Zeby Fenix vstaval z popela?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1 Zeby Fenix vstaval z popela?
Byla by to vic nez skvela zprava, pokud zustane zachovan duch znacky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Zeby Fenix vstaval z popela?
tak to by byla paráda. Asi tak 4-5 měsíců zpátky jsem četl, že Saab dělal výběrovky na různé pozice v SWE.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Zeby Fenix vstaval z popela?
to bude kvalitka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#4 Zeby Fenix vstaval z popela?
průběžně to taky samozřejmě sleduji - obnovování dodavatelské sítě, nový asfalt kolem fabriky, teď minulý týden nové vlaječky na stožáry, nábor lidí...
nejtajemnější otázka však stále zůstává - jaký motor tam bude? Čistá elektřina je sice v plánu, ale toho samozřejmě nejde produkovat desetitisíce. Prý mají dojednáno nákup motorů mimo GM (protože právě GM nechce povolit svoje, a všechny motory za cca posledních 15 let už byly ve vlastnictví GM...)
další věc - podvozek - ten je přece taky na základech od GM, jak to bude řešeno tady?
kde to chtějí prodávat? dělat to v "drahém" Švédsku a vozit většinu do Číny by asi nebylo ekonomické terno.
EU/US - i po letech je sice 9-3 velice slušné auto, ale přece jen její základ je z roku 2002!!! 11let! V dnešní době, kdy 3 letá auta jsou strááášně zastaralá a F/L je pomalu každý půlrok to bude docela problém marketingově prodat...
nejtajemnější otázka však stále zůstává - jaký motor tam bude? Čistá elektřina je sice v plánu, ale toho samozřejmě nejde produkovat desetitisíce. Prý mají dojednáno nákup motorů mimo GM (protože právě GM nechce povolit svoje, a všechny motory za cca posledních 15 let už byly ve vlastnictví GM...)
další věc - podvozek - ten je přece taky na základech od GM, jak to bude řešeno tady?
kde to chtějí prodávat? dělat to v "drahém" Švédsku a vozit většinu do Číny by asi nebylo ekonomické terno.
EU/US - i po letech je sice 9-3 velice slušné auto, ale přece jen její základ je z roku 2002!!! 11let! V dnešní době, kdy 3 letá auta jsou strááášně zastaralá a F/L je pomalu každý půlrok to bude docela problém marketingově prodat...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7499
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#5 Zeby Fenix vstaval z popela?
Držím jim palce.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Zeby Fenix vstaval z popela?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#7 Zeby Fenix vstaval z popela?
Fandim...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#8 Zeby Fenix vstaval z popela?
mě by ale zajímalo, co je pod kapotou, to jsem se zatím nikde nedočetl (nebo přehlédl), plánovaná elektrická verze mě netrápí, ale ty spalovací jednotky, to je záhada
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Zeby Fenix vstaval z popela?
Dnes zahajili vyrobu, za dve hodinky bude tv vstup primo z fabriky...
http://www.tv4play.se/program/nyheterna?video_id=2494548
http://www.svtplay.se/video/1644619/direkt-fran-saab-fabriken
http://www.tv4play.se/program/nyheterna?video_id=2494548
http://www.svtplay.se/video/1644619/direkt-fran-saab-fabriken
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 Zeby Fenix vstaval z popela?
tak jsem si pockal na countdown a dockal jsem se akorat live zaberu na nicim neprekvapivy 93 model asi po FL... takze prozatim spise Fenixuv navrat v case
priznavam cekal jsem nejakou takovouhle chutofku nebo aspon neco trochu vyjimecnejsiho pro takovy online grand opening..
priznavam cekal jsem nejakou takovouhle chutofku nebo aspon neco trochu vyjimecnejsiho pro takovy online grand opening..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#11 Zeby Fenix vstaval z popela?
Teda ty lemy kolem blatniku, to se dava na XCka
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#12 Zeby Fenix vstaval z popela?
http://www.saabsunited.com/2013/12/so-w ... onday.html
je to skutečně zatím jen pokračování přesně tam, kde v roce 2011 skončili. Takže 9-3 Griffin, což je vlastně F/L (menší) F/Liftu většího, který přišel původně s MY08.
Motor zůstává zatím benzin od GM (vyvinutý z většiny u Saabu - což je dobře, ty poslední generace jejich benzinů jsou velmi povedené), pak má přijít ještě i elektrická verze. Což mi příjde trochu divné, protože tvrdí, že se chtějí zaměřit hlavně na čínský trh...
je to skutečně zatím jen pokračování přesně tam, kde v roce 2011 skončili. Takže 9-3 Griffin, což je vlastně F/L (menší) F/Liftu většího, který přišel původně s MY08.
Motor zůstává zatím benzin od GM (vyvinutý z většiny u Saabu - což je dobře, ty poslední generace jejich benzinů jsou velmi povedené), pak má přijít ještě i elektrická verze. Což mi příjde trochu divné, protože tvrdí, že se chtějí zaměřit hlavně na čínský trh...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 Zeby Fenix vstaval z popela?
nechápu proč ale 9-3. Vždyť 9-5 je prostě...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#14 Zeby Fenix vstaval z popela?
9-5 jim prostě GM nedal. 9-3 je na staré platformě, poprvé uvedena v roce 2002 i když samozřejmě průběžně modernizovaná. Každopádně je to stále původem Vectra C, zatímco ta nová platforma Epsilon se používá pro Opel Signum a nějaký klon u Buicka. Podle mě můžou být rádi vůbec za ten motor, s tím GM taky dělalo caviky.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR