Trochu se mi ztrácí olej z automatu, dle ohození tunelu to vypadá na gufero výstupní hřídele, to asi nebude problém vyměnit, ale když vemu za kardan tak má hřídel trochu vůli, pomůže tedy jen výměna gufera nebo je načatý ještě nějaký uložení/ložisko ?
[img]http://imageshack.us/a/img541/1943/img1453k.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img823/8469/img1457q.jpg[/img]
ZF4HP22 únik oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ZF4HP22 únik oleje
Nevíte někdo jestli jsou nějaký rozdíly ZFka v BMW a ve Volvu? Ložisko na výstupní hřídel je u Volva nedostupný, druhovýroba taky nic...
č. 8 http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/A/1989/browse/automatic_transmission/zf_4hp22_24_eh_output/
č. 8 http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/A/1989/browse/automatic_transmission/zf_4hp22_24_eh_output/
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
ZF4HP22 únik oleje
Kdyz uz tece gufero, lozisko je taky mrtvy...zkusenost z nekolika aw prevodovek.
Jinak lozisko Volvo/BMW je identicky, viz http://www.jpat.co.uk/4HP22.pdf (dil c.75)
Jinak lozisko Volvo/BMW je identicky, viz http://www.jpat.co.uk/4HP22.pdf (dil c.75)
Naposledy upravil(a) tomasss dne 13 čer 2013 10:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ZF4HP22 únik oleje
Kdyby nebylo zbytí, tak http://www.tobex.cz - ještě sem nepotřeboval ložisko, který by neuměli sehnat. Ale chce to ho mít v ruce a změřit všechny možný rozměry.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ZF4HP22 únik oleje
Tak ložisko s guferem vyměněny, hned je zase o pár vibrací míň
Mimochodem cena gufera a ložiska u Volva 587Kč a 799Kč a prý nedostupné, u BMW to samé 436Kč a 355Kč a ještě mi to poslali...
Mimochodem cena gufera a ložiska u Volva 587Kč a 799Kč a prý nedostupné, u BMW to samé 436Kč a 355Kč a ještě mi to poslali...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé