2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#1 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dykobras »

Zdarec pánové,
moje turbo pomalinku umírá a já se ptám jestli je možné dát jiné..... Moje turbo V70I 142kw lpt a chtěl bych z S80 2.5 154Kw lpt ???
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Turbo lze poměrně snadno renovovat. V tvém případě by stačilo to co sem dělal já, tzn. výměna celé kompresorové části. Doporučuju jít rovnou do 19T, ty budeš mít např 15g. Je to napsaný na štítku kompresoru (ta stříbrná část).
Pokud budeš kupovat celý jiný, tak to je spousta peněz v kanále za něco, co máš u sebe funkční... ty turba od mitsubishi jsou jak lego, co si poskládáš, to máš a funguje to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#3 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dykobras »

ptám se proto, že jsem našel firmu , která prodává repasovaný turba od 7tis. na všechny typy turbínových motorů od volva...... Tak mě zajímá když bych koupil jiné než to co mám v autě jestli by mi tam šlo namotnovat bez větších úprav?
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Počítej, že většinou chtěji starý zpátky, a bohužel nemam o těchto repasech valný mínění...
Co se napasování týče, tak je to jen otázka vzájemný polohy, což se dá přetočit a hlavně příruby na vejfuk, to si ohlídej. Myslim, že se to lámalo v roce 2001.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#5 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dykobras »

Takže co doporučuješ? Moje závada je, že je hlučný a při vyšších otáčkám od 3500 dál propuští olej......
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Musíš jezdit, nebo můžeš auto na 14 dní odstavit? To má totiž dost velkej vliv.
Osobně bych napsal asi emaila do REMA turbo, zda by uměli přehodit původní (asi 15g) na 19T současně s repasí turba a na kolik by to vyšlo. To bych bral jako odrazový můstek. Jsou totiž jediní o kterých vim, že maji poměrně dobrou vyvažovačku. Dostal sem na ně referenci od souseda, garážníka, kterej s nima neměl nikdy jedinej problém. Já referenci ještě nemam, protože sem to ještě nenamontoval.
Pro sebe bych to řešil vlastníma silama a jim to poslal jen na vyvážení... otázka je, v jakym je stavu hřídel, to jsou dva litry co ti v tom lítaji a dopředu se to odhadnout nedá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Hoši, hoši, hoši :green:
Nechci znít přehnaně rejpavě, ale něco mi říká, že u 19T daný do 97 auta bez přemapování je namístě se bát v první řadě o ojnice, někdy dlouho po smrti ojnic zohýbáním o blok (vrtání 83mm). A teoreticky i o propálení pístu když by tomu někdo stál na krku s těma malýma vstřikama a jednotka by se s tím nezvládla poprat.
Každopádně to turbo z 2.5T 154kW má jinej plášť turbíny (šikmej výstup), kterej lze ale jednoduše (V-band spoj) přehodit z tvýho stávajícího turba (rovnej výstup). Na druhou stranu ale nebude mít potenciál na to udělat z tvýho motoru kůlničku na dříví, což by 19T zvládla. Prostě 2.4 neni úplně nejvhodnější na ladění a připadá mi, že nějaký extrémní úpravy ani nejsou účelem výměny. Z běžně dostupných turb kterých je všude dost, bych na tenhle motor šel maximálně do 16T.

Další firmy disponující podle jejich slov kvalitníma vyvažovačkama:
http://www.turbopower.cz/
http://www.turbosport.cz/

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

dali: nevím konkrétně o těchto firmách, ale už jsem si ověřill, že pár firem uvádí blablabla a nakonec od tebe turbo vezmou a posílaji ho jinam, případně vůbec nevyvažujou, protože "to není potřeba, jednotlivé komponenty jsou vyvážené již z výroby pane". To bys blil. (BTW objednáno SLC DIY2 s pamětí a se senzopackem :-D )
Ad velikost turba: myslel jsem, že tohle je schopna ohlídat řj k turbu (nebo co to tam je, přinejhoršim aktuátor sám o sobě) a pokud nehrábneš na zvýšení plnícího tlaku, tak jen bude 19T plynuleji a lépe tlačit. Tudíž vyhazování ojnic bokem se nekoná.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:Ad velikost turba: myslel jsem, že tohle je schopna ohlídat řj k turbu (nebo co to tam je, přinejhoršim aktuátor sám o sobě) a pokud nehrábneš na zvýšení plnícího tlaku, tak jen bude 19T plynuleji a lépe tlačit. Tudíž vyhazování ojnic bokem se nekoná.
M4.3 respektive 4.4 je velice primitivní a poměrně pomalej systém řízení, kterej nemá MAP senzor. Takový věci jako špičku po naběhnutí turba kterou umí 19T s šikmým výstupem udělat často ukočírovat neumí. Jestli 19T tak přehodit na rovnej výstup. A myslím že jestli se s tím řídící jednotka popere, tak to bude spojovat nevýhody jak vysokotlakýho (žádnej spodek) tak nízkotlakýho turba (žádnej vršek). Ojnice to jen ohýbá, nevyhazuje.
Třeba se mýlím, a u LPT auta to nehrozí, ale 19T je vyhlášená jako Rod Bender.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#10 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dykobras »

Takže se tu rozhořela velice zajímavá diskuze, která mi vcelku nic podstatnýho neřekla...... Takže ještě jednou se ptám. Půjde tam turbo 2.5 154kw? Vybral jsem si ho z jednoho prostýho důvodu. Moje je Lpt a tohle taky, ale mělo by být novější a trošku víc tlačí což mám potvrzený z tátovi S80.....
PS: ještě bych přistoupil na 2.4 147KW
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Asi to zaniklo v tom množství omáčky... Pasovat bude, ale musíš si přehodit plášť turbíny, protože jinak ti nebude pasovat příruba mezi turbem a prvním dílem výfuku (downpipem).

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Já si nejsem jistej, zda označení turba 154kW je vždy jedno a totéž.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Každopádně je to Mitsubishi TD04. KKK se dávaly jen na 2.5R a 2.4T5. A TD04 = skládanka u který kompatibilitu může narušit jen ten housing turbíny, kterej lze přehodit ze stávajícího turba.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

A ještě kolíky na správnou polohu dílů vůči sobě :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#15 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Stále nevím kam tím míříš, Tome :unknown:
Shodou okolností nemusím pro jeden housing turbíny z TD04 šahat daleko:
image 4643.jpg
image 4643.jpg (72.82 KiB) Zobrazeno 1336 x
A kolík je na něm zřetelně přítomen. Neviděl jsem benzínový pětiválcový dospělý Volvo u kterýho by výstup kompresoru mířil někam jinam než kolmo nahoru (rovnoběžně s přepážkou) takže do spoje CHRA - kompresor neni nutno hrabat, pouze vyměnit housing turbíny. Za další svody z 2.5T 154kW mám na mojí 850 a chvíli jsem na nich měl TD04, potom KKK a vždycky všechno pasovalo a nebylo třeba nic přetáčet.... takže jestli víš něco konkrétního, tak nechoď okolo horký kaše a napiš svoje poznatky. Nikdy by mě nenapadlo dát si na auto turbo z něčeho co má 154kW, takže fyzicky to vyzkoušený nemám, ale až kam moje znalosti teorie sahaj, nevidím důvod, proč by to nemělo jít.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Dali tady si zase dostal mě na tenkej ledík, protože jsem měl pocit, že se během let na pětiválci měnil jednak typ turba, ale to si mi vyvrátil s tim, že KKK je jen na Rku, a pak sem někde uchoval v paměti, že se o pár desítek ° pootočilo chra kvůli "optimalizaci" průtoku oleje. Ale šum to bejt může, rád se nechám vyškolit. Každopádně i kdyby, tak neni problém kolíček uříznout. Aspoň sme se shodli na dvou přírubách na DP, ale kdy se to lámalo taky nevíme :-)
Celý to tu plácám kvůli tomu, aby původní tazatel nenabyl dojmu, že je to zcela plug and play, i když být může. Očekával bych tu někoho chytrýho, kdo ty turba měl v pařátech a ví zcela určitě jak to je, ale bohužel asi došli...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:Dali tady si zase dostal mě na tenkej ledík, protože jsem měl pocit, že se během let na pětiválci měnil jednak typ turba, ale to si mi vyvrátil s tim, že KKK je jen na Rku, a pak sem někde uchoval v paměti, že se o pár desítek ° pootočilo chra kvůli "optimalizaci" průtoku oleje. Ale šum to bejt může, rád se nechám vyškolit. Každopádně i kdyby, tak neni problém kolíček uříznout. ...
Nevím jak s průtokem oleje, ale počínaje P2 autama bylo jiný umístění vstupu/výstupu chlazení, popisujou to v tomhle videu:

Tam jsem se mylně domníval že se to lámalo v průběhu výroby 850, takže to už z celý operace dělá celkem laborování s nutností adaptace vodního vedení z S80 nebo jinýho P2 auta. Totéž jsem řešil při implementaci KKK do 850, ale z nových dílů to leze celkem do peněz...
My se k tomu závěru nakonec dopracujeme :oops:
Urvanej píše:Aspoň sme se shodli na dvou přírubách na DP, ale kdy se to lámalo taky nevíme :-)
Tohle naopak víme naprosto přesně :green:. Lámalo se to s nástupem ME7 s el.škrtící klapkou, takže od modelu 99 je šikmej 70mm výstup na DP. A příruby byly 3 typy. Předtím se to lámalo ještě jednou mezi 95/96 u 850 z kónický příruby na rovnou, která zůstala až do MY98.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#18 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od jony »

14T co je u 154kW motoru má zahnutější vstup do šneku oproti např. 16T. Takže menší úprava musí být i na straně trubky co jde do mezichladiče. :beer:
Přílohy
14T.jpg
14T.jpg (68.87 KiB) Zobrazeno 1299 x
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#19 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

To už misky vah posouvá spíš na stranu pesimismu Uřvanýho, než mýho optimismu. Pořád to neni nic, co by se nedalo přebastlit, ale podle mě už je to příliš úsilí. 16T z T5 do roku 98 odvede stejnou nebo lepší práci a nebude se muset přebastlovat nic. Jako zdroj bych se zaměřil na C70 T5 v automatu, mívají nejmíň najeto a v automatu většinou nikdo nezávodí.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

To neni pesimismus, to je předposranost :-D
Výhoda automatu je v tom, že nedává turbo takový štosy. 16T je rozumná volba, taky jdu touto cestou, protože 19T, i když je paradoxně prej nejlepší co se plynulosti tahu odspoda týče, mi přišlo už moc. (Prej=jeden mi řikal, že mu Marra řikal :-D )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#21 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od dali »

Tu plynulost tahu odspoda nevím jak si mám vysvětlit. Jako že se tos sbírá od nižších otáček, nebo že po lagu následuje menší kopanec?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12075
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 2.4 Turbo vs. 2.5 Turbo

Příspěvek od Urvanej »

Já v tom nejel a ani to zatim neplánuju, takže nevim, jen prodávám jaxem koupil. (a bylo to zadarmo)
Osobně si myslim, že obojí, protože tam už se blíží podle mě limit turbínky, takže už to bude možná i dost dusit. Nicméně předpokládám, když se to montovalo, tak to bude v pohodě. Dali čéče nevyslýchej mě tu jak když jsem v tom kovanej :-D , já jen čtu po netu co kdo napíše, což do jistého bodu je přínos, ale pak už to chce jen praxi, praxi a praxi :-) a tu nemám, a hrdě se k tomu hlásim. Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“