DPF tekutina

  • Autor
  • Zpráva
Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

DPF tekutina

Příspěvek od Phil6 »

Zdravim vsetkych, pred nejakym casom som potreboval doplnit dpf mocovinu. Pouzil som ADBLUE a ma sa tam ist EOLYS. Som v rozpakoch preto, lebo jeden kolega-mechanik mi povedal ze je to jedno ktoru pouzijem a druhy sa chyal za hlavu ze ADBLUE v ziadnom pripade nedavat. Mozem tam nechat ADBLUE, nemoze to sposobovat neskor problemy?
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

Harry
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

DPF tekutina

Příspěvek od Harry »

adblue je určeno pro jiný systém používaný v kamionech. zkušenost s tím ale nemám, nevím jestli se něco může stát nebo určitě stane. můj odhad ale je, že to dobré nebude.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum + do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

DPF tekutina

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Zcela logicky bude v tekutine rozdil, kdyz adblue stoji 10,-kc/l a tekutina pro volvo cca 1500+,-kc/l
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

DPF tekutina

Příspěvek od Phil6 »

Tak som nakoniec dolial EOLYS ako ma byt, siel som do Volva na reset, kde mi povedali ze ADM nekomunikuje-dava hodnoty ze tekutina tam nieje. Za skontrolovanie kabelaze a celeho ADM chcu 2hodinovy pracu(170libier) a ak bude treba vymenit cely modul tak to bude priblizne 357 libier. DPF som dal odstranit uz davnejsie, ale vdaka asi chybnemu ADM mam stale oranzovu kontrolku a hlasenie ENGINE SERVICE REQUIRED po kazdom nastartovani.
Tieto chyby mam:
ADM-0005 Additive, tank level low
ECM-2585 Additive dosing module faulty signal

Da sa to nejako obist?? Modul nemusi byt vobec funkcny(uz nie je co cistit), len nech sa zbavim chyboveho hlasenia. Velmi rad uvitam akekolvek riesenia. Dakujem Filip.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DPF tekutina

Příspěvek od Teflon_490 »

A to, ze mas DPF venku, rikas az ted? :shock: A proc tam vubec dolivas to DPF aditivum, kdyz ho tam uz nemas? Spravne vybrany a hlavne upraveny v ridici jednotce to uz snad nemuze chtit ani dolivat, ne? Kdyz to nema ani kam vstrikovat. Sel bych to reklamovat tam kde ti DPF vybirali.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

DPF tekutina

Příspěvek od Phil6 »

Teflon_490 píše:A to, ze mas DPF venku, rikas az ted? :shock: A proc tam vubec dolivas to DPF aditivum, kdyz ho tam uz nemas? Spravne vybrany a hlavne upraveny v ridici jednotce to uz snad nemuze chtit ani dolivat, ne? Kdyz to nema ani kam vstrikovat. Sel bych to reklamovat tam kde ti DPF vybirali.
Kontrolka zacala svietit este pred odstranenim dpf, chlap vybral filter, odstranil ho z jednotky, ale ADM stale vykazuje chybu ktoru nevedia ani vo volve resetovat. Vo Volve mi povedali ze adm je kompletne samostatny modul a je uplne jedno ze mam filter vonku, tak teraz neviem co robit, kde je pravda. Asi ten chliev odnesem na srot-aj tak to chcem predat je to najhorsie auto ktore som kedy vlastnil.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

DPF tekutina

Příspěvek od scoff »

Phil6 píše: Asi ten chliev odnesem na srot-aj tak to chcem predat je to najhorsie auto ktore som kedy vlastnil.
bacha ad te tady zato neukamenujou :lol:
dle nekterych hanis skvele auto od volva z nejlepsim motorem
sory za OT:

:D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

DPF tekutina

Příspěvek od Urvanej »

Nehájim auto, jen chci poukázat na nesrovnalosti.
Jako nevim proč se rozčuluješ! Dojezdilo ti eko kurvítko, který ses rozhodl nechat si vyndat. Dále místo kapaliny za litr litr si se rozhodl ušetřit a prdnul tam něco za 10Kč litr, což evidentně něco v autě odskákalo.
A teď svádíš vinu na auto??? Trochu mi tam uniká co to auto udělalo, jedině snad spotřebka (DPF) si řekla o výměnu a ty jako majitel si to "nezvládl".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DPF tekutina

Příspěvek od Teflon_490 »

Asi tak. A jakykoliv novejsi auto bude v tomhle jeste horsi. Vsechno to proste smeruje konzumnim smerem, ne aby to vydrzelo ale aby to stalo co nejmin.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

DPF tekutina

Příspěvek od Phil6 »

Urvanej píše:Nehájim auto, jen chci poukázat na nesrovnalosti.
Jako nevim proč se rozčuluješ! Dojezdilo ti eko kurvítko, který ses rozhodl nechat si vyndat. Dále místo kapaliny za litr litr si se rozhodl ušetřit a prdnul tam něco za 10Kč litr, což evidentně něco v autě odskákalo.
A teď svádíš vinu na auto??? Trochu mi tam uniká co to auto udělalo, jedině snad spotřebka (DPF) si řekla o výměnu a ty jako majitel si to "nezvládl".
Nechcel som tu nikoho urazit, ospravedlujem sa.Spat k veci:ten adm modul odisiel este predtym ako som dal odstranit filter, jednoducho ten modul asi sa pokazil a hotovo-dpf filter nebol vobec zapchaty. Len som na auto pekne nasrany, mam ho necele 2roky a menil som alternator, loziska predne aj zadne, predny abs senzor, teraz adm modul, ktohovie co ma este caka. Na to ze ma 220tis.km dost nic moc. To nevravim o hlucnom cestovani, motor dost rachoce.
Vam ostatnym sa zda ze ten2.0D je podareny motor?? Som zaregistrovany aj na Anglickom volvofore a denno denne tam novy ludia vypisuju co si evedia dat rady s S40/V50. Najhorsie je to ze ani volvo servis nevie co robit so svojimi autami a to si pytaju cca 80 libier/hodina.
Jednoducho chem to auto dat do kopy a predat-nie som z tych,co zamaskuju chybu a predaju to dalsiemu chadakovi.
Este raz, ak som sa niekoho dotkol ospravedlnujem sa, asi som natrafil na jeden z tych horsich kusov.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DPF tekutina

Příspěvek od Teflon_490 »

Tak ono tu staci trochu pohledat a zjistis, ze 2.0D je na V50/S40/C30 ten "nejspolehlivejsi" motor, na to se tady nemusis ptat :jaj:
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

DPF tekutina

Příspěvek od Urvanej »

V pohodě, o nic nešlo, jen sem se pokusil zrekapitulovat to, co sem pochopil z toho cos psal.
2,0D je (podle toho co se tu lze dočíst) asi to nejhorší co si mohl do V50 vybrat. Jakmile to půjde, tak pryč s tim... Jinak V50 asi bude dobrý vozeň, pokud je v tom benzín nebo D5 :-)
Ale sám nemam ozkoušíno, jen co tu tak nějak nechá dočíst.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé