Ahoj, jelikož jsem získal pěkné kožené sedadlo s elektrickým ovládáním a s pamětmi (S80, 2001), chtěl bych si z něj vyrobit křeslo na chalupu s tím, že bych si jej připojil na 12V (po vzoru Top Gear - ještě budu shánět blok motoru na stoleček ). Je to vůbec reálné?
Máte někdo elektrické schéma - popis zapojení v jednotlivých konektorech?
Nehrozí mi, že při tomto bastlení mi vylítne boční airbag?
Už to někdo zkoušel?
Předem díky za poznatky.
schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#1 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
Pokud máš tu sedačku kompletní i s modulem tak ti elektricky půjde, ale paměti ne-e viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=39710&p=453197#p453197
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#3 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
Ahoj, díky za info, ale to pro mě nic neřeší - já to nechci do auta a proto bych potřeboval info, ktrý drát je od čeho, abych to mohl případně rozchodit (polohování) na externí baterku.raolsa píše:Pokud máš tu sedačku kompletní i s modulem tak ti elektricky půjde, ale paměti ne-e viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=39710&p=453197#p453197
Jestli tam je nějaký modul, nemám tušení - ale byla přede mnou demontovaná z auta, šrouby na sedačce byly ještě přilepené nějakým Loctitem. Jen se z ní odpojily konektory.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
Je to na V70II, ale myslím, že to je stejné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
Pytel tam má zvlášť patronu nezávislou na el. proudu, ale odpalovanou nárazem, pokud se nepletu, takže by asi stálo za to jí razdši nějak vykuchat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí
Tohle už je dáavno can-bus, takže do toho můžeš mlátit jak chceš a nic to neudělá, naopak proud bych do toho pouštět nezkoušel (do konektoru airbagu). Nejsem si jist jak to je u 2001 ale do 2000 sedačky vedou 3 dráty... stálej (+), kostra, a to třetí nevím co přesně je. Sedačka má v pojistkovnici automatickou pojistku (circuit breaker), která se nepřepálí, ale po nějakým čase se sama opět nahodí, možná ten třetí drát bude souviset s tím.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek