Nevím proč mě to napadlo, ale řekl jsem si, že bych si mohl vygůglit něco víc o původním majiteli mého vozu. Že to bude ale takový příběh, to jsem fakt nečekal
V servisce je jako první napsán jakýsi Marmitte Zara - divné to jméno, říkám si, a tak se alespoň na Street View podívám alespoň na jeho adresu:
http://goo.gl/maps/nlfxa
Došlo mi že, to bude asi nejspíš firemní sídlo a tak hledám dál.
Zjišťuju, že ve stejném baráku opravdu sídlila firma Marmitte Zara:
[img]http://tribunatreviso.gelocal.it/polopoly_fs/1.1544562.1318449067!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_250/image.jpg[/img]
Zřejmě vyráběla nějakou dobu výfuky, dá se najít i výfuk s jejich značkou:
[img]http://img4.annuncicdn.it/6c/46/6c46131ece8d244867373151680a8612_orig.jpg[/img]
Protože C70 nepatří k úplně běžným a levným vozům, tak si myslím že se dá předpokládat, že v něm jezdil někdo z vysokých představitelů firmy, možná i sám ředitel? No a tady začíná ten příběh
Fabrika Zara totiž v červenci 2007 zkrachovala a s ní i několik jejich dalších společností. Obviněn byl její ředitel - Bruno Campeolo. Během úpadku továrny Zara byl údajně zpronevěřen materiál a stroje za cca 3mil EURO.
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.oggitreviso.it%2Fbancarotta-90-senza-lavoro-19971
Pan Campeolo byl asi v roce 2009 zatčen, ale v roce 2011 propuštěn - kdo ví z jakého důvodu, moje italština není moc plynulá
http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2011%2F03%2F30%2Fnews%2Ffallimento-ape-campeol-torna-libero-1.1544566
No ale v roce 2012 byl pan Bruno zřejmě odsouzen k 3,5 letům v chládku
http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2013%2F01%2F14%2Fnews%2Ffinanza-denuncia-imprenditore-per-bancarotta-1.6349639
Zároveň také (jestli tomu dobře rozumím), obžalovali nějakého konkurzního správce, který měl při řešení konkurzu Zary a dalších společností způsobit škodu za cca 2,2mil EUR.
Je možné, že v mém Volvu jezdil sám pan Campeolo? Já myslím že ano Teď když už ho možná znám, tak ho snad zkusím zkontaktovat a zeptat se ho, proč proboha do seznamu příplatkové výbavy nedal i tempomat a šíbr - když už si mohl dovolit ty Tritony, tak těch pár šupů za tempomat už by ho nezabilo
Nakonec ale jenom doufám, že když Zara prodávala moje Volvo v roce 2006 (asi nějakému soukromému majiteli), tak to byl legální převod
P.S. Taky pořád bloumám nad tím, jaktože si dokázal koupit v Itáli opravdu plnou 2,3T5 a ne tu jejich speciální 2,0T5 - asi mu nějaké daně byly u zadní části těla...
Zajímavá historie vozu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#1 Zajímavá historie vozu
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Zajímavá historie vozu
pěkná storry, ty bláho proč si nevzal tempomat ode mě, už tu prodávám druhej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#3 Zajímavá historie vozu
Mám už MY99 => elektronickej plyn.
Jestli sem to dobře pochopil, tak ten tvůj tempomat je pro lankový plyny
Jestli sem to dobře pochopil, tak ten tvůj tempomat je pro lankový plyny
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
#4 Zajímavá historie vozu
V IT nic nenormálního. Hodně aut má divné konfigurace. Například moje socka V70 má příplatkový světlý celovepř, ale palubák nikde, výhřev nikde, tempomat nikde, držák nápojů nikde.... se divím, že nemá speciálně doladěná švihadla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Zajímavá historie vozu
Mojí 850R, taktéž raritní 2.3 (z výbavy chybí (naštěstí) automat a vyhřívaný zadní sesle) podle všeho koupil tenhle pán:
http://www.globalbusinessconnect.org/maurizio_fornale žijící v té době ve italské enklávě ve Švýcarsku a v techničáku byl uvedený jako spoluvlastník jeho otec žijící v Janově... Takže možná nějaká klička jak mít 2.3 motor a vyhnout se dani z luxusu? Těžko říct. Pak už to bylo horší....buď druhej nebo třetí majitel byl č**ák co to stočil na 170tkm a zahodil veškerou servisní dokumentaci.... Spíš bych to viděl na toho od kterýho jsem to koupil, už jen podle toho jak za krátkou dobu stihnul auto votuzit....
http://www.globalbusinessconnect.org/maurizio_fornale žijící v té době ve italské enklávě ve Švýcarsku a v techničáku byl uvedený jako spoluvlastník jeho otec žijící v Janově... Takže možná nějaká klička jak mít 2.3 motor a vyhnout se dani z luxusu? Těžko říct. Pak už to bylo horší....buď druhej nebo třetí majitel byl č**ák co to stočil na 170tkm a zahodil veškerou servisní dokumentaci.... Spíš bych to viděl na toho od kterýho jsem to koupil, už jen podle toho jak za krátkou dobu stihnul auto votuzit....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#6 Zajímavá historie vozu
Tak aspoň nezpronevěřil 3 miliony eur
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Zajímavá historie vozu
Myslím, že můžeš bejt v klidu... rozsahem škod si asi na vedení Sazky po kterým tu má hezká řádka lidí auta jentak nešáhne
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek