850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Takže opět další parádní závada mojí 850. Vystřelila mi tlaková trubka z hadicový spojky hned za turbem....poté co jsem kousek doklouzal a ohledal škody, trubku jsem nasunul na místo (spona zmizela) a dojel 3km domu v režimu atmosféra lehkým šolícháním plynu, tak aby znovu nevylítla.
Dal jsem jinou sponu, nastartoval a nechtělo to držet volnoběh. Chovalo se to stejně jako když naposledy odešla váha vzduchu.. Volnoběh to po chvíli začalo držet, ale po sešlápnutí plynu to chcípe (AFR vyskočí na 22.. což je ultra chudý). Zkoušel jsem jinou váhu vzduchu a nic.
Nemáte nápad co tak vystřelená hadice mohla vzít s sebou?
Při ohledání jsem našel naprasklou hadičku od odvětrání kliky do sání, tak jsem jí vyměnil a nic...
Předem díky za nápady.

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#2 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od mekky »

nemá třeba jednotka jen uložený závady ? nebo jestli není poblblá s toho když turbo fičelo do prázdna
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Nemáš tam progresivní regulátor tlaku na liště? Tomu ten ráz nemusel udělat dobře...
Co může za to, že dává málo paliva, když má dávat víc... senzor klapky, kterej asi zažil, když šlo ze sání zpátky proti klapce...
Hele po vytržení hadice fouklo poměrně velký množství vzduchu opačnym směrem než normálně má proudit a ta spona při letu mohla seknout nějakej kábl...
:oops:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

mekky píše:nemá třeba jednotka jen uložený závady ? nebo jestli není poblblá s toho když turbo fičelo do prázdna
Už jsem se zkoušel ptát na anglickým fóru, kde mi tohle taky poradili. Odpojil jsem baterku na hodinu, po znovuzapojení chvíli počkal, pak dal klíček do polohy II, opět jsem čekal dýl jak minutu, pak nastartoval, po nějaký době pak motor opakovanými pokusy přemluvil aby se vyhrabal nad 2000 otáček a držel jsem ho tam opět přes minutu (podle doporučení). Výsledek nula... chová se to furt stejně :(
Napadlo mě, jestli ten náhlej příval chudý směsi po vystřelení hadice nemoh nějak povodit svíčky.... ale k tomu mi nějak nejde ten skok AFR na 22 po přidání plynu...
Urvanej píše:Nemáš tam progresivní regulátor tlaku na liště? Tomu ten ráz nemusel udělat dobře...
Co může za to, že dává málo paliva, když má dávat víc... senzor klapky, kterej asi zažil, když šlo ze sání zpátky proti klapce...
Přesně tímhle směrem se ubíraly moje prvotní úvahy....přidáš vzduch a ono ho to nedokrmí palivem, ještě by mi do toho zapadala váha vzduchu. TPS byl taky první co mě napadlo, že jednotka neví že tam pouštím víc vzduchu, bohužel ale nemám jak vyzkoušet....
Regulátor je tam ovládanej tlakem/podtlakem z vakuovýho stromu za klapkou ten mě taky napadnul. Opět nemám náhradní na vyzkoušení. Minimálně to čidlo škrtící klapky by ale mělo rozsvítit kontrolku "lambda"... která mi svítí, ale jen proto že jsem v zápalu laborování zkusil za chodu odpojit volnoběžnej ventil (při předchozí závadě na váze vzduchu jeho odpojení způsobilo, že motor paradoxně začal držet volnoběh).

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Změřit tlak na liště můžeš. Nějak provizorně nabastlit manometr na gumy, případně natvrdo si tam vrznout nějakej manuální za stovku až tři.
Na TPS stačí multimetr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Díky :good: To napíchávání zaizolovanýho konektoru je mi trochu proti srsti, ale jestli to nebude regulátorem, asi nic jinýho nezbyde.
Další co se nabízí je, že to fouká eště někde jinde, jenže v tom případě by to kravlo i na volnoběh a určitě by ho to nedokázalo držet stabilní v normálních otáčkách.
Čím víc o tom přemejšlím, tím pravděpodobnější se mi jeví ten regulátor... Má nějakou membránu a kromě toho velmi pravděpodobně 320tkm najeto. Vzniklej podtlak po vystřelení hadice tou membránou musel slušně škubnout.
Eště něco... z vejfuku to smrdí jak bolavá noha, skoro bych řek jakože nespáleným benzínem, ale to by zas ty předchozí teorie podkopávalo asi.
Další nápad je, že to mohlo škubnout membránu na CBV, ale to by podle mě až takový zásadní problémy nezpůsobilo.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Muj favorit je TPS. Pokud to drží volnoběh v pohodě (kdy je klapka zavřená a TPS spínač v poloze zavřeno) a jakmile se TPS má pohnout a nepohne i když je klapka otevřená, tak to chudě zhebne...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#8 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Asi trochu blbej dotaz od elektro lamy. Když budu testovat ten TPS, jak je to s klíčkem ve spínačce? Musí bejt v nějaký poloze? Nebo k tomu testu vůbec nepotřebuju palubní napětí v autě, to znamená vypnutý zapalování a klidně i odpojená baterka...

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Záleží jesi budeš měřit napětí, nebo odpor :-)
Osobně bych všechno vypnul a změřil odpor při průchodu dráhou snímače, tzn. změna odporu se změnou otevření, ta musí být plynulá. Na to totiž nemusíš nikam rvát dráty, ale jen připojit na svorky TPS, ale místa je tam jak v hodinkách, tak ve videu měří napětí, to jde líp,ale já jsem srab... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#10 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Nojo, ale jak u toho odporu zjistím co je OK a co je anomálie?

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#11 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od gusto »

Já to dělal takhle: Tak jsem změřil TPS, mezi vnějšími kontakty se má měřit napětí(konektor na snímači, zezadu nastrčené jehly ke kontaktům, zaplé zapalování), plynule od cca. 0,5V na volnoběh až po skoro 4V. U mě to stoupalo hezky plynule až do 3,38V, pak skokem to vylezlo na 5,5V. Proto mi to jelo tak, jak jsem psal výš, prostě na plný plyn už bylo to napětí moc, navíc skokem. Tak jsem vyhrabal ze zásob druhý snímač, změřil, a byl OK. Zároveň jsem vyměnil i tesnění pod škrtící klapkou a všechno hezky vyčistil.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

dali: hodnoty přesný neznám, ale důležitý, aby se to měnilo plynule, a ne skokem jak psal gusto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#13 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od gusto »

Takhle:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Gusto díky, video už je tu od Uřvanýho o pár příspěvků výše. Důležitá je pro mě informace, že se to měří při zaplým zapalování.
Dneska jsem dostal do ruky novou silikonovou hadici (tý co vystřelila už nevěřím), tak jsem jí tam rovnou nahulil (teď v noci (magor :oops: )) a zkusmo to nastartoval, jestli se něco nezměnilo (ani ne) ale objevily se nový symptomy. Smrad benzínu pod kapotou ze strany rozvoďáku, tim pádem z míst okolo regulátoru. Benzín nikdy pod kapotou cítit nebyl. Dokonce to po ohmatání vypadá i na benzínovou hadičku mezi trubkou a regulátorem. Nevím jestli to může bejt příčina problému, ale rozhodně to neni vpořádku. Dneska přes den snad konečně vyjde čas a nejdřív vyměním hadičku za novou a pak půjdu testovat TPS. Metody s drátkama a voltmetrem se trochu bojím...při mojí šikovnosti... mohla by ale pomoct "zlodějka" co se nacvakává na drát, jestli jí tam dostanu, jejím prostřednictvím bych si jeden kontakt odved někam do bezpečí, tak abych to nešlusnul.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#15 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od gusto »

Sežeň si injekční jehly, nemusí být nejtenčí, a s nima napíchni ten konektor, vedle toho silikonovýho těsnění to hezky vejde souběžně s vodičema. Na připojení jehel ke kabelům multimetru použij izolované krokosvorky, a nic se nemůže stát. Na tom videu máš i správný hodnoty, +/- autobus.
Jo, a snáž se napichuje konektor, když je sundaný z TPS. Pak ho tam vrať, zapni zapalování a měř.
Něco muselo prasknout kolem regulátoru tlaku paliva, jestli to smrdí palivem.
Hodně zdaru!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Ondra. »

nevim co máš rozbitýho ale určitě to budu mít 8) :D Stay byznys :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Gusto, díky moc, ty injekční jehly jsou geniální nápad... věřím že s jejich pomocí to snad ani takový jelito, jako jsem já nešlusne :wink:

Ondro, jsi první, kdo mi blesknul hlavou, jen si budu muset zkontrolovat, jestli auta který si rozebíral mají uvedený součástky v dostatečný síle :) Jako aby byly dimenzovaný na mojí aplikaci :green:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Takže test TPS uskutečněn. Zavřená klapka 0,5V plně otevřená 4,0V, hodnota roste plynule. Těch 4,0V by někdo moh namítnout, že je mimo toleranci, jenže těch 4.47 co to ukazuje týpkovi ve videu taky. Tabulková hodnota je 0,5V volnoběh, 4,2V plně otevřená klapka http://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/PINVoltageCharts.pdf Moje odchylka může bejt způsobená i tím, že jsem se bál zkratu a z těch injekčních jehel si natáh dráty tak abych to moh pohodlně změřit, odpor těch drátů mi ukazoval 0.01 ohmu...
Takže bych to shrnul tak, že TPS asi viníkem nebude, má někdo jinej názor?

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#19 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od gusto »

Podle všeho máš TPS v cajku.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#20 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Taky mi to připadá, takže svojí pozornost zaměřím na lokalizaci zdroje benzínovýho smradu v okolí regulátoru....

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#21 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od gusto »

Nejspíš tam bude problém. A váha se taky dá změřit podobným způsobem jako TPS, jen si to už přesně nepamatuju. "Pane doktore, jakpak se jmenuje ten němec, co mi furt schovává věci? Alzheimer, teto, Alzheimer!" :crazy:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#22 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Takže.. dneska jsem si shodil vstřikovací lištu, pěkně všechno vyčistil, nahodil to tam zpátky a nastartoval auto s odpojeným podtlakem od regulátoru... všechno fungovalo normálně, na plyn reagovalo... jakmile jsem podtlakovou hadičku připojil, už volnoběh začal bejt trochu nakřáplej a na přidání se to dusilo.... vypadá to, že asi mám viníka....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Moje koule zafungovala hned napoprví :Yahoo!:
Edit pro Ondru: křišťálová, vole :-D Jinak ano, děti jsou zdravý a maji se dobře, děkuji za optání. :P
Dali: Pochlub se co tam máš, já jen abych věděl kterýmu se vyhnout. :evil:
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 21 črc 2013 21:03, celkem upraveno 2 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#24 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Moje koule zafungovala hned napoprví :Yahoo!:
Pochlub se co tam máš, já jen abych věděl kterýmu se vyhnout. :evil:
už dvakrát pokud dobře počítám, poprvý cca před 5 lety 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#25 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

JJ Tome, jenom ten TPS, mi stejně jako tobě zněl logičtější, ale vymyslel si to ty :good: , s tím že mě to v době kdy jsi to napsal tím směrem jenom šrotovalo. Díky tobě i všem ostatním za rady!

Tomu se asi jentak nevyhneš. Když se na autě něco sere je to vždycky Bosch (za*ebaný skopčáci, opět se nabízí, že se Hitler zbytku světa mstí i po smrti :green: ) nebo ATE (žabožroutský diletanti tuším)... V tomhle případě první možnost... originál od Bosche....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“