850 T5 vačky

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

Zdravím, nevíte někdo jestli by na T5 155kw pasovali nějaký ostřejší vačky z jínýho motora?..teda jestli nějaký vůbec jsou :D díky díky

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 T5 vačky

Příspěvek od Ondra. »

slyšel sem něco že se tam dají bouchnout z atmosféry a dokonce je i mam navíc :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

fakt?... kde se to dá zjistit kolik maj stupnu?... ja bych je teda chtel prosím prosím... stavím si ten motor od šroubku a chci aby to jelo.. :D prosím prosím... :D

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 T5 vačky

Příspěvek od Ondra. »

kontaktuj tady uzivatele dali ten o tom neco vi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

850 T5 vačky

Příspěvek od Urvanej »

To budeš muset naštudovat, která vačka je pro tebe schůdná. Pokud to chceš vzít z gruntu, tak ti v podstatě stačí ulovit pro tebe vhodný specifikace a nechat si vačky přebrousit dle vlastního návrhu. Ale tamse budeš rozhodovat mezi použitelností pro běžnou jízdu a výkonem, protože vždycky je to o kompromisech.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

já chci výkon, stavím to na sprinty

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

850 T5 vačky

Příspěvek od Urvanej »

FWD na sprinty???
Tak potom se zkus domluvit tady ať ti vybrousí vačku na T5 podle jejich vzoru z B234. Když si od Ondry nějaký koupíš, tak máš trochu klidu, že ti originály zustanou. Buď připraven, že to auto pak skoro nejde nastartovat a nedrží volnoběh atd. pokud vezmeš něco extrémního.
Ale budou to umět i firmy po čr, jen jim budeš muset přesně říct co chceš. Ale počítej, že to opravdu neni zadarmo (odhaduju 5000 jedna vačka).
Na vačku se navaří matroš, kterej se pak zase odfrézuje přesně dle požadavků, neni to žádná věda, jen se to musí umět udělat přesně a pořádně.
Určitě bych motor složil nejdřív s obyč vačkama a klidně až v autě je pak vyměnil, až budeš mít jistotu, že to jede, protože když to složíš už s těma ostrejma, tak se ti taky může stát, že to nepude nahodit a ty nebudeš vědět zda je to vačkou, nebo vypadlym kabelem nebo čimkoliv jinym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

FWD? co tím myslíš?.. no chtel jsem to právě takhle zkusit jestli nahodou ty z tý atmosféry nejsou o neco ostřejší , konáík ke koníku udělá pak stádečko :ROFL:

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

850 T5 vačky

Příspěvek od tomasss »

FWD = front wheel drive...a mysli tim to ze predokolka je na sprinty koncepcne nevhodna... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

jo táák..:-)

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

850 T5 vačky

Příspěvek od mekky »

Levnejsi bude kdyz našupeš B5234T4 a mas hned o 40 koni vejs :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

našupuvanou jednotku už mám :jaj:

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

chlapci no táák poradte jestli to ma vejšku tam dát ty vačice z atmosféry :) ja se ve volvech zatím moc nevyznám..:-)

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 T5 vačky

Příspěvek od Ondra. »

Hansianos píše:chlapci no táák poradte jestli to ma vejšku tam dát ty vačice z atmosféry :) ja se ve volvech zatím moc nevyznám..:-)
Počkej až se tu zjeví Dali ten ti určitě dobře poradí :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2189
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

850 T5 vačky

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

to je anglicky.. já umím jenom německy... :beer:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

850 T5 vačky

Příspěvek od Urvanej »

google translator je sice k prdu, ale aspoň hrubej přehled získáš...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

tak teda porad nejsem nějak z toho chytřejší..:-/

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

850 T5 vačky

Příspěvek od Urvanej »

Tak až budeš, tak ti atmo Ondra. střelí... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

takže jsou ty z tý atmosféry ostřejší a pásnou tam?

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 T5 vačky

Příspěvek od dali »

Viz SZ. Pasujou, maj větší zdvih a trvání otevření. Jenom bych od toho nečekal zázraky. Vhodnost jejich použití záleží na dalších úpravách. Jakmile máš dost velký turbo a dost velký vstřiky který to množství vzduchu nakrmí, největším špuntem díky kterýmu už tam víc vzduchu nenarveš se stává průřez kanálů v hlavě.
Já mám vačky z atmosféry na seznamu, ale společně s kompletní úpravou hlavy se zvětšenýma kanálama.
Nevím odkud přicházíš, a co si ladil doteď, ale jestli to byly atmosféry tak u přeplňovanýho motoru nemaj vačky zdaleka tak drtivej vliv ve srovnání s atmosférou. Bavíme se třeba o nějakých 7-10 koních na maximálním výkonu, pokud vím. Bude s tím taky trochu laborování s nastavením vaček proti kolům, abys tam neměl pro tebe nežádoucí překrytí. Prostě pokud máš na motoru všechny ostatní úpravy, vačky to určitě chce. Pokud ale chceš vačkama začínat, získáš drsně běžící odspoda nejedoucí paskvil, kterej někde okolo vršku rozsahu bude mít o pár koní navíc. U něčeho mezi, to určitě stojí za zvážení.
K zamyšlení taky je jestli na ten menší objem 2litry nemá sériová hlava dostatečnej průtok sama o sobě, po tom jsem ale nepátral, většina lidí staví na 2.3 bloku. Mimochodem, proč na něm nestavíš ty? Kvůli objemový kategorii na sprintech?

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

kvuli kategorii taky. hlavne to auto sem koupil uplnou nahodou s tak krasnou kastli že sem si řekl že by to mohla bejt moje nova hracka a ta krabice na kolech me strasne chytla uz jenom jak to jelo v serii :ROFL: do ted sem daval prednost ropnejm mercedesum ale jak rikám ta krabice na kolech me dostala :Rose:

Hansianos
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: 850 T5

850 T5 vačky

Příspěvek od Hansianos »

Ondra. kolik bys chtel za ty z tý atmosféry?.. ja bych to tam nejak zkusil nacpat..dík

danki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 326
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

850 T5 vačky

Příspěvek od danki »

Vyhod vsetky zbytecnosti,znizis vahu, kup slicky, prip.samosvor.
Myslim,ze to bude vic jak vacky...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 T5 vačky

Příspěvek od Ondra. »

chodí tě SZ? psal jsem ti dvakrát
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé