240 V8

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
sven
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

240 V8

Příspěvek od sven »

já vím, že z pohledu puristických volvistů je to v podstatě zrůda, ale nemůžu si pomoct. už delší dobu ve mně hlodá tenhle červíček.

tohle je jen tak pro příklad:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-VOLVO-240-WAGON-V8-/300937571840?forcev4exp=true


nevím, jestli se to tady někde už neřešilo. nemá někdo z vás představu, jak takovouhle stavbu dostat u nás na silnici/papíry? koupit tady nějaký doklady a zkusit jim to co nejvíc připodobnit? nebo se obrátit na veteran car club?

a nekamenujte mně, jo?
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

240 V8

Příspěvek od Urvanej »

Na papíry to v evropě legálně nedostaneš (maximálně myslim SWE). Nicméně k autum do roku 90 nemaji moc dat v databázi na STK a když by sis navrch motoru jebnul nápis volvo a prošel těma jejich emisema, tak si asi v pohodě, ale legální to nikdy nebude.
V USA to maji v některých státech dobrý, tam povolí přestavbu, když zlepšíš přestavbou emise. Totéž myslim maji švédi, ale to musí posoudit ještě nějakej chytrej, zda si neohrozil strukturální stabilitu kastle a vim že někdo řešil umístění držáků motoru tak, aby vyhověl tomuto jedinci.
Aktuálně nejdostupnější V8 v čr je asi V8 z XC90, onehdá sem viděl někde ten motor na bazaru. Do toho řízení od MS, vems nebo kýho čerta a stejně to můžeš tak tahat na plaťáku. :evil:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

sven
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

240 V8

Příspěvek od sven »

Urvanej píše:Na papíry to v evropě legálně nedostaneš (maximálně myslim SWE). Nicméně k autum do roku 90 nemaji moc dat v databázi na STK a když by sis navrch motoru jebnul nápis volvo a prošel těma jejich emisema, tak si asi v pohodě, ale legální to nikdy nebude.
V USA to maji v některých státech dobrý, tam povolí přestavbu, když zlepšíš přestavbou emise. Totéž myslim maji švédi, ale to musí posoudit ještě nějakej chytrej, zda si neohrozil strukturální stabilitu kastle a vim že někdo řešil umístění držáků motoru tak, aby vyhověl tomuto jedinci.
Aktuálně nejdostupnější V8 v čr je asi V8 z XC90, onehdá sem viděl někde ten motor na bazaru. Do toho řízení od MS, vems nebo kýho čerta a stejně to můžeš tak tahat na plaťáku. :evil:
no já nemyslel to stavět, ve státech se tenhle druh přestavby vyskytuje celkem často, tak to prostě koupit tam. no ale nejjednodušší se mi taky jeví koupit si tady papíry a velkej štítek volvo na ten smallblock... nebo by to možná uznali jako dobovou přestavbu veteránisti?
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá

Zpět na „200“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé