Kdo má 700/900
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Kdo má 700/900
Ale jo, já bych to udělal, jenže spousta lidí už ty auta nemá, tak je minimálně polovina tabulky neaktuální.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
Tak jsem se stal čerstvým majitelem této 940ky - je to B230FB, rok výroby 1990, najeto 263 tis. km, na veteránských číslech. Karoserie, motor a převodovka ve 100% stavu (snad), drobné nedostatky v interiéru - neorigo rádio, některé plastové části olámané, čalounění kolem šíbru potrhané, nefunkční hodiny, nejde ostřikovač stěračů, ...
To jsou věci, které budu rád v průběhu času řešit.
To jsou věci, které budu rád v průběhu času řešit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Kdo má 700/900
No a je tam teda ta spojka před smrtí nebo ne? 

-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
Ano, je. Co to obnáší - výměna spojky? BTW - ty to auto znáš?
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Kdo má 700/900
Řešilo se to vedle v inzerci: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=954156#p954156
-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
Tak tohle vlákno jsem před tím nečetl. Ano, je to to 940ka z Jeseníku. Dnes jsem pro ní byl. Platí to, co bylo uvedeno výše. K autu jse dostal sadu rozvodů (kladku + řemen) + nový chladič vody. A je pravda, že auto z venku vypadá lépe, než zevnitř. Ale ty tzv. prkotiny jsou pro mne řešitelné - nedokázal bych vyvařovat kastli, dělat GO motoru nebo převodovky a pod. Takhle si budu po kouskách opravovat a vylepšovat to, na co mám (schopností a zázemím). S autem jsem ujel 170 km, bez problémů. Spojka zabírá úplně nahoře, ale neprokluzuje.
Jinak auto by se mělo dát přihlásit i na bílé SPZ - k autu je původní rakouský techničák (malý i velký), jen by se musela k dovozové STK zaplatit i EKO daň 10 tis. Kč. Ale teď v tom nevidím žádnou přidanou hodnotu - na papírech to je, POV je 400 Kč za rok a nemusím platit dálničku
.
Jinak auto by se mělo dát přihlásit i na bílé SPZ - k autu je původní rakouský techničák (malý i velký), jen by se musela k dovozové STK zaplatit i EKO daň 10 tis. Kč. Ale teď v tom nevidím žádnou přidanou hodnotu - na papírech to je, POV je 400 Kč za rok a nemusím platit dálničku

_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Kdo má 700/900
Auto vypadá dobře zvenku. Zbytek, jak jsem psal v tom dalším vláknu, jsou prkotiny. Tak ať slouží. Až budeš chtít řešit ty plastíky apod., tak to všechno nafoť a dej vědět. Mam celkem zásobu všeho možnýho běžnýho z vraků. Jsou ale bohužel věci, který už nemám.
Na krabice je tu celkem banda lidí, který je znaji do šroubku, tak pokud budeš mít rozumný dotazy, tak určitě dostaneš rozumné odpovědi.
Na krabice je tu celkem banda lidí, který je znaji do šroubku, tak pokud budeš mít rozumný dotazy, tak určitě dostaneš rozumné odpovědi.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 6072
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Kdo má 700/900
Tak já se hlásím taky s krabicí do řady: sedan 940 s motorizací B230FB a manuálem M47, vyrobena 92 a nahrkáno 375 tkm. Více v galerce od strany 33
No a když se tady Ucko nabízí s plastíky, tak bych možná i ocenil následující plastíčky:
- do výdechů ofuků předního okna - dají-li se tedy vyndat - přední nárazník (je takový dojebaný, tak jej buď musím vykitovat a nebo najít jiný v cajku)

No a když se tady Ucko nabízí s plastíky, tak bych možná i ocenil následující plastíčky:
- do výdechů ofuků předního okna - dají-li se tedy vyndat - přední nárazník (je takový dojebaný, tak jej buď musím vykitovat a nebo najít jiný v cajku)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
Ahoj Tome, doufám že NTB slouží dobře!Urvanej píše: 15 lis 2021 10:18 Auto vypadá dobře zvenku. Zbytek, jak jsem psal v tom dalším vláknu, jsou prkotiny. Tak ať slouží. Až budeš chtít řešit ty plastíky apod., tak to všechno nafoť a dej vědět. Mam celkem zásobu všeho možnýho běžnýho z vraků. Jsou ale bohužel věci, který už nemám.
Na krabice je tu celkem banda lidí, který je znaji do šroubku, tak pokud budeš mít rozumný dotazy, tak určitě dostaneš rozumné odpovědi.![]()
Tak jsem vlítnul do devítky - tenhle model (v sedanu) se mi vždycky moc líbil a tak jsem si splnil dávné přání.
Nejakutnější na tomhle autě je spojka - mám objednanou a na cestě - a servořízení. Servo je u studeného motoru úplně mrtvé, po krátké jízdě se "vzpamatuje" - ale je to takové nic moc. Došponoval jsem klíňák (byl volný), ale tím se to nezlepšilo. Oleje je dost, nikde nic neteče. Musí se na to podívat někdo se zkušenostma. Tak tedy posílám fotky s tím, co bych chtěl vyměnit. Jestli ty věci máš, tak to bude super a asi bych si udělal výlet s devítkou já za tebou. Krom toho na fotkách bych ještě potřeboval mechanismus se západkou do kaslíku - byl zaseklý, po vypáčení se ten plastový jazýček vylomil.
Potřeboval bych tyto díly:
přední i zadní dveře na levé straně: levý ofuk: tohle mi chybí: jedná se o tohle: krytka ke zpětnému zrcátku: Dopředu děkuji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Kdo má 700/900
U serva bych zacal vymenou kapaliny, je to snadne, levne, treba to pomuze, kdyz po nejake dobe aspon nejak chodi.
Gratuluju, sedanove krabice se mi moc libi, ackoli mam kombik
Gratuluju, sedanove krabice se mi moc libi, ackoli mam kombik

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Kdo má 700/900
Hele udělej si asi galerii, protože tady se plky promazávají a zůstává jen tabulka.
NTB fachčí dobře.
Plastíky určitě mám, jen ty na dveře asi lepší mít nebudu a v palubce se ten plast vyměňuje tak blbě, že bych se s tím na tvém místě radši smířil. Jednou jsem to tu někomu taky vyndaval a polámal jsem u toho dvoje, než jsem jedny vyndal. To platí i pro Habena, prostě to bez vyndané palubky je fakt neradostná práce. Ale dá se to, ne že ne
Dycky řikám, foť to, sepisuj a až pojedeš kolem, tak je můžeme z vraků vytěžit. Plastíky nejsou kritická věc, dá se s tim v klidu jezdit, až ten výlět pak bude stát za to.
NTB fachčí dobře.

Plastíky určitě mám, jen ty na dveře asi lepší mít nebudu a v palubce se ten plast vyměňuje tak blbě, že bych se s tím na tvém místě radši smířil. Jednou jsem to tu někomu taky vyndaval a polámal jsem u toho dvoje, než jsem jedny vyndal. To platí i pro Habena, prostě to bez vyndané palubky je fakt neradostná práce. Ale dá se to, ne že ne

Dycky řikám, foť to, sepisuj a až pojedeš kolem, tak je můžeme z vraků vytěžit. Plastíky nejsou kritická věc, dá se s tim v klidu jezdit, až ten výlět pak bude stát za to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 6072
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Kdo má 700/900
Za mě, když je ty plastíky budeš mít venku, pokud máš palubku venku, dej vědět a vyzvednu si je 

-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
Nimrode, omluv mou neznalost - kdo je kučera? Já jsem si teď úplně poprvé "čichnul" ke krabicím, tak jsem tak nějak mimo.
Jako prvního jsem s mou devítkou navštívil zajsofta a z něj vypadlo: Tak doufám, že už konečně dorazíš na nějaký sraz.
Ano, vyrazím a budu to střídat - jednou s devítkou, podruhé s Asconou.
Jako prvního jsem s mou devítkou navštívil zajsofta a z něj vypadlo: Tak doufám, že už konečně dorazíš na nějaký sraz.
Ano, vyrazím a budu to střídat - jednou s devítkou, podruhé s Asconou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4477
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Kdo má 700/900
Ing. Kučera - https://www.saabtuning.parts
Distributor Skandix pro ČR
Distributor Skandix pro ČR
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Kdo má 700/900
Velmi pěkné auto, na fotce vypadá naprosto dokonale.georg píše: 19 lis 2021 21:17
Ano, vyrazím a budu to střídat - jednou s devítkou, podruhé s Asconou.
IMG_20210429_163233.jpg

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Online
- Příspěvky: 149
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
Kdo má 700/900
To auto (Ascona) má původní čelní okno, až do roku 2018 jej vlastnil pouze jeden člověk (od nova) a má najeto prokazatekných 116 tis. km. Tak, jak vypadá zvenku, tak vypadá i zevnitř.
Rád bych dostal devítku do podobného stavu.
Rád bych dostal devítku do podobného stavu.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 854 D5252T MT
Kdo má 700/900
Zdravím, rád bych se pochlubil mojí čerstvě dotaženou 740(1986) b230E M46 "GUL" barvě, dotažena ze Stockholmu, panem Patrikem Hutnikem z eurocng.cz(tímto mu vzdávám věčnou slávu).Auto jsem si našel sám, přičemž administrativní stránku věci mi zařídil právě pan Hutnik.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sedmikraska dne 26 čer 2022 10:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4477
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Kdo má 700/900
Foto (na mobilu) se nezobrazuje jen mně nebo všem?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Kdo má 700/900
Také je nevidím, jen názvy fotek.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 367
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
Kdo má 700/900
Já fotky vidím a vypadá fakt zachovale. Barva je nepřehlédnutelná
Ať dělá radost!

Ať dělá radost!
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 854 D5252T MT
Kdo má 700/900
Fotky jsem aktualizoval
, musel jsem je znovu přidat z počítače
, každopádně děkuji, snad se dostavím na nejbližší sraz 



-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Kdo má 700/900
Vypadá krásně, ať dělá radost a těším se až ji uvidím. 

_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4477
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Kdo má 700/900
Krása!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé