nový majitel XC 70 rv. 2002
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
Zdravím, jsem novým majitelem XC 70 rv. 2002 motor 2.4T lpg prins najeto 300 tisíc. Auto má před 50 tis. měněnou převodovku ve Volvu, podvozek a ostatní bez vůlí, pazvuků a podobně. Auto mi hned sedlo, řídí se výborně, je tichý, motor výkonný a kultivovaný. Velmi mě překvapila převodovka, která řadí velmi hladce. Mám jen pár otázek.
Občas se mi zdá jako by auto zrychlovalo ale otáčky jsou stejné, to zrychlení je max o 10 km/h pak už se otáčky hnou, dělá to něco kolem 2500 otáček, je to normální jev? Jako by to byl variátor.
Dále se mi zdá jako by převodovka v nižších otáčkách řadila neutrál protože otáčky po puštění plynu padnou na volnoběh, je to normální?
Pak chci měnit olej v kuželovém rozvodu a zadním difu, jen je spousta různých rozdílných informací, tak prosím je nějakou tabulku se všemi mazivy nebo aspoň ten rozvod a dif.
Jinak motor po 300 tisících nevykazuje žádné známky opotřebení (dýchání do ventildeklu), klepání,cvakání, a je krásně suchý, tak si myslím že 100 tisích nebude pro něj problém.
Občas se mi zdá jako by auto zrychlovalo ale otáčky jsou stejné, to zrychlení je max o 10 km/h pak už se otáčky hnou, dělá to něco kolem 2500 otáček, je to normální jev? Jako by to byl variátor.
Dále se mi zdá jako by převodovka v nižších otáčkách řadila neutrál protože otáčky po puštění plynu padnou na volnoběh, je to normální?
Pak chci měnit olej v kuželovém rozvodu a zadním difu, jen je spousta různých rozdílných informací, tak prosím je nějakou tabulku se všemi mazivy nebo aspoň ten rozvod a dif.
Jinak motor po 300 tisících nevykazuje žádné známky opotřebení (dýchání do ventildeklu), klepání,cvakání, a je krásně suchý, tak si myslím že 100 tisích nebude pro něj problém.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7592
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
nový majitel XC 70 rv. 2002
Předně gratuluji k novému vozu. Pokud tam je nová převodovka 50000km, tak máš čas ještě 10000km, potom je nutné pro zachování správného fungování vyměnit její náplň a použít při tom správný olej (3309), který je důležitý (mimo jiné) pro fungování funkce slipping lock up, což je to řízené prokluzování, které popisuješ. Některé převodovky měli funkci neutral control, která při nulové rychlosti sama vyřazovala na neutrál a zpět. Tato funkce se ale neosvědčila, takže se od ní ustoupilo a pokud ve Tvé převodovce je, tak jí doporučuji zneaktivnit. Pokud si doplníš bydliště, tak bude snažší Tě nasměrovat na správného mechanika, který Volvům skutečně rozumí. Pro počáteční informovanost polov tady na fóru. užitečných rad a informací je tady opravdu spousta.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 450
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
nový majitel XC 70 rv. 2002
Ještě k funkci neutral control - to je něco jiného než popisuješ. Ta se aktivuje když auto stojí a zárověn stojíš na brzdě.
To co popisuješ je standartní chováni automatu - když sundáš nohu a máš zároveň odemčený měnič, tak otáčky klesou. Je to kvůli tomu, že motor a převodovka nejsou v tu chvíli pevně spojená - tudíž kola neroztáčí motor a brzdy učitek je nižší. Zkus si v tu chívli vyřadit na N a uvidíš že auto přestane motorem brzdi uplně.
Mám D5tku a tam se to děje pokud otáčky klesnou pod 1500ot./min. V tu chvíli čerpadlo v převodovce nedokáže udržet tlak oleje potřebný k zamčení měniče - proto se odemkne.
To co popisuješ je standartní chováni automatu - když sundáš nohu a máš zároveň odemčený měnič, tak otáčky klesou. Je to kvůli tomu, že motor a převodovka nejsou v tu chvíli pevně spojená - tudíž kola neroztáčí motor a brzdy učitek je nižší. Zkus si v tu chívli vyřadit na N a uvidíš že auto přestane motorem brzdi uplně.
Mám D5tku a tam se to děje pokud otáčky klesnou pod 1500ot./min. V tu chvíli čerpadlo v převodovce nedokáže udržet tlak oleje potřebný k zamčení měniče - proto se odemkne.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7592
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
nový majitel XC 70 rv. 2002
Sordo: Díky za upozornění, teď jsem si otázku přečetl ještě jednou a pozorněji.
Kozejk: Olej v diferenciálu jsem neměnil, takže zde bohužel neporadím.
Kozejk: Olej v diferenciálu jsem neměnil, takže zde bohužel neporadím.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
moc díky za odpovědi. Dnes zakoupen origo olej u Volva na diferenciál a úhlový převod, je to celkem šiška ale lepší než něco z toho měnit. Auto mě popravdě hodně překvapilo, jezdí skvěle a s automatem je to fakt pohodička.
čekají mě ještě nějaké investice jako silentbloky předních ramen, geometrie,výměna všech náplní a snad bude chvilku klid.
Rozhodoval jsem se mezi Outbackem a Volvem, Subaru má už ze zkušenosti sto násobně lepší pohon než moje visco ale tím to tak končí, no ještě jízdní vlastnosti, ale volvo je luxusní, pohodlný, nehnije a výbava je někde jinde.
Teď jsem řešil moji první závadu, našel jsem na chladiči v ohybu malou prasklinku, kterou trošku kapala voda, byl k tomu dobrý přístup tak jsem to zalepil tekutým kovem Loctite. Drží to tak snad rok dva to zvládne, pak nový chladič.
čekají mě ještě nějaké investice jako silentbloky předních ramen, geometrie,výměna všech náplní a snad bude chvilku klid.
Rozhodoval jsem se mezi Outbackem a Volvem, Subaru má už ze zkušenosti sto násobně lepší pohon než moje visco ale tím to tak končí, no ještě jízdní vlastnosti, ale volvo je luxusní, pohodlný, nehnije a výbava je někde jinde.
Teď jsem řešil moji první závadu, našel jsem na chladiči v ohybu malou prasklinku, kterou trošku kapala voda, byl k tomu dobrý přístup tak jsem to zalepil tekutým kovem Loctite. Drží to tak snad rok dva to zvládne, pak nový chladič.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
nový majitel XC 70 rv. 2002
tak jestli máš visko, to jsou mnohem odolnější pohony než ty další haldexykozejk píše: moc díky za odpovědi. Dnes zakoupen origo olej u Volva na diferenciál a úhlový převod, je to celkem šiška ale lepší než něco z toho měnit. Auto mě popravdě hodně překvapilo, jezdí skvěle a s automatem je to fakt pohodička.
čekají mě ještě nějaké investice jako silentbloky předních ramen, geometrie,výměna všech náplní a snad bude chvilku klid.
Rozhodoval jsem se mezi Outbackem a Volvem, Subaru má už ze zkušenosti sto násobně lepší pohon než moje visco ale tím to tak končí, no ještě jízdní vlastnosti, ale volvo je luxusní, pohodlný, nehnije a výbava je někde jinde.
Teď jsem řešil moji první závadu, našel jsem na chladiči v ohybu malou prasklinku, kterou trošku kapala voda, byl k tomu dobrý přístup tak jsem to zalepil tekutým kovem Loctite. Drží to tak snad rok dva to zvládne, pak nový chladič.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
nový majitel XC 70 rv. 2002
Nemáš fakturu co všechno se měnilo s převodovkou? Možná by stálo za to úhlovku sundat a podívat se v jakém stavu je ozubení na mezikusu pohonu úhlovky. Když už budeš měnit ty oleje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
no byla ve volvu měněná celá převodovka za nový kus. Jak to vypadá s úhlovkou to netuším, nic nehučí a je na ni vidět že s ní nic nebylo dělaný, je trošku od oleje a prachu. Každopádně asi kdyby byly špatný zuby bylo by už pozdě s tím něco dělat. Jinak demontáž a rozebrání úhlovky není asi jednoduchá práce, ne? Jinak převodovku dělali před 50 tisící tak předpokládám že výstupní hřídel z úhlovky viděli.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
nový majitel XC 70 rv. 2002
Úhlovka se dá repasovat. Zrovna tuto proceduru prodělávám. Taky mi do poslední chvíle nic nehučelo až těsně před koncem se mi začal občas ozývat kovový zvuk při rozjezdu, nebo při zastavení a couvání, ale to už bylo pozdě. Po smrti mezikusu to studený hrčelo, po pár kilometrech to ztichlo a už se nic neozývalo.
Teoreticky mohli mezikus mezi převodovkami měnit, když už to měli rozebraný. proto jsem se ptal jestli máš nějaký doklad o tom co se měnilo.
Co se týče demontáže úhlovky, tak pokud máš nějaký zvedák, nebo rampu tak to zas tak složité není. No chvíli to trvá. Sundat kardan, pravé kolo, vyndat poloosu a pak už jde úhlovka ven. Zjednodušeně řečeno.
Teoreticky mohli mezikus mezi převodovkami měnit, když už to měli rozebraný. proto jsem se ptal jestli máš nějaký doklad o tom co se měnilo.
Co se týče demontáže úhlovky, tak pokud máš nějaký zvedák, nebo rampu tak to zas tak složité není. No chvíli to trvá. Sundat kardan, pravé kolo, vyndat poloosu a pak už jde úhlovka ven. Zjednodušeně řečeno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
kolik máš najeto že repasuješ takovou část vozu? Tyto součástky by měli vydržet aspoň půl mega než se na ně šáhne.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
nový majitel XC 70 rv. 2002
spíš max čtvrt, aspoň u Volvakozejk píše:kolik máš najeto že repasuješ takovou část vozu? Tyto součástky by měli vydržet aspoň půl mega než se na ně šáhne.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
nový majitel XC 70 rv. 2002
Yoby to skoro trefil, mám najeto 230000 km U Volva je tohle slabé místo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
tak já dnes to obhlížel na zvedáku, úhlovka se jeví ještě jako v kondici, malinko vlhne gufero na poloose ale jinak bez vůlí. uvidíme co se z toho vytáhne za olej. Motor dnes dostal Shell XH 8 tak snad mu bude chutnat
Jinak trošku i rosí gufero na zadním difu, je to vidět na visco spojce že je mastná, ale evidentně je to ta dlouhodobá mastnota, takže po 10 letech si myslím že dobrý.
Jinak trošku i rosí gufero na zadním difu, je to vidět na visco spojce že je mastná, ale evidentně je to ta dlouhodobá mastnota, takže po 10 letech si myslím že dobrý.
nový majitel XC 70 rv. 2002
Jak se jeví úhlovka když je v kondici?kozejk píše:tak já dnes to obhlížel na zvedáku, úhlovka se jeví ještě jako v kondici, malinko vlhne gufero na poloose ale jinak bez vůlí. uvidíme co se z toho vytáhne za olej. Motor dnes dostal Shell XH 8 tak snad mu bude chutnat
Jinak trošku i rosí gufero na zadním difu, je to vidět na visco spojce že je mastná, ale evidentně je to ta dlouhodobá mastnota, takže po 10 letech si myslím že dobrý.
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
tak jako servisman by si to měl vědět ne tak beru to jako diferenciál, malá vůle při rozjezdech, žádný mlácení, žádný hluk. Při výměně oleje zkontrolovat ten starý jestli neobsahuje piliny a špony. Pak si myslím že je dostatečný předpoklad že min. 50 tisíc bude klid. Pro fajnšmekry použít sondu, člověk tím zjistí dost, kromě ložisek.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
nový majitel XC 70 rv. 2002
Ono ani tak nejde o vnitřek úhlovky jako o ozubení na vstupní hřídeli, to se vymačkává až se to protočí. A zadek je pak bez pohonu a z auta je místo AWD FWD.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
nový majitel XC 70 rv. 2002
Koukám,že tu máme dalšího chytřejšího,než rádio.Takových tobě podobných už tady bylo spoustu.kozejk píše:tak jako servisman by si to měl vědět ne tak beru to jako diferenciál, malá vůle při rozjezdech, žádný mlácení, žádný hluk. Při výměně oleje zkontrolovat ten starý jestli neobsahuje piliny a špony. Pak si myslím že je dostatečný předpoklad že min. 50 tisíc bude klid. Pro fajnšmekry použít sondu, člověk tím zjistí dost, kromě ložisek.
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
servisman nech si blbý kecy na koledu, jestli nepoznáš že ti nejde zadní náhon nebo že máš odjebaný drážky tak to je tvůj problém. Kdybych si nebyl jistý, tak nekupuji mršinu s 300 tisíci najeto. ostatně pro mě ojebaná hřídel není problém, mám dostatečné technologie si nechat vyrobit novou, což o soukolích říct nemůžu.
nový majitel XC 70 rv. 2002
kozejk píše:servisman nech si blbý kecy na koledu, jestli nepoznáš že ti nejde zadní náhon nebo že máš odjebaný drážky tak to je tvůj problém. Kdybych si nebyl jistý, tak nekupuji mršinu s 300 tisíci najeto. ostatně pro mě ojebaná hřídel není problém, mám dostatečné technologie si nechat vyrobit novou, což o soukolích říct nemůžu.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7592
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
nový majitel XC 70 rv. 2002
Kozejk: Jak jsi asi už poznal, tak se Ti spousta lidí snaží odpovědět na Tvoje otázky a dobře poradit. A co se týká Martinaopela, tak ten má opravdu velké zkušenosti a myslím, že na něj (ani na nikoho jiného) není potřeba vyjíždět.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
nový majitel XC 70 rv. 2002
s prvym snehom: Kde sa da repasovat uhlovka.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
nový majitel XC 70 rv. 2002
Ja to poznam, mi to hlasi na palubaku:kozejk píše:servisman nech si blbý kecy na koledu, jestli nepoznáš že ti nejde zadní náhon nebo že máš odjebaný drážky tak to je tvůj problém.
Not rear wheel drive, groove fucked!
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
nový majitel XC 70 rv. 2002
úhlovku umíme repasovat.lucki píše:s prvym snehom: Kde sa da repasovat uhlovka.
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
nový majitel XC 70 rv. 2002
Petr Marek: ano taky jsem za to vděčný, jen nemusím když se někdo otírá o toho druhýho.
Beru repasi trošku jinak než asi vy. Když u Jaguára rozeberete transfer case ( něco jako úhlovka u volva ) a vysypou se vám opravdu jen piliny a rozdrcený ložiska, tak to je pro mě repase. Jestliže má úhlovka problém se strženým tisícihranem na hřídeli, tak věřte že to je snadno odstranitelný problém.
Máte někdo nějaký foto ty hřídele??
Beru repasi trošku jinak než asi vy. Když u Jaguára rozeberete transfer case ( něco jako úhlovka u volva ) a vysypou se vám opravdu jen piliny a rozdrcený ložiska, tak to je pro mě repase. Jestliže má úhlovka problém se strženým tisícihranem na hřídeli, tak věřte že to je snadno odstranitelný problém.
Máte někdo nějaký foto ty hřídele??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
nový majitel XC 70 rv. 2002
Tak musíš brát, že sem chodí různě namachrovaný týpci a ty si prostě tak působil, že nic neni problém, všechno umim, tak se pak nediv, že se do tebe někdo opře, když si neumíš nainstalovat VIDU, nebo použít google a tyhle všechny informace tam dohledat.
[img]http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/8ccba/products/858/images/1940/volvo_9495034__48439.1324584309.800.800.jpg[/img]
[img]http://i161.photobucket.com/albums/t215/rushin_album/DSC03606.jpg[/img]
[img]http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/8ccba/products/858/images/1940/volvo_9495034__48439.1324584309.800.800.jpg[/img]
[img]http://i161.photobucket.com/albums/t215/rushin_album/DSC03606.jpg[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé