http://tuzing.cz/volvo-945-turbo-aneb-kral-chromu-a-samolepek-tuzing-cz/
Tuzing 945
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Tuzing 945
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 995
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13319
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Tuzing 945
Na dva nosiče má střecha 100Kg, kolik má na 14? 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Tuzing 945
Ten předek vypadá jako by někde nabral plot 
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
Tuzing 945
štve mě, že na takovém bastlu má kola co bych chtěl...
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 4060
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tuzing 945
To jsou starý fotky... majitel se přestěhoval do ČR a teď jezdí s XC90
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/12499323?goFrom=list
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=40163
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/12499323?goFrom=list
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=40163
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Tuzing 945
Ježišmarjá 
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé