
850 T5 vačky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
Zdravím, nevíte někdo jestli by na T5 155kw pasovali nějaký ostřejší vačky z jínýho motora?..teda jestli nějaký vůbec jsou
díky díky

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 T5 vačky
slyšel sem něco že se tam dají bouchnout z atmosféry a dokonce je i mam navíc 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
fakt?... kde se to dá zjistit kolik maj stupnu?... ja bych je teda chtel prosím prosím... stavím si ten motor od šroubku a chci aby to jelo..
prosím prosím... 


-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 T5 vačky
kontaktuj tady uzivatele dali ten o tom neco vi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 T5 vačky
To budeš muset naštudovat, která vačka je pro tebe schůdná. Pokud to chceš vzít z gruntu, tak ti v podstatě stačí ulovit pro tebe vhodný specifikace a nechat si vačky přebrousit dle vlastního návrhu. Ale tamse budeš rozhodovat mezi použitelností pro běžnou jízdu a výkonem, protože vždycky je to o kompromisech.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
já chci výkon, stavím to na sprinty
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 T5 vačky
FWD na sprinty???
Tak potom se zkus domluvit tady ať ti vybrousí vačku na T5 podle jejich vzoru z B234. Když si od Ondry nějaký koupíš, tak máš trochu klidu, že ti originály zustanou. Buď připraven, že to auto pak skoro nejde nastartovat a nedrží volnoběh atd. pokud vezmeš něco extrémního.
Ale budou to umět i firmy po čr, jen jim budeš muset přesně říct co chceš. Ale počítej, že to opravdu neni zadarmo (odhaduju 5000 jedna vačka).
Na vačku se navaří matroš, kterej se pak zase odfrézuje přesně dle požadavků, neni to žádná věda, jen se to musí umět udělat přesně a pořádně.
Určitě bych motor složil nejdřív s obyč vačkama a klidně až v autě je pak vyměnil, až budeš mít jistotu, že to jede, protože když to složíš už s těma ostrejma, tak se ti taky může stát, že to nepude nahodit a ty nebudeš vědět zda je to vačkou, nebo vypadlym kabelem nebo čimkoliv jinym.
Tak potom se zkus domluvit tady ať ti vybrousí vačku na T5 podle jejich vzoru z B234. Když si od Ondry nějaký koupíš, tak máš trochu klidu, že ti originály zustanou. Buď připraven, že to auto pak skoro nejde nastartovat a nedrží volnoběh atd. pokud vezmeš něco extrémního.
Ale budou to umět i firmy po čr, jen jim budeš muset přesně říct co chceš. Ale počítej, že to opravdu neni zadarmo (odhaduju 5000 jedna vačka).
Na vačku se navaří matroš, kterej se pak zase odfrézuje přesně dle požadavků, neni to žádná věda, jen se to musí umět udělat přesně a pořádně.
Určitě bych motor složil nejdřív s obyč vačkama a klidně až v autě je pak vyměnil, až budeš mít jistotu, že to jede, protože když to složíš už s těma ostrejma, tak se ti taky může stát, že to nepude nahodit a ty nebudeš vědět zda je to vačkou, nebo vypadlym kabelem nebo čimkoliv jinym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
FWD? co tím myslíš?.. no chtel jsem to právě takhle zkusit jestli nahodou ty z tý atmosféry nejsou o neco ostřejší , konáík ke koníku udělá pak stádečko 

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850 T5 vačky
FWD = front wheel drive...a mysli tim to ze predokolka je na sprinty koncepcne nevhodna... 

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
850 T5 vačky
Levnejsi bude kdyz našupeš B5234T4 a mas hned o 40 koni vejs 

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
našupuvanou jednotku už mám 

-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
chlapci no táák poradte jestli to ma vejšku tam dát ty vačice z atmosféry
ja se ve volvech zatím moc nevyznám..


-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 T5 vačky
Počkej až se tu zjeví Dali ten ti určitě dobře poradíHansianos píše:chlapci no táák poradte jestli to ma vejšku tam dát ty vačice z atmosféryja se ve volvech zatím moc nevyznám..

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 2189
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
to je anglicky.. já umím jenom německy... 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 T5 vačky
google translator je sice k prdu, ale aspoň hrubej přehled získáš...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
tak teda porad nejsem nějak z toho chytřejší..:-/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 T5 vačky
Tak až budeš, tak ti atmo Ondra. střelí... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
takže jsou ty z tý atmosféry ostřejší a pásnou tam?
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850 T5 vačky
Viz SZ. Pasujou, maj větší zdvih a trvání otevření. Jenom bych od toho nečekal zázraky. Vhodnost jejich použití záleží na dalších úpravách. Jakmile máš dost velký turbo a dost velký vstřiky který to množství vzduchu nakrmí, největším špuntem díky kterýmu už tam víc vzduchu nenarveš se stává průřez kanálů v hlavě.
Já mám vačky z atmosféry na seznamu, ale společně s kompletní úpravou hlavy se zvětšenýma kanálama.
Nevím odkud přicházíš, a co si ladil doteď, ale jestli to byly atmosféry tak u přeplňovanýho motoru nemaj vačky zdaleka tak drtivej vliv ve srovnání s atmosférou. Bavíme se třeba o nějakých 7-10 koních na maximálním výkonu, pokud vím. Bude s tím taky trochu laborování s nastavením vaček proti kolům, abys tam neměl pro tebe nežádoucí překrytí. Prostě pokud máš na motoru všechny ostatní úpravy, vačky to určitě chce. Pokud ale chceš vačkama začínat, získáš drsně běžící odspoda nejedoucí paskvil, kterej někde okolo vršku rozsahu bude mít o pár koní navíc. U něčeho mezi, to určitě stojí za zvážení.
K zamyšlení taky je jestli na ten menší objem 2litry nemá sériová hlava dostatečnej průtok sama o sobě, po tom jsem ale nepátral, většina lidí staví na 2.3 bloku. Mimochodem, proč na něm nestavíš ty? Kvůli objemový kategorii na sprintech?
Já mám vačky z atmosféry na seznamu, ale společně s kompletní úpravou hlavy se zvětšenýma kanálama.
Nevím odkud přicházíš, a co si ladil doteď, ale jestli to byly atmosféry tak u přeplňovanýho motoru nemaj vačky zdaleka tak drtivej vliv ve srovnání s atmosférou. Bavíme se třeba o nějakých 7-10 koních na maximálním výkonu, pokud vím. Bude s tím taky trochu laborování s nastavením vaček proti kolům, abys tam neměl pro tebe nežádoucí překrytí. Prostě pokud máš na motoru všechny ostatní úpravy, vačky to určitě chce. Pokud ale chceš vačkama začínat, získáš drsně běžící odspoda nejedoucí paskvil, kterej někde okolo vršku rozsahu bude mít o pár koní navíc. U něčeho mezi, to určitě stojí za zvážení.
K zamyšlení taky je jestli na ten menší objem 2litry nemá sériová hlava dostatečnej průtok sama o sobě, po tom jsem ale nepátral, většina lidí staví na 2.3 bloku. Mimochodem, proč na něm nestavíš ty? Kvůli objemový kategorii na sprintech?
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
kvuli kategorii taky. hlavne to auto sem koupil uplnou nahodou s tak krasnou kastli že sem si řekl že by to mohla bejt moje nova hracka a ta krabice na kolech me strasne chytla uz jenom jak to jelo v serii
do ted sem daval prednost ropnejm mercedesum ale jak rikám ta krabice na kolech me dostala 


-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: 850 T5
850 T5 vačky
Ondra. kolik bys chtel za ty z tý atmosféry?.. ja bych to tam nejak zkusil nacpat..dík
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
850 T5 vačky
Vyhod vsetky zbytecnosti,znizis vahu, kup slicky, prip.samosvor.
Myslim,ze to bude vic jak vacky...
Myslim,ze to bude vic jak vacky...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 T5 vačky
chodí tě SZ? psal jsem ti dvakrát
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé