metju píše:ceny vskutku nádherný, škoda že neni V1 na T5... za 10,000 bych bral okamžitě

Já bych spíš viděl problém S60/vs V70. Asi tam bude nějakej rozdíl na zadku buď nějakej jinej rozměr/ způsob uchycení nebo velkej rozdíl ve váze na zadek že musí být tužší pružiny. Na starý auta je pořád jedna sad 850/c/s/v70 furt stejný. Jinak bych řek že pokud máš auto aspoň trochu pro zábavu, tak V2 cenu má. V1 určitě předčí jakoukoli kombinaci sportovní tlumič + snižovací pružina ale hrozí že když to na auto dáš, a zjistíš co to udělalo za rozdíl, bude tě hlodat o kolik by ještě byly lepší V2. Zas je pravda že někoho nebude bavit laborovat s tuhostí tlumičů a řeší jen to aby auto snížil, získal jistotu do zatáček a přitom nepřišel o komfort...na to přesně jsou dobrý ty V1.
Maf123 píše:Jak to funguje?
Znamená to, že bych mohl vyhodit nivomaty a nahradit touto sadou, nebo bude potřeba ještě něco dalšího?
Přesně tak. Z původních tlumičů použiješ pouze horní uložení.
Můžeš si plynule nastavit světlou výšku, tak jak potřebuješ, získá to hodně jistoty do zatáček a přitom je zachovaná většina komfortu... což když napíšu já, tak bys moh brát s rezervou, protože tady platím za magora, kterej má hranice komfortu posunutý....ale na anglickým fóru se o KW V2 někdo vyjádřil, že když se to dobře nastaví, tak je to komfortnější a příjemnější než sériovej podvozek (tuším že jeho auto byla 850R).
Pak to má nastavitelou tuhost tlumičů...přední po otevření kapoty, zadní nevím přesně jak je přístup u S60, u 850 musím odšroubovat podlahu kufru (4šrouby) nebo vyvrtat 2x 4mm dírku do těch podlážek, což asi udělám, protože laborovat s tím budu.
Když si to dáš úplně naměkko tak si myslím že ani nikdo na palubě sportovní podvozek nezaregistruje....
Já KW ještě namontovaný nemám, ale na 850 mám odjeto tak 1,5 sezóny na závitovým podvozku BC Racing (v cca poloviční ceníkový hodnotě oproti KW V3 co jsem teď koupil) a jsem z něj nadšenej. Když to dobře nastavíš a zvolíš dobrý gumy, dá se s tím v zatáčkách ujet motorce. Spokojenost maximální, KW jsem pořídil kvůli neopakovatelný ceně, za tyhle ceny se to běžně prodává (a prodá) jetý, a kvůli tomu, že mě pořád hlodalo, že ty co to měli možnost srovnat s BC co mám teď tvrdí, že KW je ještě tak o čtvrtinu lepší ve všech ohledech...
Výhoda je že tlumiče jsou nerezový, takže neni problém si třeba po půl roce ježdění na zimu celý auto na těch závitech přizvednout (u hliníku to bývá horší, jak to zoxiduje).
Za sebe můžu říct, že úpravy podvozku a zlepšení jízdních vlastností mě vždycky vydržely dělat radost dýl než třeba zvýšení výkonu, u kterýho výsledek tak nějak očekáváš, ale co takovej podvozek udělá s normálním celkem neohrabaným autem... z toho vydržím mít hubu od ucha k uchu hooodně dlouho
