Zeby Fenix vstaval z popela?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Narvik »

Byla by to vic nez skvela zprava, pokud zustane zachovan duch znacky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#2 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od martines »

tak to by byla paráda. Asi tak 4-5 měsíců zpátky jsem četl, že Saab dělal výběrovky na různé pozice v SWE.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Ondra. »

to bude kvalitka :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#4 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Kuko28 »

průběžně to taky samozřejmě sleduji - obnovování dodavatelské sítě, nový asfalt kolem fabriky, teď minulý týden nové vlaječky na stožáry, nábor lidí...

nejtajemnější otázka však stále zůstává - jaký motor tam bude? Čistá elektřina je sice v plánu, ale toho samozřejmě nejde produkovat desetitisíce. Prý mají dojednáno nákup motorů mimo GM (protože právě GM nechce povolit svoje, a všechny motory za cca posledních 15 let už byly ve vlastnictví GM...)

další věc - podvozek - ten je přece taky na základech od GM, jak to bude řešeno tady?

kde to chtějí prodávat? dělat to v "drahém" Švédsku a vozit většinu do Číny by asi nebylo ekonomické terno.
EU/US - i po letech je sice 9-3 velice slušné auto, ale přece jen její základ je z roku 2002!!! 11let! V dnešní době, kdy 3 letá auta jsou strááášně zastaralá a F/L je pomalu každý půlrok to bude docela problém marketingově prodat...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Petr Marek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7499
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#5 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Petr Marek »

Držím jim palce.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#7 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Roger »

Fandim...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#8 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Kuko28 »

mě by ale zajímalo, co je pod kapotou, to jsem se zatím nikde nedočetl (nebo přehlédl), plánovaná elektrická verze mě netrápí, ale ty spalovací jednotky, to je záhada
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#10 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od st_Andy »

tak jsem si pockal na countdown a dockal jsem se akorat live zaberu na nicim neprekvapivy 93 model asi po FL... takze prozatim spise Fenixuv navrat v case :D

Obrázek

priznavam cekal jsem nejakou takovouhle chutofku nebo aspon neco trochu vyjimecnejsiho pro takovy online grand opening.. :Search: :oops:

Obrázek

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#11 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Roger »

Teda ty lemy kolem blatniku, to se dava na XCka
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#12 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Kuko28 »

http://www.saabsunited.com/2013/12/so-w ... onday.html

je to skutečně zatím jen pokračování přesně tam, kde v roce 2011 skončili. Takže 9-3 Griffin, což je vlastně F/L (menší) F/Liftu většího, který přišel původně s MY08.

Motor zůstává zatím benzin od GM (vyvinutý z většiny u Saabu - což je dobře, ty poslední generace jejich benzinů jsou velmi povedené), pak má přijít ještě i elektrická verze. Což mi příjde trochu divné, protože tvrdí, že se chtějí zaměřit hlavně na čínský trh...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#13 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Ondra. »

nechápu proč ale 9-3. Vždyť 9-5 je prostě... :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#14 Zeby Fenix vstaval z popela?

Příspěvek od Kuko28 »

9-5 jim prostě GM nedal. 9-3 je na staré platformě, poprvé uvedena v roce 2002 i když samozřejmě průběžně modernizovaná. Každopádně je to stále původem Vectra C, zatímco ta nová platforma Epsilon se používá pro Opel Signum a nějaký klon u Buicka. Podle mě můžou být rádi vůbec za ten motor, s tím GM taky dělalo caviky.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“