koupě S 80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: S80
koupě S 80
Ahojte byl bych vděčný za jakoukoliv radu/tip.dost se mi líbí S80 II. cca rok 2007-2008, za auto hodlám vyhodit kolem 250, chci ho na 5 let a cca 180tkm. ideál se mi zdá D5 136kw s automatem, ale vyčetl jsem že co se týká spolehlivosti není to žádný zázrak... auto co hledám musí být pohodlné bezpečné a spolehlivé, už nechci zažít to co se škodou superb I (během 6ti let 280tkč v servise). rozumná spotřeba potěší...
jako alternativu řeším BMW 530i/d, Superb II....ale u obojího odchází automaty, A6 neřeším to je pokladnička úplná...
jak je na tom se spolehlivostí automat? jak je na tom se spolehlivostí motor - slyšel jsem že je horší než 120kw proč? co zbytek auta - elektronika, podvozek?
jinak jsem sice pirát, jezdím rychle, ale autu dávám vždy to nej, často měním olej a nehoním studené...
jako alternativu řeším BMW 530i/d, Superb II....ale u obojího odchází automaty, A6 neřeším to je pokladnička úplná...
jak je na tom se spolehlivostí automat? jak je na tom se spolehlivostí motor - slyšel jsem že je horší než 120kw proč? co zbytek auta - elektronika, podvozek?
jinak jsem sice pirát, jezdím rychle, ale autu dávám vždy to nej, často měním olej a nehoním studené...
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
koupě S 80
prečo? skutočne by ma zaujímalo aké chyby či problémy mávajú s80II
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
koupě S 80
Ad nejhlavnější důvod S80 je Volvo S80II je FordMatoji píše:prečo? skutočne by ma zaujímalo aké chyby či problémy mávajú s80II
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
koupě S 80
jáj, tak to ma netankuje. Mondeo 80 II má aspoň lacnejšie diely.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
koupě S 80
Za sebe teda musím napsat že S80II v D5 automat. relativně spokojenost. Kdybych to měl porovnat s výše zmíněnou S80I tak je to úplně o něčem jiném. Starý Volva sice třeba měly pověst tanků a nevím čeho všeho, ale doba jde dopředu si myslím. První generace třeba nebyla špatná (záleží s čím porovnáváme) ale koncepčně je to prostě čtvrt století starý auto.
Ale abych neodbíhal: S80II rok 2007 D5 automat nakrouceno momentálně cca 230 tis km. Z toho posledních cca 40tis s chipem BSR. Jezdím s tím na závody, takže sem tam tahám karavan. Servis jen autorizák v podstatě. Na auto asi nemůžu říct nic moc špatnýho, ale občas přichází takový stavy, kdy člověk přemejšlí jestli to vyměnit nebo ne. To je ale spíš tím, že srdce by chtělo něco typu impreza sti, BMW M3, nebo třeba Range Rover sport. Rozpočet na to ale není a vlastně mozek by to taky neschválil. Když nebudu soudit design a praktičnost S80 z mého pohledu, tak to není špatný auto i když to prostě nemá 300+koní.
Servis prakticky jen to co je předepsaný(oleje, filtry, rozvody,...) prostě klasicky spotřebák. Jediný "závady" -měnil jsem cca ve 180tis. pravej přední basovej reprák a to ani nebylo moc nutný protože trochu chroptěl jen když bylo audio téměř na plno. A ještě jen u hodně basovejch pasáží. Další trochu trable jsem řešil až nedávno. Pocitově to málo jelo (od 180ti výš to na mě bylo nějaký loudací). Dlouho jsem laboroval, v servise nic, přišlo jim to OK. Nakonec jsem prostříkl váhu vzduchu čističem a je pokoj. Když jsem řešil tohle tak jsem omylem našel vyběhaný takový plastový táhlo vířivejch klapek. V servise vyměněno zadarmo. Jinak stojí asi 38Kč a je stejně k ničemu nejspíš.
Převodovka ač dostává pokouřit tak v pohodě, podvozek taky, nikdy s ničím žádnej problém a to jezdím na 245/40 R18 Ty kola mám teda křivý jako brambory, ale to je jinej příběh našich silnic. Musím je nechat srovnat nebo možná obměním. Že už v interiéru sem tam na kostkách něco vrzne to neřeším stává se zřídkakdy.
Jednu dobu bylo nutkání to vyměnit za BMW 530/535d m packet možná touring, ale to jen kvůli silnějšímu motoru a drsnějšímu vzhledu. S80 zase člověk nepotká 4x za den tak mě pořád vozí......
Ale abych neodbíhal: S80II rok 2007 D5 automat nakrouceno momentálně cca 230 tis km. Z toho posledních cca 40tis s chipem BSR. Jezdím s tím na závody, takže sem tam tahám karavan. Servis jen autorizák v podstatě. Na auto asi nemůžu říct nic moc špatnýho, ale občas přichází takový stavy, kdy člověk přemejšlí jestli to vyměnit nebo ne. To je ale spíš tím, že srdce by chtělo něco typu impreza sti, BMW M3, nebo třeba Range Rover sport. Rozpočet na to ale není a vlastně mozek by to taky neschválil. Když nebudu soudit design a praktičnost S80 z mého pohledu, tak to není špatný auto i když to prostě nemá 300+koní.
Servis prakticky jen to co je předepsaný(oleje, filtry, rozvody,...) prostě klasicky spotřebák. Jediný "závady" -měnil jsem cca ve 180tis. pravej přední basovej reprák a to ani nebylo moc nutný protože trochu chroptěl jen když bylo audio téměř na plno. A ještě jen u hodně basovejch pasáží. Další trochu trable jsem řešil až nedávno. Pocitově to málo jelo (od 180ti výš to na mě bylo nějaký loudací). Dlouho jsem laboroval, v servise nic, přišlo jim to OK. Nakonec jsem prostříkl váhu vzduchu čističem a je pokoj. Když jsem řešil tohle tak jsem omylem našel vyběhaný takový plastový táhlo vířivejch klapek. V servise vyměněno zadarmo. Jinak stojí asi 38Kč a je stejně k ničemu nejspíš.
Převodovka ač dostává pokouřit tak v pohodě, podvozek taky, nikdy s ničím žádnej problém a to jezdím na 245/40 R18 Ty kola mám teda křivý jako brambory, ale to je jinej příběh našich silnic. Musím je nechat srovnat nebo možná obměním. Že už v interiéru sem tam na kostkách něco vrzne to neřeším stává se zřídkakdy.
Jednu dobu bylo nutkání to vyměnit za BMW 530/535d m packet možná touring, ale to jen kvůli silnějšímu motoru a drsnějšímu vzhledu. S80 zase člověk nepotká 4x za den tak mě pořád vozí......

_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
koupě S 80
Proto sem si kupil 940bizon17 píše:Starý Volva sice třeba měly pověst tanků a nevím čeho všeho, ale doba jde dopředu si myslím.

_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: S80
koupě S 80
díky za odpovědi, to poslední o co mi jde je image...jestli do toho něco dělá ford, tak ať, hlavně bych rád aby to auto bylo trochu držák...
nevíte proč je motor 136kw D5 údajně horší než 120kw?
kolik stojí vstřik, turbo, čerpadlo?
co ten automat co se v něm sype a kolik to stojí?
díky chlapi, třeba budu brzo řádnej člen
nevíte proč je motor 136kw D5 údajně horší než 120kw?
kolik stojí vstřik, turbo, čerpadlo?
co ten automat co se v něm sype a kolik to stojí?
díky chlapi, třeba budu brzo řádnej člen

-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
koupě S 80
osobne si myslím že pri diesly sa na novú generáciu bude vždy nadávať. ja mam 120kw v s60 I a otec má 136kw v s80 II a oba bez problémov. 136 je živšia, lepšie ťahá a je aj kultúrnejšia. Spotrebu ťažko posudzovať lebo nové nafty majú dpf filter a ten ich dusí a zvyšuje spotrebu. 136 kw je v pohode, nepočul som ešte od nikoho žeby tam boli nejaké problémy okrem úplne bežných čo sa vyskytnú na hocijakom CR motore, to by sme doteraz všetci jazdili na rotačných TDIčkach.. Ten biturbo 151 res 158, s tým už je iné zvezenie, skutočne pocitovo ide oveľa lepšie ( xc60 136kw vs XC 90 147 či jak sú pri 90ke tie KW ).
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
koupě S 80
Ja som spokojný, aj keď nemám automat.
Zatiaľ sa na aute (motore) pokazilo nasledovné:
servo pumpa - výmena za inú, použitú 100 Eur + servo olej (cena novej v autorizáku 500 Eur)
termostat - výmena len samotného termostatu za 20 Eur (nie celý blok termostatu, ako doporucuje VOLVO za 160 Eur)
siréna autoalarmu - bez závad, ale preventívne vymenená záložná batéria, cca 12 Eur.
Inak len olej, filtre, teraz budem menit brzdovu kvapalinu a zasa len olej s filtrom. Na klimu som este ani nesahol, v interieri vsetko OK.
Pri velkych nerovnostiach zacala trosku buchat predna naprava, ale to sa nedivim, pri stave nasich ciest.
Na druhej S80II v rodine sa menil len EGR ventil, lebo sa nespravila včas údržba, tak tam skapal motorček, čo to otvára a zatvára.
Ta ma automat a zatiaľ bez motorických chýb, nejaké blbosti, ale to sa tu už riešilo, ako zamrznutý zámok dverí, a pod. Skôr to vidím na chybu užívateľa, než auta ako takého.
Zatiaľ sa na aute (motore) pokazilo nasledovné:
servo pumpa - výmena za inú, použitú 100 Eur + servo olej (cena novej v autorizáku 500 Eur)
termostat - výmena len samotného termostatu za 20 Eur (nie celý blok termostatu, ako doporucuje VOLVO za 160 Eur)
siréna autoalarmu - bez závad, ale preventívne vymenená záložná batéria, cca 12 Eur.
Inak len olej, filtre, teraz budem menit brzdovu kvapalinu a zasa len olej s filtrom. Na klimu som este ani nesahol, v interieri vsetko OK.
Pri velkych nerovnostiach zacala trosku buchat predna naprava, ale to sa nedivim, pri stave nasich ciest.
Na druhej S80II v rodine sa menil len EGR ventil, lebo sa nespravila včas údržba, tak tam skapal motorček, čo to otvára a zatvára.
Ta ma automat a zatiaľ bez motorických chýb, nejaké blbosti, ale to sa tu už riešilo, ako zamrznutý zámok dverí, a pod. Skôr to vidím na chybu užívateľa, než auta ako takého.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: S80
koupě S 80
prozradíte mi zkušenosti se spotřebou?...myslím provoz průměr baj voko- nejsem šetřílek spíš jezdím rychle, rychlost nedodržuju, zajímá mě:
průměr město
dálnice - 150-180kmh
okreska 90-140kmh,
minimum
plnej kotel dálnice, plnej kotel okreska....
např u superbu je to 10,5 průměr, minimum 7,1 a pila 23,2
poradíte mi nějaký tipy co nemá 2,4D5 dělAT co nemá dělat automat? čeho se vyvarovat ? Volvo jsem neměl, neznám taxe ptám...
prozradte ještě orientačně cenu dílů.... rozvody, pumpa vodní, vstřik, turbo,...
díky chlapi
průměr město
dálnice - 150-180kmh
okreska 90-140kmh,
minimum
plnej kotel dálnice, plnej kotel okreska....
např u superbu je to 10,5 průměr, minimum 7,1 a pila 23,2

poradíte mi nějaký tipy co nemá 2,4D5 dělAT co nemá dělat automat? čeho se vyvarovat ? Volvo jsem neměl, neznám taxe ptám...
prozradte ještě orientačně cenu dílů.... rozvody, pumpa vodní, vstřik, turbo,...
díky chlapi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
koupě S 80
spotřeba: https://www.spritmonitor.deganeshaq píše:prozradíte mi zkušenosti se spotřebou?...myslím provoz průměr baj voko- nejsem šetřílek spíš jezdím rychle, rychlost nedodržuju, zajímá mě:
průměr město
dálnice - 150-180kmh
okreska 90-140kmh,
minimum
plnej kotel dálnice, plnej kotel okreska....
např u superbu je to 10,5 průměr, minimum 7,1 a pila 23,2
poradíte mi nějaký tipy co nemá 2,4D5 dělAT co nemá dělat automat? čeho se vyvarovat ? Volvo jsem neměl, neznám taxe ptám...
prozradte ještě orientačně cenu dílů.... rozvody, pumpa vodní, vstřik, turbo,...
díky chlapi
automat by měl řadit hladce, žádný kopance, hlavně při kickdownu
ceny dílů si snad najdeš na netu

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
koupě S 80
mno okresky 90-130, diaľnica tak okolo 140-150, priemerná spotreba 7,8 podľa palubáku
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: S80
koupě S 80
ahojte díky za odpovědi... imho spritmonitor me nezajima tam s každej hlasujcí honí triko, zajímá mě fakt reál zkušenost uživatele. pokud chlastá 8 tak je to dobrý...
k těm cenám dílů - myslel jsem za co se daj kde dobře sehnat, slyšel jsem že někteří si snad dávaj posílat z GB...
mimochodem máte nějaký tp co je nevhodnější motor do S80ky...pořád přemejšlím o D5 ale pokud je něco lepší a spotřeba do 10L.....sem s tipem
díky
k těm cenám dílů - myslel jsem za co se daj kde dobře sehnat, slyšel jsem že někteří si snad dávaj posílat z GB...
mimochodem máte nějaký tp co je nevhodnější motor do S80ky...pořád přemejšlím o D5 ale pokud je něco lepší a spotřeba do 10L.....sem s tipem

díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14362
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
koupě S 80
Myslím, že zrovna spritmonitor ti hodně řekne. Spotřeby a další údaje se tam píšou reálně a pravdivě. Jinak to totiž ztrácí smysl. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
koupě S 80
Hlavně jsou lidi co na sprintmotor píšou i pro vlastní potřebu i několik set tisíc km a aby si celou dobu honili triko neni uplně pravděpodobný.
Nemluvě o tom, že jsou určitě jedinci, kteří si to triko honí každej na jinou stranu, takže se to vyruší
Nemluvě o tom, že jsou určitě jedinci, kteří si to triko honí každej na jinou stranu, takže se to vyruší

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
koupě S 80
Myslím, že pokud je o auto dobře postaráno, a předchozí majitel není prase, tak není důvod se S 80 II bát.
Je to sice částečně Mondeo, ale upravené v prověřeném švédském závodě, kde se vyloženě špatná auta nedělají.
Pokud chceš dokonalé, úsporné a spolehlivé auto, vyrobené v posledních pěti letech,
tak si musíš zasloužit služebák.
Jiná možnost totiž není. Pokud jsi byl rozčarovaný ze Superba první generace, který patří k hodně velkým držákům koncernu, tak se ti nezavděčí ani Volvo, BMW, Audi, Toyota.........
Je to sice částečně Mondeo, ale upravené v prověřeném švédském závodě, kde se vyloženě špatná auta nedělají.
Pokud chceš dokonalé, úsporné a spolehlivé auto, vyrobené v posledních pěti letech,
tak si musíš zasloužit služebák.
Jiná možnost totiž není. Pokud jsi byl rozčarovaný ze Superba první generace, který patří k hodně velkým držákům koncernu, tak se ti nezavděčí ani Volvo, BMW, Audi, Toyota.........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: HonzaT, M@C, Urvanej