Zdravím, nemáte někdo informace, jak jsou na tom V70 první generace stran bezpečnosti? Zejména by mě zajímal rozdíl vůči V70 II.
Co jsem našel http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70#Safety nevypadá to špatně. Ale předpokládám, že co dostalo dobré hodnocení v 98 už by ho nemuselo obdržet v podmínkách testů 2001+.
Je jasné, že vývoj šel dopředu, spíš mi jde o to, jestli s druhou generací šlo o evoluci nebo revoluci.
Díky
V70 první generace - bezpečnost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
- Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
V70 první generace - bezpečnost
Tady je srovnání s aktuální generací
https://www.youtube.com/watch?v=so2wJJPge88
Myslím, že se nemá za co stydět.
https://www.youtube.com/watch?v=so2wJJPge88
Myslím, že se nemá za co stydět.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 první generace - bezpečnost
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
- Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
V70 první generace - bezpečnost
Díky, některé testy z youtube jsem znal, fajn že tu jsou pohromadě.
Ale nemohu říct, že bych z videí byl moudrý. Možná to jen neumím vyhodnotit. Efektní to je, ale spíš než osud auta mě zajímají paňáci uvnitř. Na snímcích mohou vypadat v pořádku, kvůli přetížení však mohou být "mrtví". Pak mě napadá těžiště kvůli přetočení, pevnost sloupků, funkčnost kontroly trakce, ochrana při naboření do kufru a co já vím, co za fígle se vymyslelo.
Asi to běžně nikdo neřeší.
Ale nemohu říct, že bych z videí byl moudrý. Možná to jen neumím vyhodnotit. Efektní to je, ale spíš než osud auta mě zajímají paňáci uvnitř. Na snímcích mohou vypadat v pořádku, kvůli přetížení však mohou být "mrtví". Pak mě napadá těžiště kvůli přetočení, pevnost sloupků, funkčnost kontroly trakce, ochrana při naboření do kufru a co já vím, co za fígle se vymyslelo.
Asi to běžně nikdo neřeší.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
V70 první generace - bezpečnost
Řekl bych to asi takhle, v rámci finančního limitu at už u V70I nebo V70II moc komplexněji bezpečných aut nepořídíš
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70 první generace - bezpečnost
Od modelovýho roku 2000 (to znamená i poslední kusy jedničkový 70) má 70ková řada WHIPS (jak to funguje asi bude snazší si vygooglit), což je systém, jehož napodobeniny začaly ostatní automobilky řešit až okolo roku 2010, kdy začala EuroNCAP dělat samostatnej Whiplash Test, takže Volvo bylo opět o několik let napřed a myslelo na takový věci i v době se to povinně netestovalo.ifex píše:ochrana při naboření do kufru ....
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
V70 první generace - bezpečnost
Tady je to naostro bez figurín... https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/Preview.aspx?mediaid=32753 Starouš se fakt nemá za co stydětL4W píše:Tady je srovnání s aktuální generací
https://www.youtube.com/watch?v=so2wJJPge88
Myslím, že se nemá za co stydět.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 první generace - bezpečnost
ten test asi dělali na základě této bouračkyZeb píše:Tady je to naostro bez figurín... https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/Preview.aspx?mediaid=32753 Starouš se fakt nemá za co stydětL4W píše:Tady je srovnání s aktuální generací
https://www.youtube.com/watch?v=so2wJJPge88
Myslím, že se nemá za co stydět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
V70 první generace - bezpečnost
Volvo uvadazalo,ze karoseria V70II je az o 70% tuhsia ako pri V70I,ale treba brat do uvahy aj fakt,ze tieto auta uz maju svoj vek a statisice km za sebou,co ma dopad na unavu materialov.Takze istota by bola co najmladsia dvojka.Ale tak je to volvo,vyskum ohladom bezpecnosti maju na uplne inej urovni ako konkurencia 

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé