
Vrzání při přejezdu nerovností
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Vrzání při přejezdu nerovností
Začalo mi to dělat asi před týdnem dvěma, je slyšet vrzání z pravé přední strany, ale čepy jsem nedávno měnil, tušíte čím by to tak asi mohlo být? Zkusil jsem i opřít o předek a zhoupnout auto a neozývalo se to. 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vrzání při přejezdu nerovností
uložení stabilizátoru nebo horní uložení tlumiče
nebo taky cokoliv jinýho
nebo taky cokoliv jinýho

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Vrzání při přejezdu nerovností
Dělá mi to docela starost vzhledem k tomu, že příští víkend jedu na týden do Itálie...
Pokud by to bylo horní uložení tlumiče jedná se o tohle? https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/shock-absorbing/suspension-strut-bearing/suspension-strut-support-bearing-front-axle-upper/1005032/
Pokud by to bylo horní uložení tlumiče jedná se o tohle? https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/shock-absorbing/suspension-strut-bearing/suspension-strut-support-bearing-front-axle-upper/1005032/
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Vrzání při přejezdu nerovností
levej předek mi taky začal vydávat nepěknej zvuk,něco jako když se loučí kloub na poloose,ale není to stejnej zvuk,žádný brutál kovový cvakání,spíš jen povrzávání,ale dělá to vždycky když se rozjíždím,když řadím,zkrátka kdykoliv se auto zhoupne vlivem rozjezdu nebo naopak povolením plynu,v rejdu víc než než rovně,takže zkrátka váhám mezi poloosou a horním uložením tlumiče,neví někdo? bojim se o kloub,ale zvuk to vydává prostě jinej 

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vrzání při přejezdu nerovností
spodní silentblok motoru?tomik T5 píše:levej předek mi taky začal vydávat nepěknej zvuk,něco jako když se loučí kloub na poloose,ale není to stejnej zvuk,žádný brutál kovový cvakání,spíš jen povrzávání,ale dělá to vždycky když se rozjíždím,když řadím,zkrátka kdykoliv se auto zhoupne vlivem rozjezdu nebo naopak povolením plynu,v rejdu víc než než rovně,takže zkrátka váhám mezi poloosou a horním uložením tlumiče,neví někdo? bojim se o kloub,ale zvuk to vydává prostě jinej
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Vrzání při přejezdu nerovností
mrknu na to,momentálně řešim jinej problém,ráno jsem jel z poděbrad z festiválku,a poněkud nečekaně mi naměřili zbytkáč
což jsem teda nečekal,deset hodin od posledního piva,takže si čtvrt roku nezajezdim,přinejlepšim...

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vrzání při přejezdu nerovností
to je otázka, kolik byl ten zbytkáč... 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Vrzání při přejezdu nerovností
lehce přes 0,4....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Vrzání při přejezdu nerovností
hmm tak jsem otevřel kapotu a ta gumová část vůbec nesedí, je to celý pohnutý z osy, matice neni vůbec na prostředku, takže teď už mam jasno, horní uložení 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé