Epic diesel engine fail

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#1 Epic diesel engine fail

Příspěvek od cuhan »

Tak to vypadá když je hladové turbo..u manuálu to zastavit lze ale co z automatem.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#2 Epic diesel engine fail

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Dobré... :ROFL: Snad mě to nikdy nepotká...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Epic diesel engine fail

Příspěvek od ok2ucx »

Bylo zajímavé si tam přečíst komentáře. 1/2 lidí navrhovala vypnout klíček nebo odpojit kabely. :%)

U automatu zbývá asi fakt ucpat to sání. U Volva by snad šlo - taková ta blambelavá plastová trubka z airboxu by asi šla rychle vyškubnout a nějakým hadrem či oblečením ucpat. Kdo by ale měl morál tohle dělat vedle motoru, který točí možná 7000ot.?

Zbývá jen natrénovat, co v takovém případě dělat; modlit se, aby se to nestalo. Anebo jezdit benzínem :)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#4 Epic diesel engine fail

Příspěvek od mr1 »

Zařadit 1/D a opatrně to opřít o pevný bod.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

Martine to je dobrej postup jak odpískat s motorem i převodovku :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#6 Epic diesel engine fail

Příspěvek od mr1 »

no však, když už to má uhořet, tak pořádně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#7 Epic diesel engine fail

Příspěvek od PINĎABC »

zažil jsem u dodavky Jumper 1,9d
šefik povídá kolik máš oleje, já ti doleju trošku mi zbylo v bandasce a nechcu to vozit tak mi přelil hrubě nad rysku po ujetí cca 5km otačky na max a brutální dymec z výfuku :D kličky of nepomohlo tak jsem si pozbíral osobní věcí a zdrhal do pole :) kolega s nasazením vlastního života za pekelného řevu motoru odpojoval baterku (magor) což pomohlo. auto odtahli do servisu kde řekli že je ok a jezdilo dál

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

To ste měli jumpera s automatkou???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 Epic diesel engine fail

Příspěvek od dali »

Podle mě než si uvědomíš co se vlastně děje, dáš neutrál a zastavíš a pak je to i s tou manuální převodovkou minimálně o spojku (ne-li taky převodovku) dát tam třeba pětku a s motorem vytočeným daleko za omezovačem tu spojku pustit.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

No tak jasný, ramena po netu umí dělat každej. Sám bych teda vzhledem k neúctě k vlastnímu životu asi poskakoval nervózně kolem auta a nevěděl co mam dělat... ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#11 Epic diesel engine fail

Příspěvek od PINĎABC »

Urvanej píše:To ste měli jumpera s automatkou???
NE

ale kouřilo to uplně stejně

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#12 Epic diesel engine fail

Příspěvek od kubexxx »

Čili jaká je tedy rada co dělat? Kdyby náhodou :D
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

zařadit a spojkou to na hulváta chcípnout, udusit.
u automatky duchapřítomně otevřít kapotu a zalomit hadici od sání a tim mu sebrat vzduch.
:o
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14 Epic diesel engine fail

Příspěvek od dali »

kubexxx píše:Čili jaká je tedy rada co dělat? Kdyby náhodou :D
Vzít nohy na ramena a někam se schovat... co kdyby začaly lítat ojnice :green:

Myslím si že to zalomení hadice sání je šetrnější i pro manuál.... Třeba u V70 I by šla hezky vyškubnout hned u masky. Ale turbo co tam máš takový kousky nemá ve zvyku, pokud vím.. aspoň jsem o žádný takový příhodě neslyšel.
Naživo jsem to viděl u pětkovýho BMW E39. Dokáže to udělat souvislou mlhu ve všech pruzích jednoho směru dálnice.
Kamarádi co dělali obchodní zástupce tak když měli od nova první model Meganu DCi tak se jim to stávalo několikrát za rok (na 150tkm pětkrát).

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#15 Epic diesel engine fail

Příspěvek od kubexxx »

Tak díky za radu, doufám že nebude potřeba :crazy:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#16 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Pedrozo »

týýý volve, dyk to snad plivalo bramborovou kaši :lol: :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

GDPR_user

#17 Epic diesel engine fail

Příspěvek od GDPR_user »

Když odmontujete nebo přeříznete hadici od intercooleru,tak hlavně vezmete motoru palivo-olej,který je nasáván přes turbodmychadlo.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

tvl uplěn vidim ten horkej olej po celym xichtě, jak přeřízneš ten vysokotlak :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#19 Epic diesel engine fail

Příspěvek od dali »

Nejlíp jsou na tom zloději co vozí pákový kleště :wink: S těma bych se asi do přerušení hadice pustil.
Nebo eště nikdo nevymyslel třeba vystříkat hasičák do sání... to by mohlo v těch točkách eště pár koní přidat :green:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#20 Epic diesel engine fail

Příspěvek od cuhan »

Lze tomuto všemu předejít? Si nedovedu představit moji dceru v Espace se dvěma prcky na zadní sedačce.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#21 Epic diesel engine fail

Příspěvek od ok2ucx »

Vysokotlak-nevysokotlak, řezání či odpojování šíleně tuhých hadic. Ve vší úctě si nic z toho neumím prakticky představit. Celý tento čarokrásný jev trvá minutu, maximálně dvě. Příšerné točky. Kravál a kouř. Stres.

V případě manuálu to zadupnout do spojky.
V případě automatu snad leda zadusit ten vstup vzduchu do airboxu. Co si vzpomínám, tak tahle jediná roura nebyla (u D5 V70 120kW) nijak přišroubovaná

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Epic diesel engine fail

Příspěvek od Urvanej »

Prevence??? kontrolovat olej, jakmile vzroste jeho spotřeba, tak zkouknout jeho množství v mezichladiči a ten případně vypláchnout. Kontrolovat turbo, zda nevydává nějaký zvuky, a jakmile jo, tak jeho kontrola na vůle. Ale v podstatě tomu 100% předejít asi nejde, nicméně si myslim, že než auto tohle udělá, tak musí bejt už něco znatelnýho špatně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#23 Epic diesel engine fail

Příspěvek od dali »

cuhan píše:Lze tomuto všemu předejít? Si nedovedu představit moji dceru v Espace se dvěma prcky na zadní sedačce.. :)
Konkrétně renault to řešil tak že zkrátil interval výměny oleje (tuším z 20 nebo 25 na 15tkm) a údajně pak byl pokoj, tuším celý to mělo na svědomí napékání karbonu okolo ložiska turba a jeho následný opotřebení. Ty kámoši s těma meganama vím že po druhej, třetí výměně turba vždycky když zastavili auta nechávali třeba 5 minut dochlazovat než to zdechli a stejně to bylo prd platný.
Turbo pokud vím nejdřív začne hučet/pískat, a eště než se takhle utrhne ze řetězu, tak ti chvíli nahazuje celej zadek auta mastným bordelem.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“