tlak turbíny u 2.4 T

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
kozejk
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: xc70

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od kozejk »

Zdravím

Nemohl jsem nikde ve Vidě najít kolik má tlačit turbína u XC 70 2.4t rv. 2002, podle vidy mi ve středních otáčkách tlačí něco kolem 1300 hPa. Kolik je maximálka těchto turbín?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Urvanej »

1.3 baru??? tvl to netlačí ani Rko ne? (našel sem, Rko naplno dává 1.1bar max)
Já bych tipoval pro tebe tlak max 0.8 baru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od metju »

Taky nevim, ale T5 co jsem četl má 0,9 baru, u tý XC70 to vidim tak na 0,6 -0,7...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

kozejk
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: xc70

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od kozejk »

jsem to blbě napsal, jsem neodečetl atmosferický tlak cca 950 hpa takže z 1300 zbývá nějakých 400 hpa tj 0.4 barů, tak se právě ptám, optimum bych viděl těch 0.6 bar. Ale má už 300 tis za sebou takže kouknu na regulaci a to je asi tak vše.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Urvanej »

Atmo tlak bývá 1013hPa, takže bych zbytečně nepřidával a nespokojil se s tím, že auto tlačí jen 0.3baru. Teď je otázka, zda je kaput čidlo, díra v potrubí, nebo membrána v CBV, nebo něco uplně jinýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kozejk
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: xc70

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od kozejk »

pak budu mít prcnutej i čidlo tlaku, to právě ukazuje 950 hpa ale 80 hpa je malý rozdíl, každopádně 0.3 je málo, takže začnu hadicema, jedna je bídnější, koupím novou, myslíte že se vyplatí to shánět nebo to vzít v rámci akce 4 plus ve volvu kde bych měl mít 25 procent slevu?

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od raolsa »

Aby jsi měl těch 25 procent slevu tak si to u nich musíš nechat namontovat. :wink: :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kozejk
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: xc70

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od kozejk »

hm takže co ušetřím na díle vyhodím za práci :D počítám jedna hadice na turbo, natlakování sání a zjištění úniku, plus výměna svíček cca 3500 a to možná budu z levnýho kraje.

Jak se to říká o těch opicích a o banánech? 8)

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od raolsa »

Na tvůj podmět jsem si v práci udělal měřák, namontoval na zaslepený vývod v trubce co vede od mezichladiče do klapky a naměřil následující: Při plném výkonu mi to tlačí okolo 0,6 baru.
Nevím jestli je to hodně nebo málo, taky nevím jak moc přesný je budík (je z acetylenových hodin a má rozsah 0 - 2,5 baru).
Při běžném rychlejším zrychlování to tlačilo okolo 0,4 a při řazení to krátce vyskočilo na 0,5 baru.
Zkusím nějak natočit video, budík mám položený před přístrojovkou, tak je pěkně vidět jak se mění tlak v závislosti na otáčkách a rychlosti.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

raolsa píše:Na tvůj podmět jsem si v práci udělal měřák, namontoval na zaslepený vývod v trubce co vede od mezichladiče do klapky a naměřil následující: Při plném výkonu mi to tlačí okolo 0,6 baru.
Nevím jestli je to hodně nebo málo, taky nevím jak moc přesný je budík (je z acetylenových hodin a má rozsah 0 - 2,5 baru).
Při běžném rychlejším zrychlování to tlačilo okolo 0,4 a při řazení to krátce vyskočilo na 0,5 baru.
Zkusím nějak natočit video, budík mám položený před přístrojovkou, tak je pěkně vidět jak se mění tlak v závislosti na otáčkách a rychlosti.
Nevíš jestli 2,4T 147kw a 2,5T 154kw má stejné turbo? výkonově to asi nepojede o moc líp?
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od raolsa »

:unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od eLzyx »

nemají stejné, 154kw má vo chloupek lepčí ... TD04HL-13T vs TD04L-14T
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

eLzyx píše:nemají stejné 154kw má vo chloupek lepčí ... TD04HL-13T vs TD04L-14T
mám proto v týdnu jet a vím že 2,4T nic moc a nechci bejt z noveho auta zklamanej. Ale koukal sem že 154kw čipujou bežne na 188kw tak to už by mohlo trochu v S60 jet.
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od eLzyx »

2.5T aspoň tolik nežere jako 2.4T. A nemusíš řešit "R" svody, protože ty jsou již přítomny.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

eLzyx píše:2.5T aspoň tolik nežere jako 2.4T. A nemusíš řešit "R" svody, protože ty jsou již přítomny.
Jako že to má stejný svody s Rkem 220kw?:-) a co je tam ješte lepšího oproti 2.4T?
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od eLzyx »

jj, naprosto úplně stejný.

Proti 2.4T třeba variabilní časování ventilů i na sací straně, nejen na výfukové.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od raolsa »

Mají ti z profichiptuningu v tom nějaký bordel. Stejný motor (147kw) v S60 naladí jinak než v V70II. :fool:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše:Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/
Jo tak tyhle fušery určitě doporučuji. :ROFL: :ROFL:
údajné chipy od BitPower

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od MarekV »

znami cipoval 2.5T a slo to na nejakych 250 koni
a co sa tyka spotreby tak 2.5T je viac rozorana ako 2.4T

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od eLzyx »

mě přišla 2.5T mnohem úspornější, než moje 2.4T, která pod 10 nejde, ani kdybych se rozkrájel.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

martinopel píše:
Dony píše:Aha. No uvidíme, už sem se vní byl svézt tak to projedu ješte jednou,ale nejspíš jí vemu, udelal bych stejně asi čip:
http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/
Jo tak tyhle fušery určitě doporučuji. :ROFL: :ROFL:
údajné chipy od BitPower
Martine to seš trochu vedle... znám od nich načipovaných už 9 aut a všichni sou maximálně spokojeni. Navíc borec prijede až k tobě domu pokud máš víc jak dvě auta a nemusíš nikam lítat a ješte dostaneš slevu... Myslím že težko budeš hledat zkušenejší firmu
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od Dony »

MarekV píše:znami cipoval 2.5T a slo to na nejakych 250 koni
a co sa tyka spotreby tak 2.5T je viac rozorana ako 2.4T
A jezdil si vtom? jak to jezdilo načipované? mel AWD?
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od MarekV »

nemal awd, ten vykon bol merany na brzde
208 pred a takmer 250 po chipe

a tu spotrebu porovnavam zato, ze kamarat ma S60 2.4T a chodi za 8 aj neco

GDPR_user

tlak turbíny u 2.4 T

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše: Martine to seš trochu vedle... znám od nich načipovaných už 9 aut a všichni sou maximálně spokojeni. Navíc borec prijede až k tobě domu pokud máš víc jak dvě auta a nemusíš nikam lítat a ješte dostaneš slevu... Myslím že težko budeš hledat zkušenejší firmu
Jo jasně pokud říkáš chiptuning zvýšení tlaku v railu tak jo. :bad: :bad: 8)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé