vím že 2,4T nic moc a nechci bejt z noveho auta zklamanej. Ale koukal sem že 154kw čipujou bežne na 188kw tak to už by mohlo trochu v S60 jet.eLzyx píše:nemají stejné 154kw má vo chloupek lepčí ... TD04HL-13T vs TD04L-14T
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
tlak turbíny u 2.4 T
2.5T aspoň tolik nežere jako 2.4T. A nemusíš řešit "R" svody, protože ty jsou již přítomny.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
Jako že to má stejný svody s Rkem 220kw?:-) a co je tam ješte lepšího oproti 2.4T?eLzyx píše:2.5T aspoň tolik nežere jako 2.4T. A nemusíš řešit "R" svody, protože ty jsou již přítomny.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
tlak turbíny u 2.4 T
jj, naprosto úplně stejný.
Proti 2.4T třeba variabilní časování ventilů i na sací straně, nejen na výfukové.
Proti 2.4T třeba variabilní časování ventilů i na sací straně, nejen na výfukové.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak turbíny u 2.4 T
Mají ti z profichiptuningu v tom nějaký bordel. Stejný motor (147kw) v S60 naladí jinak než v V70II. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
tlak turbíny u 2.4 T
Jo tak tyhle fušery určitě doporučuji.Dony píše:Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/


údajné chipy od BitPower
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
tlak turbíny u 2.4 T
znami cipoval 2.5T a slo to na nejakych 250 koni
a co sa tyka spotreby tak 2.5T je viac rozorana ako 2.4T
a co sa tyka spotreby tak 2.5T je viac rozorana ako 2.4T
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
tlak turbíny u 2.4 T
mě přišla 2.5T mnohem úspornější, než moje 2.4T, která pod 10 nejde, ani kdybych se rozkrájel.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
Martine to seš trochu vedle... znám od nich načipovaných už 9 aut a všichni sou maximálně spokojeni. Navíc borec prijede až k tobě domu pokud máš víc jak dvě auta a nemusíš nikam lítat a ješte dostaneš slevu... Myslím že težko budeš hledat zkušenejší firmumartinopel píše:Jo tak tyhle fušery určitě doporučuji.Dony píše:Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/![]()
údajné chipy od BitPower
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
tlak turbíny u 2.4 T
A jezdil si vtom? jak to jezdilo načipované? mel AWD?MarekV píše:znami cipoval 2.5T a slo to na nejakych 250 koni
a co sa tyka spotreby tak 2.5T je viac rozorana ako 2.4T
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
tlak turbíny u 2.4 T
nemal awd, ten vykon bol merany na brzde
208 pred a takmer 250 po chipe
a tu spotrebu porovnavam zato, ze kamarat ma S60 2.4T a chodi za 8 aj neco
208 pred a takmer 250 po chipe
a tu spotrebu porovnavam zato, ze kamarat ma S60 2.4T a chodi za 8 aj neco
tlak turbíny u 2.4 T
Jo jasně pokud říkáš chiptuning zvýšení tlaku v railu tak jo.Dony píše: Martine to seš trochu vedle... znám od nich načipovaných už 9 aut a všichni sou maximálně spokojeni. Navíc borec prijede až k tobě domu pokud máš víc jak dvě auta a nemusíš nikam lítat a ješte dostaneš slevu... Myslím že težko budeš hledat zkušenejší firmu



Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé