Zdravim,
potřebuju poradit, kde v autě se skrývá relé označené na obrázku, tedy označení 87 - hlavní relé pro světla u starých modelů.
Hledal jsem na té destičce, kde je i relé na centrál (jsou tam dvě relátka ještě k tomu) ale tam to není. Takže buď v motorové části nebo nad pojistkama u řidiče jsou ještě nějaká větší relé, ale tam se pořádně nedostanu, proto se první ptam, abych to nemusel půl dne hledat.
Díky za každou užitečnou radu!
S40 - před CEM (1997) - elektroinstalace světel
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
S40 - před CEM (1997) - elektroinstalace světel
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
S40 - před CEM (1997) - elektroinstalace světel
v poiskovej skrinke pri motore je to miesto, ale pripravu na neho, (konektory) maju len tie co mali origo dual headlamps (T4)
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
S40 - před CEM (1997) - elektroinstalace světel
Díky, to mě moc nepotěšilo... nemáš náhodou zkušenost s vytahováním drátů z kabiny do motoru?
Chci si lépe přepojit světla a chtěl bych vést na každý světlo vlastní žílu (přidělal jsem si tam CEM a světla mam 4 pin čiré, takže vše okolo je připraveno), doufal jsem, že by relé mohlo být uvnitř, tak bych použil Y/W drát, ale takhle bych to stejně musel táhnout ven.
Co jsem ale koukal, tak kabely vedou do motorové části vedle pedálů a v motoru to vypadá, že vedou do rámu... V motoru ještě vyváděj nějaké dráty na druhé straně u spolujezdce, ale na to abych se tam dostal bych musel sundavat palubku s airbagem, což se mi samozřejmě nechce, i když jsem jí už měl jednou venku.
Popřípadě neměl bys nějaké schéma pořádné pro tyhle starší modely bez CEM? Mam schémata až od roku 2000 a tam samozřejmě CEM maj
Díky!
Chci si lépe přepojit světla a chtěl bych vést na každý světlo vlastní žílu (přidělal jsem si tam CEM a světla mam 4 pin čiré, takže vše okolo je připraveno), doufal jsem, že by relé mohlo být uvnitř, tak bych použil Y/W drát, ale takhle bych to stejně musel táhnout ven.
Co jsem ale koukal, tak kabely vedou do motorové části vedle pedálů a v motoru to vypadá, že vedou do rámu... V motoru ještě vyváděj nějaké dráty na druhé straně u spolujezdce, ale na to abych se tam dostal bych musel sundavat palubku s airbagem, což se mi samozřejmě nechce, i když jsem jí už měl jednou venku.
Popřípadě neměl bys nějaké schéma pořádné pro tyhle starší modely bez CEM? Mam schémata až od roku 2000 a tam samozřejmě CEM maj
Díky!
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé