S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válců
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#1 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válců
Zdravím. Zkoušel jsem se podívat jestli někdo neřešil v poslední době podobnej problém, ale nebyl jsem úspěšný (nerad bych tu totiž spamoval). Nechaljsem si do své S60 (2,4i, 2001, 103 kw) zabudovat jednotku na E85. Prvních cca 2000 km v pohodě, bez žádných problémů (bylo to v lednu, tak jsem se i divil, že starty byly asbsolutně bez problémů). Poté mi auto začalo blbnout: nejdřív se po startu nezapínal jeden, někdy i 2 válce (bylo to vždycky když auto dlouho stálo, třeba přes noc), po dalším startu - když jsem třeba dojel na pumpu, tak naskočilo všech 5 válců a auto jelo bez problémů. Teď zase auto nemůžu nastartovat - většinou se to povede až na 3. pokus a i po tom musim motor držet v otáčkách aby se neudusil. Každý startování se tedy teď u mě prodlužuje o takové nejméně 2 minuty. (zase mluvím jenom o startu po delší době, když nastartuju a potom i třeba po 4 hodinách nemá auto problémy normálně naskočit). Ten mechanik, který mi to takle "zmrvil" se mi pořád v tom nějak šťourá, ale nikdy neudělá nic - maximálně tak smaže chybový hlášky (ty pak stejně zase po prvnim špatnym startu naskočí). Neměl by někdo pro mě radu? Asi bych měl zmínit ještě to, že ta jednotka neni na 6 válec, ale na 8!! (prej jiný skladem neměli). Díky moc. Jarda
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#2 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Jednotka pro víceválec nevadí, bohužel v průběhu jara dochází k přechodu ze zimního na letní Ethanol, a nyní jsou stále nízké, spíš zimní teploty, což má na svědomí špatné ranní starty.
Takže buďto máš špatně nastavenou jednotku, tedy pokud je nastavitelná bohatost, a nebo nezbývá si dotankovat do nádrže cca 10% benzínu. Pak bude vše OK, a to musíš dělat, dokud nebude tepleji.
Já osobně mám nastavitelnou jednotku Elotec EC 85, a taktéž se mi najednou zhoršily starty, přestože při - 10 °C to bylo v pohodě.
Takže jsem musel upravit nastavení a nyní je vše už OK, i pro příští zimu, bylo to moc chudé...
Takže buďto máš špatně nastavenou jednotku, tedy pokud je nastavitelná bohatost, a nebo nezbývá si dotankovat do nádrže cca 10% benzínu. Pak bude vše OK, a to musíš dělat, dokud nebude tepleji.
Já osobně mám nastavitelnou jednotku Elotec EC 85, a taktéž se mi najednou zhoršily starty, přestože při - 10 °C to bylo v pohodě.
Takže jsem musel upravit nastavení a nyní je vše už OK, i pro příští zimu, bylo to moc chudé...
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#3 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Jasně, letní E85.
Zkus před startem otočit na kontrolky, pak vypnout, opět a teprve startovat.
Tedy dvakrát ti bude palivové čerpadlo hnát palivo.
Mě to funguje.
Jinak málo bohatá směs na start a rozjezd, to jsem měl též.
Bohatost jsem lehce též musel přidat.
Zkus před startem otočit na kontrolky, pak vypnout, opět a teprve startovat.
Tedy dvakrát ti bude palivové čerpadlo hnát palivo.
Mě to funguje.
Jinak málo bohatá směs na start a rozjezd, to jsem měl též.
Bohatost jsem lehce též musel přidat.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#4 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Díky moc za rady.
Zkusím počkat na léto nebo 2x otočit klíčkem. Snad to bude jenom tim. Osobně se nechci moc vrtat v nastavení. (Moje jednotka je od AUTOETHANOL) Ještě mě napadlo koupit iridiové svíčky. Pomohlo by to? Resp. vím, že by to rozhodně neuškodilo, ale "jen tak" vyhodit 1500 za nové svíčky, když ty co mam zatím fungují dobře.
Zkusím počkat na léto nebo 2x otočit klíčkem. Snad to bude jenom tim. Osobně se nechci moc vrtat v nastavení. (Moje jednotka je od AUTOETHANOL) Ještě mě napadlo koupit iridiové svíčky. Pomohlo by to? Resp. vím, že by to rozhodně neuškodilo, ale "jen tak" vyhodit 1500 za nové svíčky, když ty co mam zatím fungují dobře.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Ne, pokud svíčky nemají najeto maximum své životnosti, tak to nepomůže.
To všechno mám za sebou, prostě buďto přenastavit studený start, nebo lehce dotankovat benzín.
To všechno mám za sebou, prostě buďto přenastavit studený start, nebo lehce dotankovat benzín.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#6 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Tak už mi došla trpělivost a "kouzelnou krabičku" jsem dal pryč, teď jezdím na čistej E85 a auto jede "bez problémů". Jediné co, tak startuji na druhý pokus a příjde mi, že došlo k poklesu výkonu nicméně nejsem závodník a todle mi nevadí. (při předjíždění to chce akorát pořádně podržet v otáčkách)
Spotřeba se drží na cca 9 litrech (podle palubáku), na zimu mam v plánu to ředit 1:3 (benzín:E85).
Díky moc za rady a spousty šťastných km .
Spotřeba se drží na cca 9 litrech (podle palubáku), na zimu mam v plánu to ředit 1:3 (benzín:E85).
Díky moc za rady a spousty šťastných km .
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#7 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Pokud budeš takhle jezdit, tak dříve, nebo později podpálíš ventily.
Takže se vyplatí koupi pořádnou krabici a nebo se vrátit k benzínu
Takže se vyplatí koupi pořádnou krabici a nebo se vrátit k benzínu
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#8 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Jednotku jsem dal na reklamaci, tak mě napadlo dát to jinému známemu. Ten se živí předěláváním aut na LPG a i pár E85 má už za sebou....
Může to být ovlivněno i tím kdo to zapojil nebo to je čistě problém té jednotky?
Může to být ovlivněno i tím kdo to zapojil nebo to je čistě problém té jednotky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#9 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Zapojením to být může, ale spíš to bude nastavením jednotky.
Třeba mě dělala krabička problém, když se di ní dostalo napětí až na druhé poloze klíčku. Od reklamace problém vyřešen.
Pak nastavení směsi na start a studený chod, to už je na zkoušení a odladění.
Třeba mě dělala krabička problém, když se di ní dostalo napětí až na druhé poloze klíčku. Od reklamace problém vyřešen.
Pak nastavení směsi na start a studený chod, to už je na zkoušení a odladění.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#10 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Ok to jsem si myslel, tak díky za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#11 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Ještě bych se rád zeptal jestli někdo neví, které svíčky se dávají do tovární bi-fuel verze? Zkoušel jsem hledat, ale nepodařilo se... Případně jestli nevíte o nějakém dealerství svíček Pulstar. (Pulstar.cz hlásí konec prodeje) Děkuji za odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#12 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Origo nevím, já mám NGK Iridium.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#13 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Super díky moc a studený starty v pohodě???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#14 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Mohlo by to být lepší, ale to je spíš problém jednotky.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60i, 2001,103 kw
- Bydliště: Kadaň
#15 S 60 na E85 - problémy se startováním a "vypínáním" válc
Ok tak uvidíme.. díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 1767 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fíkkr
-
- 777 Odpovědi
- 80552 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 6 Odpovědi
- 1557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 47 Odpovědi
- 3396 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od oxi