spínací skříňka

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
skapetr
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

spínací skříňka

Příspěvek od skapetr »

Zdravím volváci :-D dá se nějakým jednoduchým způsobem vyměnit vyměnit spínací skříňka ? problém = občas se klíček nevrátí úplně do polohy jízda a nesepnou se všechny kontakty = nejde např ABS a směrovky .. jaká je cena ? jaká je složitost ? díky moc :lol:
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 900
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

nic lehčího než objednat za šestku novou spínačku nebo mít dva klíče ale ani to se neobejde bez komplikací a pak to vychází na stejnou cenu...
Otazkou je jestli je to opravdu ve spínačce nebo jen v ořechu pod tím to můžem zkusit...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

spínací skříňka

Příspěvek od black hawk »

skapetr píše:Zdravím volváci :-D dá se nějakým jednoduchým způsobem vyměnit vyměnit spínací skříňka ? problém = občas se klíček nevrátí úplně do polohy jízda a nesepnou se všechny kontakty = nejde např ABS a směrovky .. jaká je cena ? jaká je složitost ? díky moc :lol:
tyto závady jsou v tom el.konci spínačky.stačí vymněnit je ten konec.drží na 2 šroubky

skapetr
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

když si dám pozor a klíček ustavím přesně do polohy jaká má být tak vše chodí ale jakékoliv vybočení znamená disfunkci, asi jsou tam vytahané to pérko a záseky co udržují vymezené polohy.. tj. v ořechu ? nebo v samotné spínačce ? Děkuji
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 900
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

no to je právě otázkou :-k
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 122
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

ty polohy ti dělá právě ten ořech.samotná spínačka žádné polohy nemá.navíc u 850 je spínačka rozdělena na 3 části.vložka zámku,spínačka,el.palec

skapetr
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

aha, takže i ten vratný pohyb ze startu do jízdy resp. to péro je v tom el. palci ?
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 900
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

to jsem si myslel u Tomášovy 70ky taky a vefinále jsem mu objednával novou spínačku, první a druhá poloha šla v pohodě ale do starterovy polohy už to nešlo... :cry:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

skapetr
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

spínačka

Příspěvek od skapetr »

no mě to elektricky jako chodí ale musím vychytat polohy spíš jakoby se opotřebovali ty "zářezy?" co to mají ustavit stačí o milimetr vedle a už to nejde, ale jinak v poho stačí když nezapomenu a než vyjedu tak to vycentruju ale někdy zapomenu a na křižovatce zjistím že mi nejdou blinkry a musím do toho lehce brnknout
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 328
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Pánové, omlouvám se, že otvírám takhle staré téma. Možná jen neumím hledat, ale:

- Na V70 ('97) mi už od koupě pořádně nefunguje spínací skříňka.
- Když strčím klíč do spínačky, častokrát jím můžu otáčet pořád dokola a kontrolky se ani nerozsvítí. Když se kontrolky na několikátý pokus rozsvítí a nastartuju, lze malým pootočením klíčku dosáhnout kuriózní situace, že auto normálně jede, blinkry fungují, ale rafičky všech budíků klesnou na nulu a taktéž kontrolky zhasnou.
- Myslel jsem, že problém bude v té elektrické části, která je připevněná dvěma šroubky, viz fotka.

Obrázek

- Vyměnil jsem ji, ale je to stále stejné.

Můžete mi prosím někdo poradit, kde jinde by mohl být problém? Na internetu jsou mraky návodů, ale všude jen píší o té elektrické součástce, kterou jsem už vyměnil za novou.
Děkuju předem.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

honzs píše:Pánové, omlouvám se, že otvírám takhle staré téma. Možná jen neumím hledat, ale:

- Na V70 ('97) mi už od koupě pořádně nefunguje spínací skříňka.
- Když strčím klíč do spínačky, častokrát jím můžu otáčet pořád dokola a kontrolky se ani nerozsvítí. Když se kontrolky na několikátý pokus rozsvítí a nastartuju, lze malým pootočením klíčku dosáhnout kuriózní situace, že auto normálně jede, blinkry fungují, ale rafičky všech budíků klesnou na nulu a taktéž kontrolky zhasnou.
- Myslel jsem, že problém bude v té elektrické části, která je připevněná dvěma šroubky, viz fotka.

Obrázek

- Vyměnil jsem ji, ale je to stále stejné.

Můžete mi prosím někdo poradit, kde jinde by mohl být problém? Na internetu jsou mraky návodů, ale všude jen píší o té elektrické součástce, kterou jsem už vyměnil za novou.
Děkuju předem.
Měnil si za nový ořech?nebo použitý?Špatně nasazené?Nebo je problem v zámku točit dokola by nemělo jít s tím ořechem .
Ořech má polohy a pkud je správně nasazený a zapadá tam prostě ten kolíček tak to musí jít.
Zkontroluj to ještě raději.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 328
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Děkuju ti za rychlou reakci.
Kupoval jsem nový ořech v autorizáku. Jak prosím myslíš, že by byl špatně nasazený? Měl jsem za to, že není víc možností, jak ho tam dát. I když je tam ořech, klíčkem jde točit dokola.
Se zámkem jako takovým jsou problémy, když klíček vytáhnu ze spínačky a zamknu volant, je pak obtížné ho odemknout, tak mě právě napadá, jestli problém není přímo v zámku. Jak jsem pochopil z různých zdrojů, byla by to spíš ojedinělá závada, ale nic není nemožné.
Ještě to každopádně zkontroluju, případně pošlu fotky.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

honzs píše:Děkuju ti za rychlou reakci.
Kupoval jsem nový ořech v autorizáku. Jak prosím myslíš, že by byl špatně nasazený? Měl jsem za to, že není víc možností, jak ho tam dát. I když je tam ořech, klíčkem jde točit dokola.
Se zámkem jako takovým jsou problémy, když klíček vytáhnu ze spínačky a zamknu volant, je pak obtížné ho odemknout, tak mě právě napadá, jestli problém není přímo v zámku. Jak jsem pochopil z různých zdrojů, byla by to spíš ojedinělá závada, ale nic není nemožné.
Ještě to každopádně zkontroluju, případně pošlu fotky.
Nejspíš máš tu ojedinělou závadu :D
Tak sehnat zámek (vyměnit)nebo sloupek řízení i se zámkem plus klíčem a přehodit ,to je na tobě co bude pro tebe výhodnější.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 328
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Příští víkend se na to podívám a pak dám vědět. Každopádně díky.

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 328
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

spínací skříňka

Příspěvek od honzs »

Ještě jsem neměl delší chvíli, abych se na to podíval. Jen tak přemýšlím: kdyby byl problém v samotném zámku, šlo by to vyřešit tak, že bych tam zámek řízení zkrátka neměl? Obešel bych se bez něho. Pokud to jde, co všechno by to obnášelo?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

spínací skříňka

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jinak samo,že jsem zapomněl ,že máš asi už immo a v klíčku čip což u mě není takže tak jednoduché to zas mít asi nebudeš jak jsem ti napsal výše .
Omlouvám se ti za mírnou mystifikaci :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé