Volvo,prives cez AT a D

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#1 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

Nazdar chlapi,

idem scehovat sestrenku z D do AT. Pozicavam si prives (2t) a suprava bude nad 3,5t.
Nejake info o Rakusku sem si nasel, tam by mnela stacit samolepka na prives (ked ne opravte mna) a max. je 100km/h.
Cez Nemecko absolutne netusim. Su tu nejake karavanfora, kde su nejake clanky, ale asi nevim hledat.

Ked tu mam neco zle napisane, opravte mna a ked mate selijake postrehy naco si dat pozor, ceho sa vyvarovat,
budem rad za jakekolif info.

Dik danki & Diego
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#2 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od HonzaA »

Nevím o žádné nutné nálepce na přívěsy na Rakousko a o žádných poplatcích za přívěs za osobákem v Německu. Dej si jen pozor na hmotnosti, jestli to potáhneš za některým z těch aut v podpisu.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#3 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

Asi tak, jakmile potahnes 2 tunu za autem ktere ma mene na taznym tak ridis mimo zakon. Vsichni predpokladame, ze mas ridicak na vlek. V Rakousku opravdu musi byt znamka navic a ta rycost za predpokladu, ze vlek ji umoznuje. V nemecku nevim o problemech.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Urvanej »

Ještě upevňovací materiál s platnou trvanlivostí, např. kurty maji na sobě datum expirace...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#5 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

Mam 1,8t v technicaku na tazne. Sem sa pytal nekolkych bazaristu, jak je to s tyma hmotnostama.
Na voziku pri vazeni je rozhodujuca okamzita hm., ne celkova. Cize 1t tam dam.
Este mam v merku 1,3t vozik (suprava 3460kg), tam by nemusela byt ani znamka cez AT?
To sa mi zda rozumnejsi, lebo:
1. vozik - celkova 2000kg
- uzitecna 1280kg (pri 1,8t uzitecna 1080kg) ............ 13,55 m3
2. vozik - celkova 1300kg
- uzitecna 955kg ................................................. 8,57 m3
t.j. rozdil iba 125kg, ale ci bude stacit objem

A ano ecko mam a idem zhanat gurtne :) . Dikes za typi a ked nekoho este neco napadne, budem vdacny za kazdu radu
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#6 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od HonzaA »

O jake znamce tady porad mluvite?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#7 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

Ked je suprava nad 3,5t, ci musi byt znamka na prives.
Hledam, ale tusim nemusi byt, bere sa to jak do 3,5
To tusim iba na slovensku musime platit za kazdu pi...nu
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#8 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

S temi hmotnostmi pozor! Jakmile prekrocis hmotnost privesu v tp tak jsi porusil narizeni. A je jedno ze tahnes platak kterej je zrovna prazdnej a vazi 600 kg. Ty okamzity hmotnosti jsou reci kabrnaku, ktery se pouze vytahujou. Na to pozor a hlavne v nemecku, tam jsou na to jak psi....
HonzaA píše:O jake znamce tady porad mluvite?
Jakmile jedes se soupravou, ktera presahne maximalni povolenou hmotnost 3500 kg jsi povinen platit myto viz http://www.tolls.eu/cs/austria
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#9 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

vityjan píše:S temi hmotnostmi pozor! Jakmile prekrocis hmotnost privesu v tp tak jsi porusil narizeni. A je jedno ze tahnes platak kterej je zrovna prazdnej a vazi 600 kg. Ty okamzity hmotnosti jsou reci kabrnaku, ktery se pouze vytahujou. Na to pozor a hlavne v nemecku, tam jsou na to jak psi....http://www.tolls.eu/cs/austria
Toto prave nevim jak je v nemecku a rakusku.
U nas aj u vas plati toto:
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=113443

Ale "kamos" bazarista jezdi denno denne po celej EU a ma jeden prives o celk.hmotnosti 3,5t. Jezdi bud s crafterem kde ma tazne na 3,5t, alebo transporterem, kde ma 2,5t.
Bud mnel stasti, a akurat toto nekontrolovali, lebo vypraval, ze ho zastavili uz nejed krat a nic...
No samozrejme nebudem riskovat, ani platit nejake jejich myto, berem mensi vozik a j...m do nich. Pokoj v dusi
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#10 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od HonzaA »

V případě, že se to nezměnilo v posledních dvou letech, tak se to hmotnostně řídí podle tažného vozidla, když je do 3.5 tuny, žádná extra dálniční známka se v Rakousku neplatí. Určitě se dá najít spousta odkazů, především na diskuze jako je tahle, kde se budou psát nesmysly, ale mám to ověřené při policejních kontrolách včetně vážení.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#11 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

Máš pravdu, tímto se omlouvám za chybný výklad mýtného pro Rakousko :pardon: .
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#12 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

No mam novy poznatek...
V dojclande sa neplati mytne do 12t a dalnicne znamky nemaju.
Tak tam je to jasne.
Este zistujem jak je to s tyma hmotnostama, ked mam tazne na 1,8t a
vozik je 2t. Abych nespravil somarinu. Lebo jpp je jedna vjec, ale
prip.pokutu budem platit ja...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#13 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Airbus380 »

danki:
Máš C????
Pokud ne jsi v prd...
Já sem na to doplatil v Německu, tažné na 1400kg, vlek na 3,5 tuny a vezl jsem náklad co vážil celkem 120 kg a váha vleku byla 500 kg. Zastavili mě, koukali co vezu, byly to krabice s sedačkou i Ikei, to bylo v pohodě. Ale když jsem předložil doklady nastal problém... Neměl jsem oprávnění, na ten vlek a to jsem si byl jist, že se do 750 kg vejdu a to že je to bržděné a tak... Že není potřeba C. Výsledek nepustili mě dál, čekal jsem na kamaráda co měl C. Pokuta ve správním řízení 360 Euro. Kdybych odjel a oni mě znova chytli, že na mě dokonce číhali o kus dál, pokuta 4tis euro a pul roku vězení.... Na to jsem byl upozorněn... V Rakousku to bude podobné...
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#14 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

C,E mam to neni problem...
Sa naserem, zeberem paletak a idem vlakem :D
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#15 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

Airbus380 píše:danki:
Máš C????
Pokud ne jsi v prd...
Já sem na to doplatil v Německu, tažné na 1400kg, vlek na 3,5 tuny a vezl jsem náklad co vážil celkem 120 kg a váha vleku byla 500 kg. Zastavili mě, koukali co vezu, byly to krabice s sedačkou i Ikei, to bylo v pohodě. Ale když jsem předložil doklady nastal problém... Neměl jsem oprávnění, na ten vlek a to jsem si byl jist, že se do 750 kg vejdu a to že je to bržděné a tak... Že není potřeba C.
Tys připojil 3,5 tunovej vlek za osobák s tažným na 1400kg? To chce dobrou dávku odvahy. Pokud bys měl auto o maximální hmotnosti 3,5t a zatim tvůj 3,5t vlek, pořád ti stačí řidičské oprávnění skupiny B+E! Pokud by auto bylo těžší pak musíš mít C, případně C+E.

Opět si stojím za tím, že není důležitá okamžitá hmotnost, ale hmotnost maximální, tzn. mam vlek, kterej má v papírech 3,5t, pak policajt řeší hmotnost 3,5t a je jedno jestli je plnej nebo prázdnej.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#16 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Airbus380 »

Ten vlek uveze 3,5 tuny a váží cca 500kg a je kratší jak moje auto, má dvě nápravy. Problém je, že je prostě trošku větší jak normální vozíky do 750 kg. Nemcům se tenkrát nezdál ten náklad, a proto mě zastavili. Když to vidíš v realu, za Yetinou, nepříjde ti, že to uveze 3,5 tuny. Je to jen o papírech, Yetina může tahat i platák s autem. U auta je to o tažném a motoru...

A teď už vím, že je důležitá maximální hmotnost vleku, prostě musel jsem mít B+E, to jsem nevěděl.... :oops:. Se holt stane.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#17 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

A taky o brzdach...
A pokud ma yeti 1400 na taznem tak za tim platak muzes tahnout jen hodne malej. Zatim jsem se setkal s nejmensi hmotnosti 1600. Tim netvrdim ze mensi neni a ze by to yeti neutah
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#18 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od danki »

_________________
2x V70 TDI, V70 T5

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#19 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

:) no jo, ale co na to naložíš... plechovky pod tunu 8)

díky ;-)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Urvanej »

Honzo nemáš pravdu, pro B jsi opravdu omezen pouze 750Kg, pokud airbus neměl E, tak by dostal po rypáku i u nás. Kámoška mi to hlásila, že zastupovala kluka, co převážel prázdnej plaťák...
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 01 lis 2013 13:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#21 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

To musíme probrat u piva 8)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

vityjan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#22 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od vityjan »

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CD4QFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.novybydzov.cz%2FVismoOnline_ActionScripts%2FFile.ashx%3Fid_org%3D10716%26id_dokumenty%3D1928&ei=ycfdUbvMHIKuOdWRgSA&usg=AFQjCNFt26Lm_oZtHVHdqt_FcPiKYU00MQ&sig2=0UfMCuOa5WNQblGl0l3s1Q&bvm=bv.48705608,d.ZWU


Tady je to jasně popsaný od pověřenejch lidí, takže není o čem

už jsem to vysvětloval tolikrát a stejně mi nikdo nevěří...


EDIT: pokud má Yeti maximální hmotnost (vymyslím si) 1700kg a tažné na maximálně 1400kg tak lze tuto soupravu 3100kg tahnout bez B+E, za předpokladu že dodržíš hmotnosti povolené a ne že na to hákneš 3,5tunovej vlek...
Naposledy upravil(a) vityjan dne 10 črc 2013 22:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, oba tvrdíme totéž, jen sme si nerozuměli. Pivo je jistý, :beer:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#24 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od doktor »

předminulý víkend jsem ve vozíku do 750kg vezl paletu dlažebních kostek o hmotnosti 855kg... :pardon: Hlavně jsem rád, že to vozík přežil.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#25 Volvo,prives cez AT a D

Příspěvek od Urvanej »

Vozil sem 3/4 kubíku betonu nebo písku v tom samym, ale jen necelej kilometr asi 4x, taky sem měl sevřený půlky :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“