
Tak dnes s ne až tak veselou. Mé C70 se daří dobře i hůř. Mám pár pozitiv:
1) podařilo se mi opravit sklápění sedačky řidiče i spolujezdce, nyní mi už nefunguje "pouze" sklápění spolujezdcovy sedačky zezadu, pomocí červeného očka pod sedadlem.
2) opravil jsem el. nastavování polohy opěradla řidiče, kde naštěstní nebyl vadný 3. motor, který je pro c70 specifický a nejdražší, nýbrž pouze kontakt na řídích jednotkách/ovládacím panelu sedadla - vyřešeno 3-polohovým spínačem prozatím umístěným pod sedadlem(nikam nevrtáno, nic nenabastleno, aby bylo možné uvést do původního stavu) tak, že se sepne na jednu stranu či druhou a prostřední poloha vypne (tak jako u origo)
-takže si můžu konečně sedačku postavit a nemusim v autě ležet ČAU ZUNY

- stále mě sere že nemám ještě šíbr na C70 a je tam pos*aná o těsnění ořezaná svině z V70, do který mi při jíždě táhne i po nabastlení silikonu a pohrání si s uchycením.
Nyní ale k horším zprávám:
Po poslední návštěvě u Márry, kde jsem byl za účelem opravy ruční brzdy (jak jinak), výměny nádobky na vodu, údržby klimy, výměny nějaké prasklé hadičky oleje od turba a podobných zhovadilostí za 10k, které už si nepamatuju...No bylo zjištěno, že auto má nižší tlaky než mají být hned na několika válcích, což prý není takový průser ale i tak jsem to chtěl zmínit.
A teď auto začalo při sešlápnutí plynu a otáčkách, kde začne pořádně zabírat turbo dělat podivnosti: Pocit jako při vytočené dvojce, kdy T5 začne hrabat - prostě motor začne vynechávat, nebo podobně poškubávat a tah je ten tam, pokaždé chvíli táhne, chvíli ne v tak půl-až-sekundových intervalech. To mi přijde jako celkem slušnej průser, třeba ne.
Navíc se pravidelně rozsvicí kontrola (jestli se nepletu - nemám možnost teď mrknout do auta ani do příručky) signalizující problém v palivovém/vstřikovacím systému nebo tak podobně, musel bych vidět kontrolku na obrázku, třeba bych si vzpomněl. Myslím že někde psali že to ve většině případů značí zacpanou, nebo jiný problém s elektronickou klapkou. Auto už stojí déle v garáži, tak si nejsem jist (opravu psali kolem 20k)
Trošku si pohrávám s myšlenkou částečné / kompletní GO motoru, dokázal by mi někdo říct na kolik by mohlo přijít u 2.3T5 r.v. 1999 (2.generace) Jestli už tak nebude potřeba...
Vzhledem k tomu že je auto po servise (lambdy, komplet rozvody atd.) za 30+10+ nějaký drobáky tísic minulý rok, rád už bych měl jasno kolik do něj ještě zhruba nasypu, aby přestalo zlobit a dělalo jen radost

Všem díky za názory a kvalitní příspěvky,
Mějte se všichni moc fajn!

