Originální kanystr na 100/200

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#1 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od standa »

Podařilo se mi ulovit tento kanystr http://aukro.cz/show_item.php?item=3061524052 . Nvíte někdo, jak má vypadat uchycení kanystru k náhradnímu kolu? Nějak to drží za střed disku a jak je patrné z obrázků, úchyt nejde prostříknout barvou při lakování disku :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#2 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od vityjan »

Pokud na dně prostoru pro kufr není závit pro uchycení rezervy (neznám tyhle modely), tak bych to viděl na šroub, který bude mít místo hlavy velkou podložku (tak že překryje střed plecháče)

Podobný udělátko mají myslím felicie, akorát tim přitáhneš kolo k podlaze, tady by to fungovalo opačně

ale jen hádám :pardon:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#3 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od standa »

Díky za snahu :) Rezerva je u dvoustovek svisle a na svém místě ji drží gumicuk, čili střed disku je volný. Na kanystru je závit, takže šroub a velká podložka by určitě šla. Já si jen říkal, jestli na závitu v kanystru nedržel nějaký sofistikovanější cajk...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#4 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od Fritzko »

To vidim prvy krat.. Sikovna vecicka!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od pekelnik »

v autě to pak vypadá takhle, chycený to bude tou velkou podložkou a šroubem
kdyby jsi ho nechtěl, tak.... :twisted: by se mi hodil do šakala
Přílohy
80dunk2.jpg
80dunk2.jpg (30.37 KiB) Zobrazeno 1757 x
80dunk1.jpg
80dunk1.jpg (41.58 KiB) Zobrazeno 1757 x
244 kanystr.jpg
244 kanystr.jpg (92.16 KiB) Zobrazeno 1757 x
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 07 bře 2013 23:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#6 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od Drtic »

taky jeden vlastnim.. a rovnez bez uchytu
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od standa »

Mě ta podložka se šroubem připadá taková sprostá - jednak se na použití kanystru musíš ozbrojit klíčem (nebo že by... i s rezervou... :D ), druhak není kanystr v rezervě hezky vystředěnej.

Peklo - Tvůj šakal potřebuje dojezdovej kanystr o obsahu nejmíň dvacet litrů :P
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5784
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#8 Originální kanystr na 100/200

Příspěvek od neuman zdenek »

Jsem ještě viděl jiný,tím se zaplňovala pravá kapsa .
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“