875 kg a 875 hp

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#1 875 kg a 875 hp

Příspěvek od mekky »

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#2 875 kg a 875 hp

Příspěvek od Lachtan »

Impozantní :shock: :good: :good:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 875 kg a 875 hp

Příspěvek od Urvanej »

Njn, auto který si tohle může dovolit, protože bude provozovaný ve výškách, kde ten výkon i přes ty ukrutný vrtule bude cca v polovině. Ale stejně to musí bejt masakrrrr :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#4 875 kg a 875 hp

Příspěvek od dan2 »

ten pokles vykonu s nadmorskou vyskou jsem netusil, ze je tak velkej - 1% na kazdych 100m prevyseni. a ja si rikal, ze vzdycky kdyz se skrabu pres brenner do italie, ze je to nejaky chciply. dokonce i 9-5aero se mi tam zdala nejaka unavena.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

GDPR_user

#5 875 kg a 875 hp

Příspěvek od GDPR_user »

Jak bude zrychlovat z 0 na 100 na šotolině??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#6 875 kg a 875 hp

Příspěvek od Teflon_490 »

martinopel píše:Jak bude zrychlovat z 0 na 100 na šotolině??
...pomaleji :)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 269
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: XC70 ex740-760-780
Bydliště: Česká Lípa

#7 875 kg a 875 hp

Příspěvek od zoid »

Však na Pikes Peak už snad žádná šotolina neni...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#8 875 kg a 875 hp

Příspěvek od metju »

zoid píše:Však na Pikes Peak už snad žádná šotolina neni...
Taky mám pocit že už je vyasfaltováno až na vrchol... škoda
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“