spínací skříňka

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
skapetr
Offline
Příspěvky: 99
Registrován: 18 roků
Bydliště: Potěhy 1

spínací skříňka

Příspěvek od skapetr »

Zdravím volváci :-D dá se nějakým jednoduchým způsobem vyměnit vyměnit spínací skříňka ? problém = občas se klíček nevrátí úplně do polohy jízda a nesepnou se všechny kontakty = nejde např ABS a směrovky .. jaká je cena ? jaká je složitost ? díky moc :lol:
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 918
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

nic lehčího než objednat za šestku novou spínačku nebo mít dva klíče ale ani to se neobejde bez komplikací a pak to vychází na stejnou cenu...
Otazkou je jestli je to opravdu ve spínačce nebo jen v ořechu pod tím to můžem zkusit...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

spínací skříňka

Příspěvek od black hawk »

skapetr píše:Zdravím volváci :-D dá se nějakým jednoduchým způsobem vyměnit vyměnit spínací skříňka ? problém = občas se klíček nevrátí úplně do polohy jízda a nesepnou se všechny kontakty = nejde např ABS a směrovky .. jaká je cena ? jaká je složitost ? díky moc :lol:
tyto závady jsou v tom el.konci spínačky.stačí vymněnit je ten konec.drží na 2 šroubky

skapetr
Offline
Příspěvky: 99
Registrován: 18 roků
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

když si dám pozor a klíček ustavím přesně do polohy jaká má být tak vše chodí ale jakékoliv vybočení znamená disfunkci, asi jsou tam vytahané to pérko a záseky co udržují vymezené polohy.. tj. v ořechu ? nebo v samotné spínačce ? Děkuji
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 918
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

no to je právě otázkou :-k
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

ty polohy ti dělá právě ten ořech.samotná spínačka žádné polohy nemá.navíc u 850 je spínačka rozdělena na 3 části.vložka zámku,spínačka,el.palec

skapetr
Offline
Příspěvky: 99
Registrován: 18 roků
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

aha, takže i ten vratný pohyb ze startu do jízdy resp. to péro je v tom el. palci ?
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 918
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

to jsem si myslel u Tomášovy 70ky taky a vefinále jsem mu objednával novou spínačku, první a druhá poloha šla v pohodě ale do starterovy polohy už to nešlo... :cry:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

skapetr
Offline
Příspěvky: 99
Registrován: 18 roků
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

no mě to elektricky jako chodí ale musím vychytat polohy spíš jakoby se opotřebovali ty "zářezy?" co to mají ustavit stačí o milimetr vedle a už to nejde, ale jinak v poho stačí když nezapomenu a než vyjedu tak to vycentruju ale někdy zapomenu a na křižovatce zjistím že mi nejdou blinkry a musím do toho lehce brnknout
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 303
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Pánové, omlouvám se, že otvírám takhle staré téma. Možná jen neumím hledat, ale:

- Na V70 ('97) mi už od koupě pořádně nefunguje spínací skříňka.
- Když strčím klíč do spínačky, častokrát jím můžu otáčet pořád dokola a kontrolky se ani nerozsvítí. Když se kontrolky na několikátý pokus rozsvítí a nastartuju, lze malým pootočením klíčku dosáhnout kuriózní situace, že auto normálně jede, blinkry fungují, ale rafičky všech budíků klesnou na nulu a taktéž kontrolky zhasnou.
- Myslel jsem, že problém bude v té elektrické části, která je připevněná dvěma šroubky, viz fotka.

Obrázek

- Vyměnil jsem ji, ale je to stále stejné.

Můžete mi prosím někdo poradit, kde jinde by mohl být problém? Na internetu jsou mraky návodů, ale všude jen píší o té elektrické součástce, kterou jsem už vyměnil za novou.
Děkuju předem.
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

honzs píše:Pánové, omlouvám se, že otvírám takhle staré téma. Možná jen neumím hledat, ale:

- Na V70 ('97) mi už od koupě pořádně nefunguje spínací skříňka.
- Když strčím klíč do spínačky, častokrát jím můžu otáčet pořád dokola a kontrolky se ani nerozsvítí. Když se kontrolky na několikátý pokus rozsvítí a nastartuju, lze malým pootočením klíčku dosáhnout kuriózní situace, že auto normálně jede, blinkry fungují, ale rafičky všech budíků klesnou na nulu a taktéž kontrolky zhasnou.
- Myslel jsem, že problém bude v té elektrické části, která je připevněná dvěma šroubky, viz fotka.

Obrázek

- Vyměnil jsem ji, ale je to stále stejné.

Můžete mi prosím někdo poradit, kde jinde by mohl být problém? Na internetu jsou mraky návodů, ale všude jen píší o té elektrické součástce, kterou jsem už vyměnil za novou.
Děkuju předem.
Měnil si za nový ořech?nebo použitý?Špatně nasazené?Nebo je problem v zámku točit dokola by nemělo jít s tím ořechem .
Ořech má polohy a pkud je správně nasazený a zapadá tam prostě ten kolíček tak to musí jít.
Zkontroluj to ještě raději.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 303
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Děkuju ti za rychlou reakci.
Kupoval jsem nový ořech v autorizáku. Jak prosím myslíš, že by byl špatně nasazený? Měl jsem za to, že není víc možností, jak ho tam dát. I když je tam ořech, klíčkem jde točit dokola.
Se zámkem jako takovým jsou problémy, když klíček vytáhnu ze spínačky a zamknu volant, je pak obtížné ho odemknout, tak mě právě napadá, jestli problém není přímo v zámku. Jak jsem pochopil z různých zdrojů, byla by to spíš ojedinělá závada, ale nic není nemožné.
Ještě to každopádně zkontroluju, případně pošlu fotky.
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

honzs píše:Děkuju ti za rychlou reakci.
Kupoval jsem nový ořech v autorizáku. Jak prosím myslíš, že by byl špatně nasazený? Měl jsem za to, že není víc možností, jak ho tam dát. I když je tam ořech, klíčkem jde točit dokola.
Se zámkem jako takovým jsou problémy, když klíček vytáhnu ze spínačky a zamknu volant, je pak obtížné ho odemknout, tak mě právě napadá, jestli problém není přímo v zámku. Jak jsem pochopil z různých zdrojů, byla by to spíš ojedinělá závada, ale nic není nemožné.
Ještě to každopádně zkontroluju, případně pošlu fotky.
Nejspíš máš tu ojedinělou závadu :D
Tak sehnat zámek (vyměnit)nebo sloupek řízení i se zámkem plus klíčem a přehodit ,to je na tobě co bude pro tebe výhodnější.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 303
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Příští víkend se na to podívám a pak dám vědět. Každopádně díky.
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 303
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Ještě jsem neměl delší chvíli, abych se na to podíval. Jen tak přemýšlím: kdyby byl problém v samotném zámku, šlo by to vyřešit tak, že bych tam zámek řízení zkrátka neměl? Obešel bych se bez něho. Pokud to jde, co všechno by to obnášelo?
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jinak samo,že jsem zapomněl ,že máš asi už immo a v klíčku čip což u mě není takže tak jednoduché to zas mít asi nebudeš jak jsem ti napsal výše .
Omlouvám se ti za mírnou mystifikaci :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ms231, Vizibable