LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Zdar
Budu přecházet na XC70 2,5T a poučen z dlouhého váhání u V70 2,4i ji chci dát co nejdřív do plynu
Asi nemusím moc řešit jaký systém...v zásadě to vypadá na Prins nebo BRC...je mi to asi jedno, oboje by mělo sloužit dobře.
Hlavní otázka tedy je, kde to nechat udělat?
Samozřejmě potřebuji zohlednit všechny faktory jako cena / kvalita práce / vzdálenost.
Jsem z Děčína.
Vím, že tu všichni vychvalujete GreenFuel v Brně, ale to se mi moc nechce, je to dost z ruky pro mě a i cenově jsou dost vysoko aby mě to nalákalo.
Má někdo tipy nebo zkušenosti?
Díky!
Budu přecházet na XC70 2,5T a poučen z dlouhého váhání u V70 2,4i ji chci dát co nejdřív do plynu
Asi nemusím moc řešit jaký systém...v zásadě to vypadá na Prins nebo BRC...je mi to asi jedno, oboje by mělo sloužit dobře.
Hlavní otázka tedy je, kde to nechat udělat?
Samozřejmě potřebuji zohlednit všechny faktory jako cena / kvalita práce / vzdálenost.
Jsem z Děčína.
Vím, že tu všichni vychvalujete GreenFuel v Brně, ale to se mi moc nechce, je to dost z ruky pro mě a i cenově jsou dost vysoko aby mě to nalákalo.
Má někdo tipy nebo zkušenosti?
Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
#2 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Greenfuela ještě někdo vychvaluje?? Viděl jsem pár instalací a chtělo se mi zvracet.
Jediné koho s klidným svědomím doporučím jsou kluci z Amba
Jediné koho s klidným svědomím doporučím jsou kluci z Amba
#3 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Ahoj,
mám stejný motor, akorát "jen" ve V70. O systému jsem měl jasno celkem rychle - Prins VSI. Montáž jsem zvažoval déle. Tenkrát (cca rok a půl zpět) měl opravdu nejlepší reference Greenfuel - takže přestavěno u něj. Příště už bych dal jinam. Dle momentálních (i dlouhodobých) referencí asi buď Ambo nebo bych zvažoval p. Rezka v Praze (Smartoil). Nevím jak přestavbu, ale podědil po Greenfuelovi pár chuťovek a vždy byl velmi ochotný a jeho snaha vedla k vítěznému cíli .
Dobře zvaž vzdálenost. Mě už při druhém problému vzdálenost Praha - Brno začala dost vadit. Kvůli každé "blbosti" den v tahu.
Jinak s odstupem cca 25.000,-km nelituji a do přestavby bych šel znovu!
T.
mám stejný motor, akorát "jen" ve V70. O systému jsem měl jasno celkem rychle - Prins VSI. Montáž jsem zvažoval déle. Tenkrát (cca rok a půl zpět) měl opravdu nejlepší reference Greenfuel - takže přestavěno u něj. Příště už bych dal jinam. Dle momentálních (i dlouhodobých) referencí asi buď Ambo nebo bych zvažoval p. Rezka v Praze (Smartoil). Nevím jak přestavbu, ale podědil po Greenfuelovi pár chuťovek a vždy byl velmi ochotný a jeho snaha vedla k vítěznému cíli .
Dobře zvaž vzdálenost. Mě už při druhém problému vzdálenost Praha - Brno začala dost vadit. Kvůli každé "blbosti" den v tahu.
Jinak s odstupem cca 25.000,-km nelituji a do přestavby bych šel znovu!
T.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
No prááávě...o tu vzdálenost mi jde taky hodně...Bibis píše:Ahoj,
mám stejný motor, akorát "jen" ve V70. O systému jsem měl jasno celkem rychle - Prins VSI. Montáž jsem zvažoval déle. Tenkrát (cca rok a půl zpět) měl opravdu nejlepší reference Greenfuel - takže přestavěno u něj. Příště už bych dal jinam. Dle momentálních (i dlouhodobých) referencí asi buď Ambo nebo bych zvažoval p. Rezka v Praze (Smartoil). Nevím jak přestavbu, ale podědil po Greenfuelovi pár chuťovek a vždy byl velmi ochotný a jeho snaha vedla k vítěznému cíli .
Dobře zvaž vzdálenost. Mě už při druhém problému vzdálenost Praha - Brno začala dost vadit. Kvůli každé "blbosti" den v tahu.
Jinak s odstupem cca 25.000,-km nelituji a do přestavby bych šel znovu!
T.
Ale ta Praha pro mě už není tak úpně z ruky a navíc se tam celkem dost ta cesta dá i s něčím spojit.
To začíná vypadat na dobrý tip, díky
Ještě uvidím s čím kdo přijde
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#5 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Ahoj, nechci nikoho protěžovat. Tady na fóru je několik prověřených firem s velmi dobrými referencemi. Avšak, jak zde již padlo, zvaž dojezdovou vzdálenost. Nejde pouze o montáž a seřízení, především pak o provoz. Např. já jsem někde (a to budu jen u "osvědčených" čerpaček lpg známých značek) nabral humus. Stane se to skoro každému. Pak nastane problém, celý systém je zasraný a řešit jeho zprovoznění není ani rychlé a ani snadné. Zvaž, jestli máš čas jezdit stovky kilometrů daleko, nebo ne. Když pojedeš jinam, pravděpodobně ztratíš záruku, nevím. Já jsem osobně (na radu zkušeného jel k nejbližšímu montážníkovi). Neříkám, že mám tu nejkrásnější instalaci, ale o problém se mi starají 5 km o baráku. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Přesně z toho důvodu tu po tom pátrám...Danniel74 píše:Ahoj, nechci nikoho protěžovat. Tady na fóru je několik prověřených firem s velmi dobrými referencemi. Avšak, jak zde již padlo, zvaž dojezdovou vzdálenost. Nejde pouze o montáž a seřízení, především pak o provoz. Např. já jsem někde (a to budu jen u "osvědčených" čerpaček lpg známých značek) nabral humus. Stane se to skoro každému. Pak nastane problém, celý systém je zasraný a řešit jeho zprovoznění není ani rychlé a ani snadné. Zvaž, jestli máš čas jezdit stovky kilometrů daleko, nebo ne. Když pojedeš jinam, pravděpodobně ztratíš záruku, nevím. Já jsem osobně (na radu zkušeného jel k nejbližšímu montážníkovi). Neříkám, že mám tu nejkrásnější instalaci, ale o problém se mi starají 5 km o baráku. Dan
Na druhou stranu třeba do té Prahy to tak šíleně daleko není a cesta tam se dá vždycky nějak využít a spojit...
Zkrátka se snažím najít co nejlepší kompromis vzdálenosti ceny a kvality
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
#7 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Tak osobně si raději zajedu jednou za čas 200km než abych při výměně svíček musel rozdělávat půl auta,protože kretén plynař to namontoval aby to bylo rychle a on měl brzy vyděláno.Po chuťovkách co mi tady jezdí,bych půlce plynařů sebral licenci.Danniel74 píše:Ahoj, nechci nikoho protěžovat. Tady na fóru je několik prověřených firem s velmi dobrými referencemi. Avšak, jak zde již padlo, zvaž dojezdovou vzdálenost. Nejde pouze o montáž a seřízení, především pak o provoz. Např. já jsem někde (a to budu jen u "osvědčených" čerpaček lpg známých značek) nabral humus. Stane se to skoro každému. Pak nastane problém, celý systém je zasraný a řešit jeho zprovoznění není ani rychlé a ani snadné. Zvaž, jestli máš čas jezdit stovky kilometrů daleko, nebo ne. Když pojedeš jinam, pravděpodobně ztratíš záruku, nevím. Já jsem osobně (na radu zkušeného jel k nejbližšímu montážníkovi). Neříkám, že mám tu nejkrásnější instalaci, ale o problém se mi starají 5 km o baráku. Dan
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#8 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Taaak proto rikam,ze třeba Praha je pro me ještě schudna...ale nějaké Brno apod. úz je zase přehnaný.martinopel píše: Tak osobně si raději zajedu jednou za čas 200km než abych při výměně svíček musel rozdělávat půl auta,protože kretén plynař to namontoval aby to bylo rychle a on měl brzy vyděláno.Po chuťovkách co mi tady jezdí,bych půlce plynařů sebral licenci.
Plynaru je vsude spousta,ale chci pravé nějaké rozumné doporučeni kde mají nejlepe i zkušenosti s Volvama.
Kdysi ode me chtěl 70ku koupit nějaký policajt z plynarske rodiny kde se tím živi otec a chtěl si ji dat do plynu...někde od z okolí UL...ale za boha ho nemuzu najít. Kontakt úz nemám
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
To máš recht, ale zase 200km na plaťáku taky není málo...martinopel píše:Tak osobně si raději zajedu jednou za čas 200km než abych při výměně svíček musel rozdělávat půl auta,protože kretén plynař to namontoval aby to bylo rychle a on měl brzy vyděláno.Po chuťovkách co mi tady jezdí,bych půlce plynařů sebral licenci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#10 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
LPG montuje strasnejch diletantu a dobrodruhu to je pravda. Na druhou stranu par sikovnych lidi po republice je... Takze podle meho 200km do servisu jezdi jen blazen, ktery dal na plky na foru
bohuzel sever republiky neznam, tam asi najit montaznika nebude jednoduche kdyz kazdej druhej resi prestavbu v polsku...
bohuzel sever republiky neznam, tam asi najit montaznika nebude jednoduche kdyz kazdej druhej resi prestavbu v polsku...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#11 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Za sebe můžu doporučit Auto S.V.A http://www.autosva.cz/ .
Taky jsem hledal reference a na doporučení jel k nim.
Mám tam Magic III, umístění komponent v motoru rozumné, Marra nějak extra nenadával (když vynechám jeho normální nadávání na LPG ) když sem ho tam měl na rozvody.
Taky jsem hledal reference a na doporučení jel k nim.
Mám tam Magic III, umístění komponent v motoru rozumné, Marra nějak extra nenadával (když vynechám jeho normální nadávání na LPG ) když sem ho tam měl na rozvody.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#12 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Nooo a to me přivádí teda ještě k druhé části...
Jak je to se vsema téma Magicama,Stagama a proti tomu Prins a BRC?
Jak je to zásadní rozdíl? Protoze cenové dost často celkem výrazný.
Jak je to se vsema téma Magicama,Stagama a proti tomu Prins a BRC?
Jak je to zásadní rozdíl? Protoze cenové dost často celkem výrazný.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#13 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
na tohle tema se tu vedlo uz nekolik hadek. Kazdy system ma sve prednosti a nevyhody.
kdyz je system dobre namonontovany a serizeny tak funguji vsechny... Takze je to sikovnosti montaznika.
kdyz je system dobre namonontovany a serizeny tak funguji vsechny... Takze je to sikovnosti montaznika.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#14 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Jasný, to předpokládám, i proto tu pátrám po referencích...dobrá montáž bude polovina úspěchumichal_0077 píše:na tohle tema se tu vedlo uz nekolik hadek. Kazdy system ma sve prednosti a nevyhody.
kdyz je system dobre namonontovany a serizeny tak funguji vsechny... Takze je to sikovnosti montaznika.
Ale chtěl jsem zjistit i to potřebné pro tu druhou polovinu
BRC a Prins jsou celkem drazší všude, zase na druhou stranu dávat do takovýho auta něco lacinýho se mi taky nechce...ale taky bych nerad platil jen marketing nebo dobrý jméno značky
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
#15 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
mám dobré zkušenosti s Auto gas coubal v jinonicích, dělá oficiální přestavbu na subaru
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#16 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
ne dobra montaz je 99% uspechu....2,5T je na montaz plynu nenarocnej motor zadne problemy se stabilizaci volnobehu peknej nastup turba, zadne hadani tlaku/podtlaku, zadne vykyvy zadne velke tlaky mista vsude hafo. Systemy funguji vsechny. u XC90 problem jen s nadrzi ktera je venku. Dalsi neprijemna vec je cena protoze vetsina vyrobcu dela jen 6-ti valec.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#17 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
a máš v okolí někoho kdo ti bude servisovat Prins?tak do 50 km?
BRC P&D ano.
a co LandiRenzo ?
BRC P&D ano.
a co LandiRenzo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#18 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Tak asi vyřešeno
S největší pravděpodobností to dám pánovi, který montoval svému zeťákovi LPG do shodného auta...který je jen z UL, a který prý má dlouholeté zkušenosti, pro mě spíš hlavní, že dělal stejné auto navíc do rodiny takže by měl už mít dobře odzkoušené co a jak...montovali STAG...tak nejspíš skončím i u něj...
Je to společnosti Spoltech, internetově moc nežijí koukám
Ale lepší montážník který umí svou práci lépe než dělat webovky Že to nevyužívá jako dobrý marketingový nástroj je jeho věc
S největší pravděpodobností to dám pánovi, který montoval svému zeťákovi LPG do shodného auta...který je jen z UL, a který prý má dlouholeté zkušenosti, pro mě spíš hlavní, že dělal stejné auto navíc do rodiny takže by měl už mít dobře odzkoušené co a jak...montovali STAG...tak nejspíš skončím i u něj...
Je to společnosti Spoltech, internetově moc nežijí koukám
Ale lepší montážník který umí svou práci lépe než dělat webovky Že to nevyužívá jako dobrý marketingový nástroj je jeho věc
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#19 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Já dal na radu zkušených a dal to Jeanovi (Ambo). Montáž v pohodě a vzhledem k tomu, že zařízení že HL Propan (Magic 4), tak mi i jednu menší opravu hned po montáži udělali v Praze (v Michli - firemní dílna HL Propan) a uznali i záruku. Jediný problém bude v případě kontroly nastavení (to asi umí Jean nejlíp) a to budu spojovat až s roční revizí, protože to jezdí v pohodě - a to si do Brna zajedu.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#20 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Tak po celkem inteligentním a rozumném rozhovoru s panem Čvančarou který bude LPG montovat, to vypadá asi na systém Solaris, německý.
Nevím jak máte kdo zkušenosti, ale on má dobré a má i celkem dobré argumenty a dokázal to hezky odůvodnit, namontuje v podstatě co si řeknu, ale tohle sám za sebe celkem výrazně doporučuje momentálně.
Zatím čekám na cenovou kalkulaci.
Ale svého LPG montéra jsem asi našel, už z toho důvodu, že na tom bude spolupracovat i jeho zeť který má LPG v tém stejném autě a vůbec celá rodina se plynu věnuje (nejen do aut).
A dokonce mají k ruce i vysloužilého mechanika z autorizáku Volva
Ideál
Nevím jak máte kdo zkušenosti, ale on má dobré a má i celkem dobré argumenty a dokázal to hezky odůvodnit, namontuje v podstatě co si řeknu, ale tohle sám za sebe celkem výrazně doporučuje momentálně.
Zatím čekám na cenovou kalkulaci.
Ale svého LPG montéra jsem asi našel, už z toho důvodu, že na tom bude spolupracovat i jeho zeť který má LPG v tém stejném autě a vůbec celá rodina se plynu věnuje (nejen do aut).
A dokonce mají k ruce i vysloužilého mechanika z autorizáku Volva
Ideál
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Hlavně si nech udělat plnění pod víko normální nádrže. Je tam vedle klasického uzávěru dost místa. Já se nechal ukecat, aby se to namontovalo do nárazníku a když jsou na silnici sr.čky tak je tankování děs.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#22 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
nehledě na to, že v tom nárazníku to vypadá blbě.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
No mám to až dole v té černé části, tak to ještě jde (víčko je taky černý), ale viděl jsem i montáže kde řezali díru do BLATNÍKU!!!!
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#24 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
mne se na to ptali kde to chci a pri debatach pred namontovanim mi znamy rikal jak tu redukci porad hleda,v servise zas ze v zahranici to je o jednu navic. a pak moje zjisteni u znameho co to ma v prihradce v aute tak to po tankovani krapetek smrdiraolsa píše:No mám to až dole v té černé části, tak to ještě jde (víčko je taky černý), ale viděl jsem i montáže kde řezali díru do BLATNÍKU!!!!
kdyz to vemu kolem a dokola tak si malo kdy tankuju sam vetsinou je tam obsluha ktera to spinave vicko povoli zamne
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#25 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Přesně z tohohle důvodu mě zpracovávají taky do plnění v nárazníku. Jednak to na té Crossině v tom černém plastu ani moc neruší vzhledově...viděno na jejich autě...a pak přesně, špínu si řeší obsluha A že si prý mám radši vážně nechat tankovat obsluhou, že "popálení" není sranda a vůbec cokoli spojené s tím jde na bedra obsluhy a její odpovědnosti apod.scoff píše: mne se na to ptali kde to chci a pri debatach pred namontovanim mi znamy rikal jak tu redukci porad hleda,v servise zas ze v zahranici to je o jednu navic. a pak moje zjisteni u znameho co to ma v prihradce v aute tak to po tankovani krapetek smrdi
kdyz to vemu kolem a dokola tak si malo kdy tankuju sam vetsinou je tam obsluha ktera to spinave vicko povoli zamne
Nehledě na to, že právě plnění pod víkem nejen, že musí mít redukce a tu pak někam dávat a je i cítit, ale hlavně tím věčným šroubování a pak nasazování se dost namáhá těsnění a uložení toho plnění a dost často se stává že je potřeba to znovu předělat.
Každopádně já bych radši řešil ten Solaris
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1509 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od homy
-
- 18 Odpovědi
- 3584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lubooos
-
- 34 Odpovědi
- 3414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dopi
-
- 29 Odpovědi
- 1574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 12 Odpovědi
- 641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej