Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

Když během jízdy (rovinka i kopec, dolu nevim) držim plyn na furt stejný úrovni a bud pomaloučku poheboučku zrychluju (na kterejkoliv rychlostní stupen) nebo držim rychlost a potom se rozhodnu pomalu zrychlit, někde kolem devatenáctiset otáček na malilinkou chviličku, sotva půl sekundy, možná i mín, drobátko poklesne tah. Je to jak kdyby automat (kterej nemam) přeřadil (ale byl přitom ukrutně rychlej:D). Nedoprovází to žádnej zvuk, neni to v prudky tahu (naopak, to zrychlení musí bejt fakt úplně tutu nunu pomalý), otáčkoměr to nezaznamená, možná ani spolujezdec ... ale řidič prostě jo :D

Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Nebo je to běžnej jev před nástupem turba, když turbo nastupuje v minimálnim tahu?

Díky
st
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od sordo »

Mě to dělalo něco podobného. Když jsem to napíchnul na diagnostiku byl vidět pokles tlaku v sání. Takže jsem vyčistil regulátor tlaku turba. Od té doby všec v pohodě.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od 3m3 »

Kde se takova vec najde na aute?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od sordo »

U 120kw verze je to podtlakový regulátor a je zepředu na bloku motoru kousek od startéru. (je schovaný pod tou černou hadicí). 136kw verze mají jiné turbo a táhlo VGT je tam ovládáno elektricky.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

sordo píše:Mě to dělalo něco podobného. Když jsem to napíchnul na diagnostiku byl vidět pokles tlaku v sání. Takže jsem vyčistil regulátor tlaku turba. Od té doby všec v pohodě.
Moc díky. V pátek jedu do servisu kvůi výměně tyček stabilizátoru, tak je rovnou poprosim i o tohle. :beer:
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od Drak3n »

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=122032 toto je ono ?
Ja som to chcel vycistit tiez,ale akosi som si netrufol to rozobrat.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

malwin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od malwin »

dela mi to na 2.5TDI to same.
pridavam plyn a v 1900 ot. cukne a vystreli dopredu.
to cisteni regulatoru by me taky zajimalo.
na dalnici a kdyz mu slapnu, tak vyhodi chybu - vysoky plnici tlak turba.
jako by mel problem s regulaci... bud ten ventil nebo zatuhla klapka na turbine...
necistil jste to nekdo?

a netusite nekdo, kdy a za jakych podminek podtlak "vycucne" silentbloky pod motorem?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od dali »

st39.6 píše:Když během jízdy (rovinka i kopec, dolu nevim) držim plyn na furt stejný úrovni a bud pomaloučku poheboučku zrychluju (na kterejkoliv rychlostní stupen) nebo držim rychlost a potom se rozhodnu pomalu zrychlit, někde kolem devatenáctiset otáček na malilinkou chviličku, sotva půl sekundy, možná i mín, drobátko poklesne tah. Je to jak kdyby automat (kterej nemam) přeřadil (ale byl přitom ukrutně rychlej:D). Nedoprovází to žádnej zvuk, neni to v prudky tahu (naopak, to zrychlení musí bejt fakt úplně tutu nunu pomalý), otáčkoměr to nezaznamená, možná ani spolujezdec ... ale řidič prostě jo :D

Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Nebo je to běžnej jev před nástupem turba, když turbo nastupuje v minimálnim tahu?

Díky
st
Člověk by si až skoro řek, že to je vlastnost VNT turba. Pokud jedeš na málo plynu na nízký otáčky, rozváděcí lopatky zůstávaj otevřený, tak aby turbo kladlo co nejmenší odpor, jakmile přidáš, tak se lopatky přivřou pomocí podtlaku aby i v těch malých otáčkách turbo dosáhlo požadovanýho tlaku. Podle mě to už z principu kvůli tomu že je to ovládaný podtlakem, kterej je regulovanej elektronickým solenoidem nějakej zlomek vteřiny trvat musí. Otázkou je jaká prodleva je ještě v normě a jaká už ne.

GDPR_user

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od GDPR_user »

To je to vaše ježdění na spotřebu.

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

nope. je to normální jízda.
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

tak ventil turba vycistenej, tlaky zkontrolovany, diagnostika vazne nic nevyhazovala ... a furt to dela :/. teda zatim mi to udelalo jednou, ale cuklo to docela silne.
mohlo by to byt vlastnosti turba, jak rika dali, ale to mi neprijde pravdepodobny, protoze to dela obcas pri pozvolnym zrychleni, ale pri prudkym ne. myslim. a hlavne si myslim, ze tohle by vadilo vice lidem a vsimali by si toho.
jeste je tu alternativa, ze pujde treba pristi rok turbo na repas. prijde mi to po tak malo kilacich zbytecny, ale cert vi, cim je to po predchozim majiteli zaneseny...
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od Drak3n »

Ked sa s autom jazdi vyhradne na spotrebu a rucicka otackomera navstivi cervene pole len zriedkavo, toto je nevyhnutny stav.

Btw. v Prahe mate viacero specialistov na Volvo, tak by som tam skocil na kontrolu, skor nez sa toho pokazi viac !
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

geez, co mate vsichni s tema recma o jizde na spotrebu? to auto se pod 2k podiva leda na svetlech nebo na padesatce a kdyz tak koukam na tvuj podpis, tak ty bys mel mit podle tyhle teorie vedle me auto na odpis uz davno :no:
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

sobi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 199
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od sobi »

Drak3n píše:Ked sa s autom jazdi vyhradne na spotrebu a rucicka otackomera navstivi cervene pole len zriedkavo, toto je nevyhnutny stav.

Btw. v Prahe mate viacero specialistov na Volvo, tak by som tam skocil na kontrolu, skor nez sa toho pokazi viac !
Prosim te viděl jsi někdy graf s krivkou tociveho momentu naftoveho motoru? Podivej se na to a sam uvidíš co jsi tu napsal za kravovinu.

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od Drak3n »

Prosim te viděl jsi někdy graf s krivkou tociveho momentu naftoveho motoru? Podivej se na to a sam uvidíš co jsi tu napsal za kravovinu.
Sam som si svoje tvrdenia preveril v priebehu rokov - jazda na spotrebu/nizke teploty(caste jazdenie po meste) vedu ku karbonizacii roznych casti motora, co potom sposobuje kvantum problemov.
Pravidelna navsteva maximalnych otacok(samozrejme aj za ucasti vysoko kvalitneho paliva a pravidelneho servisu)mi zarucila stale povodne turbo/vstreky na 12 rocnom aute a absolutne hladky chod motora.
Co ine zabrani zapeceniu, nez vysoke teploty, ktore sadze vypalia a spolu s tym zmeny otacok, ktore daju do pohybu lopatky ?
geez, co mate vsichni s tema recma o jizde na spotrebu? to auto se pod 2k podiva leda na svetlech nebo na padesatce a kdyz tak koukam na tvuj podpis, tak ty bys mel mit podle tyhle teorie vedle me auto na odpis uz davno
To ciselko bol len kratkodoby test na sprintmotor,no stale sa jedna o priemernu spotrebu, kde je zapocitane aj obcasne dupnutie na plyn. Netvrdim, ze zrovna ty musis mat tento problem, ale urcite sa to tyka ludi, ktori jazdia s D5 za 4 litre..
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od dali »

Moje trocha do mlýna: Protože benzínová 850 nejela jak má, musel jsem na okruh v Brně jet naftovou V70. Venkovní teplota byla 33°C a když jsem se po chvíli ježdění podíval na teploměr chladící kapaliny, jehož ručička po zahřátí vždy skálopevně držela v polovině stupnice, a viděl jsem jí kousek před červeným polem, celkem mě to vyděsilo, vypnul jsem klimu a zvolnil tempo, i tak auto jelo čímdál míň, prostě intercooler jízdu trojka čtyřka okolo 4000 otáček nestíhal uchladit, dokonce ani klimatizace po znovuzapnutí po dokončení jízdy nechtěla klimovat.... Celou cestu domu jsem si vyčítal, jak jsem něco takovýho nejlepšímu autu co jsem kdy měl moh udělat. Druhej den ale nastal šok... auto jelo jak vyměněný. Řek bych že snad i ten bordel kterým EGR zanáší sání se rozpustil a vylítal vejfukem.... Couračkama už možná něco ze znovunabytýho výkonu ubylo, ale například cvakající vývěvu jsem od tý doby neslyšel.
Už jsem to čet i na anglickým fóru, že chcete-li dieselu udělat dobře, vemte ho na okruh... do doby než jsem to nedopatřením udělal já, jsem tomu nijak extra nevěřil. A že se s ježděním nijak nemažu, jezdím zhruba za 8 litrů s TDI stabilně léto-zima a i s chrochtem patřím na mě známých trasách k (nej :oops: )rychlejším.... jak to asi musí mít zanesený nějakej strejda co s tím jezdí za 6,5....
Takže ano, Italian Tuning funguje :good: A podle mě u aut s VNT musí fungovat dvojnásob....

sobi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 199
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od sobi »

Drak3n píše:
Prosim te viděl jsi někdy graf s krivkou tociveho momentu naftoveho motoru? Podivej se na to a sam uvidíš co jsi tu napsal za kravovinu.
Sam som si svoje tvrdenia preveril v priebehu rokov - jazda na spotrebu/nizke teploty(caste jazdenie po meste) vedu ku karbonizacii roznych casti motora, co potom sposobuje kvantum problemov.
Pravidelna navsteva maximalnych otacok(samozrejme aj za ucasti vysoko kvalitneho paliva a pravidelneho servisu)mi zarucila stale povodne turbo/vstreky na 12 rocnom aute a absolutne hladky chod motora.
Co ine zabrani zapeceniu, nez vysoke teploty, ktore sadze vypalia a spolu s tym zmeny otacok, ktore daju do pohybu lopatky ?
geez, co mate vsichni s tema recma o jizde na spotrebu? to auto se pod 2k podiva leda na svetlech nebo na padesatce a kdyz tak koukam na tvuj podpis, tak ty bys mel mit podle tyhle teorie vedle me auto na odpis uz davno
To ciselko bol len kratkodoby test na sprintmotor,no stale sa jedna o priemernu spotrebu, kde je zapocitane aj obcasne dupnutie na plyn. Netvrdim, ze zrovna ty musis mat tento problem, ale urcite sa to tyka ludi, ktori jazdia s D5 za 4 litre..
Nezlob se na me ale přijde mi, že si pleteš jízdu na solidní spotřebu s podtacenim motoru. A spotreba 4,5 ltr na dálku s D5 /120 kW mi přijde vic nez normální. Holt čím lepší eco třída tim horší spotreba. U predchazejiciho chlebodarce jsem odcházel z V fh 12/460 a ver mi ze jinak nez na spotřebu se s tim jezdit neda,protože nafta je největší položka v nakladech s najezdem 1 800 000 km a na motoru kromě vodní pumpy alternatoru a starteru bylo vse původní. Nehledě na to ze sáhnout si do červenýho pole otackomeru by te ten motor nejraději zbil. A to i ten 2.5 litr.

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Porad je ovsem rozdil motor nakladaku a osobaku
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

dali píše:Moje trocha do mlýna: Protože benzínová 850 nejela jak má, musel jsem na okruh v Brně jet naftovou V70. Venkovní teplota byla 33°C a když jsem se po chvíli ježdění podíval na teploměr chladící kapaliny, jehož ručička po zahřátí vždy skálopevně držela v polovině stupnice, a viděl jsem jí kousek před červeným polem, celkem mě to vyděsilo, vypnul jsem klimu a zvolnil tempo, i tak auto jelo čímdál míň, prostě intercooler jízdu trojka čtyřka okolo 4000 otáček nestíhal uchladit, dokonce ani klimatizace po znovuzapnutí po dokončení jízdy nechtěla klimovat.... Celou cestu domu jsem si vyčítal, jak jsem něco takovýho nejlepšímu autu co jsem kdy měl moh udělat. Druhej den ale nastal šok... auto jelo jak vyměněný. Řek bych že snad i ten bordel kterým EGR zanáší sání se rozpustil a vylítal vejfukem.... Couračkama už možná něco ze znovunabytýho výkonu ubylo, ale například cvakající vývěvu jsem od tý doby neslyšel.
Už jsem to čet i na anglickým fóru, že chcete-li dieselu udělat dobře, vemte ho na okruh... do doby než jsem to nedopatřením udělal já, jsem tomu nijak extra nevěřil. A že se s ježděním nijak nemažu, jezdím zhruba za 8 litrů s TDI stabilně léto-zima a i s chrochtem patřím na mě známých trasách k (nej :oops: )rychlejším.... jak to asi musí mít zanesený nějakej strejda co s tím jezdí za 6,5....
Takže ano, Italian Tuning funguje :good: A podle mě u aut s VNT musí fungovat dvojnásob....

ja to teda takhle do cervenejch nehonim, ale je fakt, ze na tom neco bude.
kdyz jsem auto poridil, behem prvni nadrze jsem zkousel, kam az jsem schopnej srazit spotrebu (bylo to pod pet), na dalsi jizdy uz jsem jezdil do vyssich otacek a motor (alespon pocitove) sel po strance hluku dolu a prijde mi, ze je vseobecne kultivovanejsi (je teda taky fakt, ze jsem tu prvni nadrz natankoval buhvico u ONO)

jinak ale neco jako podtaceni dieselu mi prijde jako nesmysl, ty motory jsou delany na "praci" v nizsich otackach. samozrejme mu neprospiva, kdyz tak clovek jezdi furt, ale to ani nejde, ne...
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od ..::Philip::.. »

st39.6 píše:
"ty motory jsou delany na "praci" v nizsich otackach"
konstrukce dieselu se za poslednich 20 let dost zmenila a rozhodne ultranizke otacky pro nej nejsou dobre. stredni otacky jsou idealni.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

..::Philip::.. píše:
st39.6 píše:
"ty motory jsou delany na "praci" v nizsich otackach"
konstrukce dieselu se za poslednich 20 let dost zmenila a rozhodne ultranizke otacky pro nej nejsou dobre. stredni otacky jsou idealni.

hele ja ti nevim. kdyz jsem zkousel D5 v automatech, tak to radilo vejs v otackach, ve kterejch bych proste jeste neradil. a imo zrovna automaty vedej, kdy radit.
osobne je mi to jedno, ja to zrovna kolem ty pulky tocim, ale nemyslim si, ze by jim nejak zavratne ublizovaly otacky nizsi..
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od David Patočka »

Pokud chceš kutit, tak tady je návod.
Sundáš pravoúhlou vzduchovou hadici vpředu na motoru, jsou to dvě spony, cca 2 minuty.
Za ní je regulační ventil turba. Z něj opatrně sundáš obě hadičky, tak abys neurval ty plastové trubičky, co koukají z toho ventilu.
Nastartuješ motor na volnoběh, plyn nepřidávat, obě hadičky spojíš k sobě, tak aby byly spojeny těsně.
Svůj ctěný pohled nasměruješ za motor, kde se nachází turbo. Pokud tam máš ještě ten krycí plech, musíš ho sundat.

No a vzniklý, permanentní podtlak nyní bez regulace ovládá turbo.

Hadičky rozpojím a dívám se za motor na regulaci turba, která padne v okamžik rozpojení dolu, hadičky poté spojím, a pozoruji, jak jde regulace opět nahoru. Musí jít naprosto plynule. Pokud ve svém pohybu někde zaváhá, nebo se krátkodobě zasekne, je turbo zanešené.
Je třeba ho vyndat a vyčistit.
Pokud jeho funkce vypadá bezvadně, zkusím vyčistit, nebo vyměnit regulační ventil turba.

Pokud ani jedno nepomůže, tak ještě můžeš mít olej v podtlakovém vedení, vlivem vadné vývěvy, prodřené podtlakové hadičky...kdekoliv, a nebo taky vadné silentbloky motoru, které jsou taktéž ovládány pod tlakem.
Takže to zas taková prdel úplně není.

No tak hodně štěstí.... :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

mno, sam to radsi delat nebudu, od toho mam brachu mechanika, ale diky. kazdopadne ventily uz cisteny jsou a mam takovej pocit, ze i tu regulaci mi bracha checkoval :/

na druhou stranu ted mi to nejakou delsi dobu neudelalo ... tak nevim uz sakra :x
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1256
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od Kuko28 »

s automatem to nesrovnávej - ten využívá prokluzu v měniči a díky tomu doplňuje krouťák motoru, takže řadí v nižších otáčkách a i dokáže jezdit na první stupně v minimálních otáčkách (snad jsem to napsal správně).

třeba moje atmosféra s automatem si po městě když to nehoním běžně převaluje kolem 1.5tis otáček, což bych já v manuálu nikdy nepustil tak nízko, a u všech aut co jsem zatím měl už to i začínalo cukat
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Pokles tahu před zrychlením (S80 D5)

Příspěvek od st39.6 »

tak ještě jedna možnost, která tu nepadla: nemůže s tím mít něco společnýho klimatizace? protože mi dneska došlo, že když je vypnutá, pravděpodobně to nedělá ... ono se těžko jede tak, aby to udělalo, takže si nejsem úplně jistej, ale dneska mi při cestě do práce v barrandovskym kopci došlo, že to vždy dělalo asi v okamžicích, kdy byla klimatizace zapnutá.
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé