otáčky nejdou pod 1500-1800
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1 otáčky nejdou pod 1500-1800
Řeším zvláštní problém, už mě to potkalo koncem zimy ,ale při oteplení to zmizelo a teď když je ráno chladno je to tady znova. Zaseknou se otáčky mezi 1500 až 1800 na pc hláška omezený výkon motoru. Po vypnutí kličku a opětovné nastartování hlaška zmizí a otáčky v normálu. Testoval jsem na volnoběh z kopce a když jsem přidal plyn, tak se to opět opakovalo, vypnu motor nastartuji znovu a pohoda dokud nešlápnu po plynu a pomalu přidávám a když se rafička otáčkoměru přehoupne přes 1500 je to tady znova.
Setkali jste se někdy s podobným problémem?
Muže to být snímač polohy plynového pedálu nebo co to tam je za bazmek.
Setkali jste se někdy s podobným problémem?
Muže to být snímač polohy plynového pedálu nebo co to tam je za bazmek.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 otáčky nejdou pod 1500-1800
Tak dneska se to neozvalo i když jsem to čekal vzhledem k teplotě která byla nižší než včera.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 otáčky nejdou pod 1500-1800
Jedu si z práce domů pataputy a na poslední křižovatce kde se musím rozjed, tak zase volnoběh vyletěl . Elektronické fičurky na pejču
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#4 otáčky nejdou pod 1500-1800
Bohuzel, nejrychleji by ti to rekla urcite diagnostika, kde by se dalo hned i odhalit jestli je to prave ten pedal nebo je problem nekde jinde.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 otáčky nejdou pod 1500-1800
Na jaře diagnostika neukázala nic a bylo to napojeno zrovna když se problém projevoval. Příští týden zajedu za Martinem jestli se tam nějaká hláška neobjeví. Myslel jsem třeba že tu někdo něco podobného třeba řešil a podělí se o zkušenosti.
#6 otáčky nejdou pod 1500-1800
Nebude jednodušší a levnější nejdříve přijet na diag?radoxx píše:ahoj řeším ted uplne to same, v servise mi řekli že na 90% to bude špatná škrtící klapka, tak teď scháním kde bych nějakou sehnal, ve volvo servisu stojí přes 7 tis. Kč.
Radek
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 otáčky nejdou pod 1500-1800
Pochopitelně bude lepší diagnostikovat než se pouštět do divokých spekulací, o tom ani tidit.martinopel píše:Nebude jednodušší a levnější nejdříve přijet na diag?radoxx píše:ahoj řeším ted uplne to same, v servise mi řekli že na 90% to bude špatná škrtící klapka, tak teď scháním kde bych nějakou sehnal, ve volvo servisu stojí přes 7 tis. Kč.
Radek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#8 otáčky nejdou pod 1500-1800
Myslim, ze to bylo spis na radoxxePINĎABC píše:Pochopitelně bude lepší diagnostikovat než se pouštět do divokých spekulací, o tom ani tidit.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5002
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#9 otáčky nejdou pod 1500-1800
Tak po prvním diagnostikování se ukázalo, že soft je úplně v ... po chipu od profichipu kteří údajně nahráli bitpower chip za nemalý obnos potom ještě kongo po odstranění dpf a egru nějakým odborníkem Robinem od Nového Jičína, který prohlásil, když něčemu nerozumím tak do toho nevrtám. (Čurák, poznámka autora.) od té doby jednou týdně nouzák.
Nicméně Martinopel a D5T5 to dali po dlouhých peripetijích do pořádku nahráli jejich sofistikovaný chip a původní soft po kterém bylo možno se orientovat v diagnostice závad. Dneska jsme už vyměnili pedál plynu se snímačem a vypadá, že je vše OK! Hlavně nebuďte taková p.č. jako já a nenechte si vrtat do auta vendelínama tunerama chipařema .
Nicméně Martinopel a D5T5 to dali po dlouhých peripetijích do pořádku nahráli jejich sofistikovaný chip a původní soft po kterém bylo možno se orientovat v diagnostice závad. Dneska jsme už vyměnili pedál plynu se snímačem a vypadá, že je vše OK! Hlavně nebuďte taková p.č. jako já a nenechte si vrtat do auta vendelínama tunerama chipařema .
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 444 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bity
-
- 2 Odpovědi
- 548 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od A-K-I
-
- 1 Odpovědi
- 212 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 11 Odpovědi
- 1733 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 14 Odpovědi
- 738 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance