
Nové motory Volvo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice, Slovakia
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Nové motory Volvo
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
Nové motory Volvo
njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?
me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?
me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Nové motory Volvo
Si blbý???Moderní motory vydrží i 200000kmst39.6 píše:njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?
me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give


-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
Nové motory Volvo
to musis trochu rozvest (nebo ti tam chybi nula?martinopel píše:Si blbý???Moderní motory vydrží i 200000kmst39.6 píše:njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?
me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give![]()

zdejsi mechanici s tim musej mit nejaky zkusenosti, ne?
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5106
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Nové motory Volvo
To je jednoduché - čím novější motor, tím větší sráč s menší životností 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Nové motory Volvo
samozřejmě kdo má rád životnější motory, může s nima jezdit ještě 20 let a nekupovat tyhle káry, který stejně pro ně nemají ty správný tvary 

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nové motory Volvo
Hlavně se "těšim" na to elektrický vodní čerpadlo. Už to tu několikrát bylo a dycky od toho cukli.
Na druhou stranu, pokud auto požere o tři litry míň, tak při dnešních cenách paliva by se po 500tkm bez dražšího servisního zásahu mohla koupě novoty zaplatit. Nicméně si nedělám iluze, že ty motory vydrží víc jak výše zmiňovaných až 200tkm
Vůbec nechápu, že se dneska obtěžujou s pozinkem...
Na druhou stranu, pokud auto požere o tři litry míň, tak při dnešních cenách paliva by se po 500tkm bez dražšího servisního zásahu mohla koupě novoty zaplatit. Nicméně si nedělám iluze, že ty motory vydrží víc jak výše zmiňovaných až 200tkm

Vůbec nechápu, že se dneska obtěžujou s pozinkem...
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 27 srp 2013 09:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
Nové motory Volvo
no dobre, to vsechno zni jako klasickej hate, ale mate s tema motorama nekdo zkusenosti v takovejch cifrach? to prece nemuze odejit po dvou stech, ne? ... to je mozna jeste v zaruce, kdyz nekdo jezdi fakt hodne 
proste by me zajimalo, jaky to ma zavady, kdo s tim ma zkusenosti s vyssim najezdem atp ...

proste by me zajimalo, jaky to ma zavady, kdo s tim ma zkusenosti s vyssim najezdem atp ...
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Nové motory Volvo
skusenosti s tym nema este nikto kedze sa to len planuje davat do aut
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
Nové motory Volvo
nemluvim o techhle, mluvim o downsizovanejch motorech vseobecne, stejne jako vsichni ostatni
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Nové motory Volvo
Ony moderní motory např.2,0d které se montují do oblíbených V50 jsou zářivým příkladem dlouhověkosti a spolehlivosti.Ještě štěstí,že nemám v žádném svém autě moderní motor.
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Nové motory Volvo
Ale nemusis kupovat olej na vymenu...
Kupis motor a jedes dal
Kupis motor a jedes dal
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nové motory Volvo
Ale tak všem tu slouží jako základ pro flame proti nízkoobjemovým přeturbeným motorům jednak HTP jako první vlaštovka ještě bez vrtule, pak tu máme 1.4TSi, kterej už je opravdu děsivej a pak vyjádření samotné škodovky o tom (jak psal Martin), že "tyto motory vydrží až 200tkm". No a pak už jen zbývá více zajíců a jeden pytel...
Takže ono to neni založený na prdu, ale na již existujících zkušenostech, bohudík nikoliv vlastních.
Zkušenosti s nízkým objemem sám ale nemám, nejmenší co bylo byla léty prověřená 1.4MPi, takže já skutečně jen papouškuju co sem kde četl/slyšel a filtruju si to podle svýho.
Mimochodem nastupující zmenšování byl taky jeden důvod pro V8, protože už prostě nebudou...
Takže ono to neni založený na prdu, ale na již existujících zkušenostech, bohudík nikoliv vlastních.
Zkušenosti s nízkým objemem sám ale nemám, nejmenší co bylo byla léty prověřená 1.4MPi, takže já skutečně jen papouškuju co sem kde četl/slyšel a filtruju si to podle svýho.
Mimochodem nastupující zmenšování byl taky jeden důvod pro V8, protože už prostě nebudou...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nové motory Volvo
Já se docela divím, že se ještě dneska někdo zabývá vývojem vlastního čtyřválce a vymýšlením skrytých výrobních vad a pastí na zákazníky, který zajistí obživu značkovým servisům... Licenci na kazový nízkoobjemový čtyřválce by moh bez problémů poskytnout überkoncern, kterej má s vývojem technologických vad a časovaných problémů bohatý zkušenosti 

-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Nové motory Volvo
Ono je najvjec nahovno to, ze ludé sú ochotní zaplatit za servis (šak to kompenzuje nízka spotreba né?). Tak jak majú rádi stočené km, tak jak Porsche muselo vyrobit pi.čovinu ménem Cayenne, aby mohla prežit 911ka, tak jak BMW vymyslelo x6 a šeckým sa to lúbí. Najvjec asi Stevemu Wondrovi, ale v temto naozaj ludí nepochopím
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Nové motory Volvo
Taky jsem tu zprávu zrovna dočetl 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nové motory Volvo
Nejhorší na tom je, že amerika nebo čína na nějaký omezení emisí skleníkových plynů zvysoka dlabe, a my v evropě to dobrovolně (z vůle bruselu) musíme za všechny odsrat 

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nové motory Volvo
Dali to bych ještě pochopil, kdyby to bylo opravdový. Ale ty kýble hnoje, který v zájmu ekologie věší lidem jako bulíky na nos, to mi zvedá ze židle. Například nikdo nikdy nikde nezveřejnil ekologičnost DPF v porovnání se zvýšenou spotřebou, ekologický dopad likvidace 7 let starýho auta oproti využívání jiného s horší spotřebou 2x tak dlouho. A proč? Protože by z toho všem padla čelist. (Naštěstí se většina údajů nechá dohledat, ale najít a sesumírovat si to musí každej sám.)
Tak například kolik asi ropy padne na výrobu těch úžasných plastů v autě, kolik tepla se spotřebuje na přetavení železa, výrobu skel, chemický sajrajty do barev, humusy vzniklý při čištění a odlejvání hliníku...


No já si sednu
Tak například kolik asi ropy padne na výrobu těch úžasných plastů v autě, kolik tepla se spotřebuje na přetavení železa, výrobu skel, chemický sajrajty do barev, humusy vzniklý při čištění a odlejvání hliníku...



No já si sednu

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé