Pred 1.5rokom som vymenil bateriu, aj alternator. Odvtedy som musel 2Xdobijat baterku, dnes som zmeral bateriu-12.5V, takze ta je ok. Po nastatovani som mal 12.8V a po zapnuty dlhych svetiel, vyhrievania prednych sedaciek, rozmrazovia zadneho okna a spatnych bolo 12.7Volta. Ake by malo byt napatie?
K tomu alternatoru: V predajni mi ponukli 120A, 150A a 160Amerove.V ziadnej predajni mi nevedeli povedat aky mam dat, ale chlapik ma presvedcil ze 120A bude postacovat. Alernator uz nezreklamujem, ale asi by som ho mal vymenit, ze? Moze nizsie napatie sposobovat aj nejake ine problemy? Ci mam to nechat tak a cas od casu si dobit baterku doma?
Zeby Alternator??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Zeby Alternator??
Alternator muze bejt v pohode. Spis bych zkusil promerit odber v klidu. Muze se totiz stat, ze ti baterku vycucava alarm, spatne zapojeny radio nebo jinej spotrebic
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Zeby Alternator??
Studene spoje, alebo k.o alternator. ten musi dodat do palubnej siete okolo 13,4-14,5V inak sa akumulator nema z coho poriadne nasosat.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
diki chlapi, je to fakt divne ze ten alternator dava take nizke napatie. Je sice pravda, ze mal tam ist 150Amperovy a nie 120A ako som dal, ale aj tak by mal ten slabsi utiahnut bezny provoz, nie?
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Zeby Alternator??
Do prvnich MY se davaly standardne 120A a docela pry odchazely, pak se menily za 150A. 150A od vyroby se davaly do aut s vyssi vybavou (vyhrivany sedacky, RTI, audio...) spolu s vetsi baterkou. Mas to v manualu.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
V manualu nie je zmienene nic, dokonca ani ku baterke nie su ziadne tech. info.- pri vymene baterie je treba navstivit autorizovaneho dealera. Ked som menil bateriu bola tam bateria so stitkom Volvo 12V 720cca a to bolo vsetko, ani som nevedel kolko AH baterka to je. No a ze tie 120A odchadzali asi na tom nieco bude, ten moj zacal dymit po ceste do mesta, zaparkoval som, vystupil som si a nechapavo som sa s ostatnymi prizeral. Z pod kapoty sa dymilo ako z parneho stroja, zadymil som pol parkoviska(biely husty dym).Teflon_490 píše:Do prvnich MY se davaly standardne 120A a docela pry odchazely, pak se menily za 150A. 150A od vyroby se davaly do aut s vyssi vybavou (vyhrivany sedacky, RTI, audio...) spolu s vetsi baterkou. Mas to v manualu.
Mam ho vymeit za 150A, alebo to nechat tak??? Moze nizsie napatie(asi o 1V) sposobovat ine problemy, poruchy?Len chcem vediet vas nazor, ci menit alebo nemenit. Dakujem za vas cas a ochotu. Filip.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zeby Alternator??
Nízký napětí od altíku málo nabije baterku, která potom není "skladována" v optimální kondici a tudíž dřív odchází.
Určitě proměř ten altík pořádně, třeba máš "jen" nemocnou kabeláž mezi alternátorem a baterkou. Měř napětí přímo na altíku za chodu motoru a při vypnutých spotřebičích. Pokud tam má být origo 150A alternátor, tak na ten musí bejt kabely jako kráva.
Dobře se měří kabeláž tak, že nahodíš auto a při zátěži altíku (světla, sesle, okno...) měříš napětí mezi plusem na altíku a plusem na baterce, a totéž pro mínus. Člověk by se až divil, co tam leze za hodnoty, když teoreticky tam má bejt 0.
Určitě proměř ten altík pořádně, třeba máš "jen" nemocnou kabeláž mezi alternátorem a baterkou. Měř napětí přímo na altíku za chodu motoru a při vypnutých spotřebičích. Pokud tam má být origo 150A alternátor, tak na ten musí bejt kabely jako kráva.
Dobře se měří kabeláž tak, že nahodíš auto a při zátěži altíku (světla, sesle, okno...) měříš napětí mezi plusem na altíku a plusem na baterce, a totéž pro mínus. Člověk by se až divil, co tam leze za hodnoty, když teoreticky tam má bejt 0.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Zeby Alternator??
Ale to vis ze v manualu to je, jen se blbe divas. Tady http://www.volvocars.com/uk/sales-services/services/owners-information/pages/default.aspx si najdi svuj, pro S40 MY05 je to na strane 218.Phil6 píše:V manualu nie je zmienene nic, dokonca ani ku baterke nie su ziadne tech. info.- pri vymene baterie je treba navstivit autorizovaneho dealera.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
Nejako som to prehliadol v knizke, ospravedlnujem sa znacke Volvo...Teflon_490 píše:Ale to vis ze v manualu to je, jen se blbe divas. Tady http://www.volvocars.com/uk/sales-services/services/owners-information/pages/default.aspx si najdi svuj, pro S40 MY05 je to na strane 218.Phil6 píše:V manualu nie je zmienene nic, dokonca ani ku baterke nie su ziadne tech. info.- pri vymene baterie je treba navstivit autorizovaneho dealera.

_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
Dnes, alebo v priebehu par dni to premeram a uvidime...Urvanej píše:Nízký napětí od altíku málo nabije baterku, která potom není "skladována" v optimální kondici a tudíž dřív odchází.
Určitě proměř ten altík pořádně, třeba máš "jen" nemocnou kabeláž mezi alternátorem a baterkou. Měř napětí přímo na altíku za chodu motoru a při vypnutých spotřebičích. Pokud tam má být origo 150A alternátor, tak na ten musí bejt kabely jako kráva.
Dobře se měří kabeláž tak, že nahodíš auto a při zátěži altíku (světla, sesle, okno...) měříš napětí mezi plusem na altíku a plusem na baterce, a totéž pro mínus. Člověk by se až divil, co tam leze za hodnoty, když teoreticky tam má bejt 0.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Zeby Alternator??
Když změníš výkon alternátoru, tak je potřeba to změnit v konfiguraci auta. Tím bych asi začal. Buď soft nebo správný alternátor.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
No ten alternator dava 12.5-12.8V(vacsinou 12.6V) ako kedy. Neviem ci som do neho nenaklapal naftu ked som menil palivovy filter(je presne nad nim).Jean píše:Když změníš výkon alternátoru, tak je potřeba to změnit v konfiguraci auta. Tím bych asi začal. Buď soft nebo správný alternátor.
Presne to som sa docital na anglickom volvo fore, ze ak tam bol 120A a dam tam 150A(vo Volve 120A nekupis) budem musiet dat aj nahrat novy softver. Cennik Volva(Northampton): alternator 150A- 350 libier, nahratie softveru 180libier. Asi si dam repasovat stary(1.5roka) altik...
A to nie je vsetko, dnes som sa vratil so Skotska a sviety mi kontrolka ABS a vypisuje:"Anti Skid temp.off". Asi ma porazi z toho auta...Ale to nevadi, je tu velka noc za chvilu, nebudem si kazit sviatky.

_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
Alternator dnes vymeneni. Dava 13.3V-meral som na baterke, po zapnuti vsetkych spotrebicov dava 13.23V. Este vymenin ABS senzor a budem silne uvazovat o predaji... Dakujem vsetkym za cas.Filip.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zeby Alternator??
Ověřil bych voltmetr 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Zeby Alternator??
Bol som to dnes premerat u kamosa mechanika, na volnobehu dava 13.3V, az od cca2300ot(podla otackomeru) tece 13.8V. Na volnobehu dava trosku menej by som povedal, ale nemam chut ho menit za 150A- je drahsi(a ani sa mi to znovu nechce robit) a trepat sa 28km do volva na na nahratie noveho soft. Este vymenim ABS senzor, dolejem DPF mocovinu a auto dostane posledne ultimatum, inak pojde kade lahsie...Urvanej píše:Ověřil bych voltmetr
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zeby Alternator??
Jako mě nejde do hlavy, jakej má vliv SW na dobíjení altíku. Prostě má dávat 14,4 a hotovo. Nemáš někde připrclej kabel?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé