zdravím, potřebuji poradit co s tím?....koncem týdne jsem jel se zapnutou klimou a z pravého výdechu uprostřed začala jít studená pára bez zápachu, za chvíli to ustalo, stalo se to asi třikrát, vždy při zapnutí a pak už ne. teď už to nedělá ...klima klimuje stále dobře. auto V70 I tdi
díky za radu
kouř při zapnuté klimě
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
kouř při zapnuté klimě
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
kouř při zapnuté klimě
Mám ten samej problém. Někde je asi prdlej výměník klimatizace. A to ještě má m mokrej kobereček u spolujezdce a ztácím chledíci kapalinu. Někde se to tu řešilo, stačí hledat. Čeká mně rozdělání přístrojovky 

_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
kouř při zapnuté klimě
no paráda díky moc 

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
kouř při zapnuté klimě
Jestli ti chčije chladící z radiátoru topení, tak nemusíš rozdělávat palubku, dostaneš se k tomu po oddělání deklů z boku středového tunelu pod rádiemBOSON píše:Mám ten samej problém. Někde je asi prdlej výměník klimatizace. A to ještě má m mokrej kobereček u spolujezdce a ztácím chledíci kapalinu. Někde se to tu řešilo, stačí hledat. Čeká mně rozdělání přístrojovky
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
kouř při zapnuté klimě
věštšinou tam odchází ty gumový těsnící o kroužky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Bošovice
- Vůz: Volvo 850 TDI 96'
kouř při zapnuté klimě
Tohle samé se mi stalo taky, ale jen když jsem klimu zapl, pak ji na chvíli vypl a pak zase zapl. Když běžela od nastartování do zastavení tak se žádná pára neobjevila. Výparníkem to určitě není, ten tam je druhý. Taky bych se přiklonil k těm kroužkům na topení, ale v mém případě nikde ani známky po úniku vody
_________________
Volvo 850 TDI, '96, D5252T
Volvo S60 2,4i, '01, B5244S2
Volvo 850 TDI, '96, D5252T
Volvo S60 2,4i, '01, B5244S2
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
kouř při zapnuté klimě
Dotaz trošku mimo mísu - jak vlastně dvouzónová klima funguje? To je pro každou půlku auta extra výparník...? Nebo se vzduch na levou / pravou stranu nějak zvlášť mixuje, či co?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
kouř při zapnuté klimě
Jj, teplotu vzduchu řídí klapky pro každou stranu zvlášť. Výměník i radiátor je tam pouze jeden.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé