já vím, že z pohledu puristických volvistů je to v podstatě zrůda, ale nemůžu si pomoct. už delší dobu ve mně hlodá tenhle červíček.
tohle je jen tak pro příklad:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-VOLVO-240-WAGON-V8-/300937571840?forcev4exp=true
nevím, jestli se to tady někde už neřešilo. nemá někdo z vás představu, jak takovouhle stavbu dostat u nás na silnici/papíry? koupit tady nějaký doklady a zkusit jim to co nejvíc připodobnit? nebo se obrátit na veteran car club?
a nekamenujte mně, jo?
240 V8
- Autor
- Zpráva
#1 240 V8
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 240 V8
Na papíry to v evropě legálně nedostaneš (maximálně myslim SWE). Nicméně k autum do roku 90 nemaji moc dat v databázi na STK a když by sis navrch motoru jebnul nápis volvo a prošel těma jejich emisema, tak si asi v pohodě, ale legální to nikdy nebude.
V USA to maji v některých státech dobrý, tam povolí přestavbu, když zlepšíš přestavbou emise. Totéž myslim maji švédi, ale to musí posoudit ještě nějakej chytrej, zda si neohrozil strukturální stabilitu kastle a vim že někdo řešil umístění držáků motoru tak, aby vyhověl tomuto jedinci.
Aktuálně nejdostupnější V8 v čr je asi V8 z XC90, onehdá sem viděl někde ten motor na bazaru. Do toho řízení od MS, vems nebo kýho čerta a stejně to můžeš tak tahat na plaťáku.
V USA to maji v některých státech dobrý, tam povolí přestavbu, když zlepšíš přestavbou emise. Totéž myslim maji švédi, ale to musí posoudit ještě nějakej chytrej, zda si neohrozil strukturální stabilitu kastle a vim že někdo řešil umístění držáků motoru tak, aby vyhověl tomuto jedinci.
Aktuálně nejdostupnější V8 v čr je asi V8 z XC90, onehdá sem viděl někde ten motor na bazaru. Do toho řízení od MS, vems nebo kýho čerta a stejně to můžeš tak tahat na plaťáku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 240 V8
no já nemyslel to stavět, ve státech se tenhle druh přestavby vyskytuje celkem často, tak to prostě koupit tam. no ale nejjednodušší se mi taky jeví koupit si tady papíry a velkej štítek volvo na ten smallblock... nebo by to možná uznali jako dobovou přestavbu veteránisti?Urvanej píše:Na papíry to v evropě legálně nedostaneš (maximálně myslim SWE). Nicméně k autum do roku 90 nemaji moc dat v databázi na STK a když by sis navrch motoru jebnul nápis volvo a prošel těma jejich emisema, tak si asi v pohodě, ale legální to nikdy nebude.
V USA to maji v některých státech dobrý, tam povolí přestavbu, když zlepšíš přestavbou emise. Totéž myslim maji švédi, ale to musí posoudit ještě nějakej chytrej, zda si neohrozil strukturální stabilitu kastle a vim že někdo řešil umístění držáků motoru tak, aby vyhověl tomuto jedinci.
Aktuálně nejdostupnější V8 v čr je asi V8 z XC90, onehdá sem viděl někde ten motor na bazaru. Do toho řízení od MS, vems nebo kýho čerta a stejně to můžeš tak tahat na plaťáku.
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek