
V servisce je jako první napsán jakýsi Marmitte Zara - divné to jméno, říkám si, a tak se alespoň na Street View podívám alespoň na jeho adresu:
http://goo.gl/maps/nlfxa
Došlo mi že, to bude asi nejspíš firemní sídlo a tak hledám dál.
Zjišťuju, že ve stejném baráku opravdu sídlila firma Marmitte Zara:
[img]http://tribunatreviso.gelocal.it/polopoly_fs/1.1544562.1318449067!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_250/image.jpg[/img]
Zřejmě vyráběla nějakou dobu výfuky, dá se najít i výfuk s jejich značkou:
[img]http://img4.annuncicdn.it/6c/46/6c46131ece8d244867373151680a8612_orig.jpg[/img]
Protože C70 nepatří k úplně běžným a levným vozům, tak si myslím že se dá předpokládat, že v něm jezdil někdo z vysokých představitelů firmy, možná i sám ředitel? No a tady začíná ten příběh

Fabrika Zara totiž v červenci 2007 zkrachovala a s ní i několik jejich dalších společností. Obviněn byl její ředitel - Bruno Campeolo. Během úpadku továrny Zara byl údajně zpronevěřen materiál a stroje za cca 3mil EURO.
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.oggitreviso.it%2Fbancarotta-90-senza-lavoro-19971
Pan Campeolo byl asi v roce 2009 zatčen, ale v roce 2011 propuštěn - kdo ví z jakého důvodu, moje italština není moc plynulá

http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2011%2F03%2F30%2Fnews%2Ffallimento-ape-campeol-torna-libero-1.1544566
No ale v roce 2012 byl pan Bruno zřejmě odsouzen k 3,5 letům v chládku

http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2013%2F01%2F14%2Fnews%2Ffinanza-denuncia-imprenditore-per-bancarotta-1.6349639
Zároveň také (jestli tomu dobře rozumím), obžalovali nějakého konkurzního správce, který měl při řešení konkurzu Zary a dalších společností způsobit škodu za cca 2,2mil EUR.
Je možné, že v mém Volvu jezdil sám pan Campeolo? Já myslím že ano


Nakonec ale jenom doufám, že když Zara prodávala moje Volvo v roce 2006 (asi nějakému soukromému majiteli), tak to byl legální převod

P.S. Taky pořád bloumám nad tím, jaktože si dokázal koupit v Itáli opravdu plnou 2,3T5 a ne tu jejich speciální 2,0T5 - asi mu nějaké daně byly u zadní části těla...