Zkoušeno na V70 benzín a V70 nafta : pro upřesnění obě auta r.v. 1998
Po dlouhém hledání zde na fóru a pročítání názorů a rad jsem se do toho pustil. Sehnal jsem přístrojovou desku kde PC byl (zde na fóru : tímto děkuji vityjan) za výbornou domluvu a rychlé doručení. A pustil jsem se , se
do toho.
Po odmontování palubové desky což obnáší : povolení všech hvězdicovích šroubku ( hvězdicoví nástavec č 20)
na místech : pod repráky na přístrojové desce u každého 1ks , všechny průduchy ventilátorů po 1ks , u přístrojové desky 2ks, a naposledy boky palubní desky na každé straně po jednom kusu.
Když máme desku odmontovanou dostaneme se pohodlně k přístrojové desce kde odpojíme konektory 3x zelený a jedenkrát modrý k jednotce ABS.
(zde pozor po odpojení konektoru se po namontování nové přístrojové desky rozsvítí kontrolka SRS a SERVICE, nutno odstranit diagnostikou : doplnění nemusí být podmínkou u každé výměny )
Na přístrojové desce jsou dvě klipsny, které drží plastoví kryt přístrojové desky, ty odcvakněte a vytáhněte.
Po vytažení desky pokračujeme stejným postupem montáže jako u předešlé demontáže.
A teď k poznatkům, jak jsem se zde dočetl a i přesvědčil tak u nafty je tato výměna bez efektu načež benzínoví motor
tento "upgrade" přijal bez problémů.

Foto jak demontáž a montáž probíhá doplním.
Doufám , že tímto někomu pomůžu a nikoho neurazím zveřejněním
